Skocz do zawartości
sambao

Odszkodowania od wymarznięcia w rzepaku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sambao    0

Czy ktoś z was zgłaszał wiosennego wymarznięcia w rzepaku do ubezpieczalni i ile dostał procent?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek15h    14

O ile mi wiadomo to rzepaku od wymarznięcia firmy ubezpieczeniowe nie ubezpieczają,umowę na ubezpieczenie zawiera się dopiero wiosną kiedy rzepak juz przezimuje.Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    1

jak to nie ubezpieczaja?? ja uezpieczalem i czekam na decyzje i cos kasy dostane tylko pewnie nie za wiele:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

Też słyszałem, że właśnie są jakieś odszkodowania od wymarznięcia. Gadałem o tym z sąsiadem. Ale co i jak dokładnie to nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matias89    2

Są odszkodowania od wymarzniącia !!! koledze wymarzło jakieś 1,5ha i dostał odszkodowanie ale ile % i ile pieniędzy to niewiem. w zeszłym roku podczas żniw rzepakowych przeszła ulewa z gradobiciem mi zostało do koszenia wtedy ok 3 ha (niezdązyłem przed burzą) zgłosiłem i przyznano mi 19%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

Może trochę nie w temacie, ale teraz ładnie walneło śniegiem, także jestem spokojny o rzepak i jęczmień, powinny wytrzymać te dość pokaźne mrozy, ale w razie w jest ubezpieczony. a co do ubezpieczeń to zawsze idzie na tym zarobić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek15h
      Interesuje mnie kwestia siewu nawozów pod rzepak?Dotych czas siałem nawozy po zaoranym polu natomias w tym roku chciałbym zrobić nieco inaczej ,mianowicie posiać nawozy na ztalezowane ściernisko a potem przeorać i siać.Prosze o opinie tych którzy mają coś do powiedzenia w tej tematyce???Pozdrawiam
    • Przez maniek10141
      Czy to już można pryskać rzepak na chwasty dwuliścienne???
    • Przez witek
      witam mam do was pytanie...w tym roku po raz pierwszy mam zamiar zasiac rzepak...a wiec moje pytania
      -czy rzepak na ziemni 2b i 3a urosnie??
      -jak odmiany ??
      -jak opryski nawozy i jakie dawki ??
      -jak jest opłacalnośc takie uprawy ??
      -nom i oczywiscie jak sa ceny na skupach ??...bo nigdy nie przyglądałem sie cenom bo nigdy nie siałem...a jeszce jedna rzecz jak ciąc z pnia czy z pokosu ??
    • Przez kornas
      Witam. Czy ktoś z forumowiczów prubował pryskać rzepak ozimy navigatorem wiosną w celu zwalczenia maku polnego? Wiem że nie ma rejestracji na stosowanie wiosną, ale bardziej chodzi mi o to czy może on uszkodzić rzepak nawet przy zmniejszeniu dawki?? No chyba że znacie coś innego co zwalczy mak?? pozdrawiam
    • Przez TopAgroPlus
      Witam mam pytanie odnośnie nawozów pod rzepak ?Jakie dawkowanie soli potasowej i fosforanu amonu?
×