waldman1986

Problem z odpalenie c360 na gorącym silniku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
waldman1986    0

Witam,

Mam problem z odpaleniem c360 na rozgrzanym silniku. Jak nie gaszę to chodzi ok. Na zimnym odpala bardzo dobrze, natomiast jak się nagrzeje to jakby rozrusznik nie daje rady zakręcić silnikiem. Rozrusznik wykluczyłem bo na drugim nowym problem taki sam. Objawów zacierania sie też nie widać bo nie traci mocy ani sie nie grzeje nadmiernie

pomożecie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1575

A jakie te rozruszniki masz bo jak te chińskie to i 10 -ty ci tak samo będzie kręcił.

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Wygląda mi to na zbyt mały luz na zaworach, jak jest silnik nagrzany zawory są nie domknięte i traci kompresję i nie odpala, albo też zacierają się trzonki zaworów w prowadnikach i nie domykają się zawory,może też być wina pompy wtryskowej lub zasilającej ,zobacz jak jest nagrzany czy podaje paliwo na wtryski odkręć rurki i będziesz widział czy tryska dobrze paliwo,ale objawy które podajesz wskazują na zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7886

a próbowałeś np łapka obrócić za wieniec ? albo przez okienko ? jak też się nie da to szykuj się na kapitalke

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    32
Karol445 napisał:

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

a to ma do rzeczy z pompą, że mogą sekcje sie zacinać po rozgrzaniu. Kolega niech spróbuje po rozgrzaniu polac pompę wtryskową wodą żeby ostudzić i wtedy próbować odpalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1262

Ale to chcesz lać zimną wodę, na gorącą pompę wtryskową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    32

no taką o temp. pokojowej 20- 30 stopni, no i wiadomo nie chlapnąć całe wiadro tylko np konewką powoli wystudzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldman1986    0

Rozrusznik mam nowy tradycyjny. Na starym było tak samo. Czasami mam wrażenie, że jak gasze ciągnik to za szybko się zatrzymuje jak gdyby to coś przytrzymało. Wówczas rozrusznik nie da rady zakręcić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Za mała szczelina na zamku pierścienia moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Na pierścieniu tłokowym przy zakładaniu nowych zestawów robi się odpowiednią szczelinę żeby miało się gdzie rozprężyć jak się nagrzeje i zmieni wymiar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79
22 godziny temu, waldman1986 napisał:

Spróbuję ustawić jeszcze zapłon. Co to znaczy szczelina na zamku pierścienia?

Szczelina między  końcówkami pierścienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89
Dnia 10.07.2020 o 19:48, pawel_rawa napisał:

a to ma do rzeczy z pompą, że mogą sekcje sie zacinać po rozgrzaniu. Kolega niech spróbuje po rozgrzaniu polac pompę wtryskową wodą żeby ostudzić i wtedy próbować odpalić

Ta jedna sekcja pompy wtryskowej zatrzymuje cały silnik!!! A w tej bajce były smoki i rycerze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330
Dnia 10.07.2020 o 16:17, Karol445 napisał:

Przecież pisze że na ciepłym rozrusznik słabo kręci a co to ma do rzeczy z pompą? Moim zdaniem masz kijowe tłoki i "puchną" albo za ciasno spasowane pierścienie tłokowe że pod wpływem temp cieżko się przesuwaja w tulejach

Słyszałem to gdy miałem takie same problemy z c360 i poszła do remontu. O co chodzi z tym puchnięciem tłoków?

Znalazłem coś o puchnięciu, ale wygląda na to że jest to wina albo przegrzania tłoków, albo niepoprawnie przeprowadzony proces starzenia tłoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

To że tłoki "puchną" określa się zjawisko zwiększania średnicy tłoka pod wpływem temperatury Powodem może być uszkodzenie układu chłodzenia (nie chłodzi w jednym miejscu i jeden tłok sie przegrzewa) niewłaściwy materiał z którego sa tłoki wykonane (stop zbyt mocno sie rozszerza) albo uszkodzenie płaszcza tłoka i tłok sie zaciera w cylindrze Często też występuje zacieranie sie silnika zna skutek zbyt małej szczeliny na pierścieniach tłokowych pierścienie się rozszerzają  a że nie mają się gdzie pomieścić to zwiększają średnicę i powoduja zatarcie tłoka 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1575

Wcześniej było pytanie czy jak jest ciepły i nie chce odpalić to czy da radę wałem obrać przez okienko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldman1986    0

Witam,po długim czasie problemy o których pisałem wcześniej zostały rozwiązane. Nie można było na pompie ustawić początku wtrysku. Był bardzo wyprzedzony mimo że pompa była po niby regeneracji. Oddałem ją na wymianę za inną i można było dopiero ustawić kąt wtrysku i problem z paleniem na ciepłym zniknął.

pozdrawiam i dziękuje wszytkim za próbę pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj