Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
osio

MF 6140-Spaliny idą przez odmę

Polecane posty

osio    0

Otóż Moj Mf wogóle za dużo dymu nie puszcza ale przeważnie jak ma ciężko widać trochę że spaliny idą przez odmę. Ale nieraz widać jak dym idzie przez tłumnik. Wiadomo że silnik ma już tam jakieś przedmuchy tylko nie wiem czym to może być spowodowane???????? Proszę o odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Dolewasz olej na 250 mth? Jeśli tak to ile? Generalnie ten typ tak ma, z tego co pamiętam odma wyprowadzona jest z pokrywy głowicy, a nie jak standardowo ze skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

Dobrze pamiętasz odma wyprowadzona jest z pokrywy głowicy. Szczerze mówiąc to oleju może troche mi ubyło odkąd wymieniłem olej ze 150 motogodzin zrobił. Ale nie wiele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

osio    0

Czyli generalnie mam rozumieć że ten typ tak ma ???? Jeszcze chciałem się spytać użytkowników ile wam średnio pali?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hermes    0

Prawdopodobnie są wyrobione prowadnice zaworów i spaliny przedostają się pod pokrywę zaworów ,gdyby były przedmuchy przez "tłoki"to brałby olej i byłby spadek mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

Dzięki wielkie Hermes za odpowiedź też podobnie myślałem bo skoro nie bierze oleju to musi którędyś iść te spaliny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 6140 spalin nie widzę z odmy, ale jest zaolejona ale od tego jest przecież ile masz mtg na swoim MF ?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Mam ten sam silnik w 4255, od nowości widać jak z odmy wydobywa się chmurka gazu, ten typ tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

No mój ma tak troche ponad 4000 mtg nie wiadomo czy napewno tyle ma :)

Ogólnie mi się zdaję że mocy jest i że jej dużo nie stracił :)

Dzięki za wszystkie odpowidzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj robiłem MF -em gruberem na 11 łap i zauważyłem że minimalnie z odmy wydobywa się chmurka spalin. Dobrze że ten typ tak ma.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osio    0

Otóż ja wczoraj odkręciłem pokrywę zaworów i jednak mam trochę już luzy na tych prowadnicach zaworowych szczególnie to na wydechowych :) Czy ktoś się orientuje jak te głowice się regeneruje i czy to wogóle da się kupić te prowadnice , narazie nie będę tego ruszał ale powoli trzeba myśleć :) proszę o jakie kolwiek informacje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez kraker
      Witam, mf 3080 zaczął ciężko odpalać. Przy mrozie dochodzącym do -20, gdy stał na podwórku, to po kilku dniach stania zapalał po podgrzaniu świecy od sztycha. Lecz ostatnio trzeba długo pokręcić żeby zapalił. Świeca wymieniona i grzeje, przewody od zbiornika do pompki zasilającej szczelne i czyste, zbiornik wyczyszczony, pompka zasilająca wymieniona, filtry paliwowe wymienione, pompa jest ok, sprawdzana u pompiarza, gumki uszczelniające na końcach rurek pozakładane. Niby wszystko powinno być ok, ale trzeba za długo kręcić jak jest zimny. Tak jakby mu brakowało paliwa przed rozruchem. Już nie mamy pojęcia gdzie szukać przyczyny?
    • Przez marek3080
      Czy ktoś może ma jakieś porównanie jak jest z mocą ww ciągników jeśli chodzi o transport? Odstawialiśmy pszenicę do młyna. Dwie przyczepy 4t w sumie było na nich 12,5 t pszenicy. Pierwszy skład zaciągnął MF. Drugi skład MTZ 82 bez przedniego napędu. Nie kierowałem ja tylko mój teść i mówi ze Ferguson w porównaniu do ruska jest jakiś słaby, mułowaty.
      Tam gdzie ruskiem jechał 9 i słabł włączał reduktor i rwał do przodu a MF zdychał na 4 bez przyspieszacza konieczna nawet redukcja na 3. Podobnie jak zrobił się korek za nim i wyprzedza go tir; MFa wyprzedzają bez problemu, ciężko jakoś nabiera obrotów a z ruskiem mają już co robić. Po prostu rozpędza się znacznie szybciej. Na koniec: rusek trasę robi w 55 minut a MF 1 godz 10 minut. Odcinek 25 km.
      MF 3080 skrzynia 16/16 rok 91
      MTZ 82 bez przedniego napędu rok 91.
      Ten rusek taki mocny czy MF taki słaby. Odpowiedzi mile widziane.
      Pozdrawiam
    • Przez sam22
      mam ciągnik mf3060 od kilku lat, teraz kupilem prasę JD 590 i zayważtłem, że działa tylko jedno wyjście hydrauliki w jednej parze a w drugiej nie działa żadne. Może ktoś wie co się mogło stać. Piszcie!
    • Przez daras77
      Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli jest już taki temat ale wróciłem teraz z pola i przyznam że jestem trochę przestraszony.Opiszę krótko co jest grane otóż;pojeżdziłem trochę moim ferdkiem z gruberem i jak się rozgrzał zauwarzyłem że przy podniesionym podnośniku zapala mi się kontrolka od ciśnienia w skrzyni po chwili gaśnie i załącza się przedni napęd.Jak wracałem do domu niby wszystko było ok.ale jak wjechałem na podworko sprzęgło i ciągnik jakby przychamował,potem cofam i znowu lampka od ciśnienia i załączył się przód.Co mogło się s.....? Jest już ciemno więc nic nie sprawdzałem,ale raczej spał spokojnie nie będę.Czekam na jakieś sugestie i z gory wielkie dzięki
×