grzeskw75

Renault Celtis podnośnik

Polecane posty

grzeskw75    118

Witam, czy to normalne że po dłuższej pracy z agregatem talerzowym w tych temperaturach wolniej podnosi? I czy to normalne że po kilku godzinach pracy bardziej słychać przepływ oleju?

Edytowano przez grzeskw75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Wraz z wzrostem temperatury oleju, wydajność hydrauliki maleje. Gdy olej jest zimny, to nawet na zużytej pompie i przeciekach np w rozdzielaczu ciągnik normalnie podnosi ciężką talerzówkę. Bardzo prawdopodobne, że pompa hydrauliczna się już kończy. Najlepiej kupić za 60 zł manometr, wpiąć w eurozłączkę i zmierzyć na zimnym i na ciepłym, na małych i na dużych obrotach...  Nowa pompa również będzie "wolniej" tłoczyć gorący olej niż zimny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek5t55    0

Ja stawiam na kostke hydrauliczna pod siedzeniem. Przy tem. zacina sie zawór  . Rozebrać  przeczyścić i złożyć 😀 tak zeby to jeszcze działało. Przy okazji dac nowe oringi widoczne na zdjęciu 

post-22212-0-17438900-1296210634.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskw75    118
@jacek5t55 głównie to zastanawia mnie właśnie że np. jadąc z agregatem talerzowym przy obrotach ok. 1500-1700 i gdy delikatnie biorę pokrętłem w górę słychać taki jakby dźwięczny przepływ oleju. Czy ta kostka ma coś wspólnego ze wspomaganiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek5t55    0

Słychać  to pod kabiną?

Pokrętło  czyli  ehr?

Wspomaganie raczej nie.

Możliwe ze oring pęknięty  i olej sie przemieszcza i traci ciśnienie  . Z pewnością  z czasem przestanie  podnosić  lub zawiesi sie i nie opuści.

To będzie  wiadomo na 100 % ze to to . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek5t55    0

Najlepiej zdjąć  koło bodajże  lewe. I rozkręcić  cała ta oslone z kostka hydrauliczna . Bardzo możliwe  ze kabine tez trzeba delikatnie podnieść.  Uwaga zeby nie ruszyc 4 śrub  od tej kostki . Pamietac jak sie ja bedzie rozbieralo gdzie ida które  sprężyny.  Zamówić  oryginalne oring .  Zaczekaj moze ktoś  jeszcze potwierdzi moje przypuszczenie bo roboty trochę  jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj