kamcioxxxx

Class arion 640

Polecane posty

kamcioxxxx    0

Witam posiadam class ariona 640 jaki powinien być wlany olej do skrzyni biegów i jak powinno sie go sprawdzac miarka na odpalonym ciągniku czy zgaszonym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gtv8    6

jesli to skrzynia hexashift to napewno idzie Agrishift Ga 12 oryginał claas. A który rok ariona? Jesli miedzy 07-12 czyli pierwsza seria to jest ten sam silnik co w axionach a tam idzie napewno to co wyzej, jesli wersja po 13 roku czyli nowsza to muszą sie wypowiedziec Ci co wiedzą to napewno.Pozdrawiam

 

Edytowano przez gtv8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamcioxxxx    0
55 minut temu, gtv8 napisał:

jesli to skrzynia hexashift to napewno idzie Agrishift Ga 12 oryginał claas. A który rok ariona? Jesli miedzy 07-12 czyli pierwsza seria to jest ten sam silnik co w axionach a tam idzie napewno to co wyzej, jesli wersja po 13 roku czyli nowsza to muszą sie wypowiedziec Ci co wiedzą to napewno.Pozdrawiam

 

To jest 2012 rok taki jak nie zdjęciu   . A olej się sprawdza jak jest zgaszony silnik 

20200410_181330.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gtv8    6

Kolego Ty poważnie piszesz czy jaja robisz z tym sprawdzaniem oleju? Olej zawsze sie sprawdza na zgaszonym, tym bardziej musi jakis  czas silnik pozostac niezapalony.Ciągnik musi stac na równym podłozu. A twoj model to pierwsza seria ariona i pewnie skrzynia hexa 24x24. Takze to co pisałem wyzej,ale poczekaj niech sie wypowiedzą mądrzejsio de mnie.U mnie w Axionie jest wziernik od poziomnu oleju z tyłu na obudowie mostu.Prawidłowy poziom to troszke wiecej jak polowa wziernika, a u ciebie moze byc bagnet i musi buc poziom pomiedzy znakami na bagnecie. O ile jest bagnet kolego.Lepiej miec zawsze troszke wiecej oleju odrobine zeby np. w orce na przechyłach czy jazda pod wzniesienie poziom był wystarczający. olej olejem ale smarowanie kalamitek tez warto sprawdzic.Głownie pisze tu o smarowaniu łozysk przy pochwach zwolnicach tak około 1000 godzin tylko recznie zeby uszczelnien nie zniszczyc. Tak na marginesie.

 

Edytowano przez gtv8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

gtv8 ma rację co do smarowania pochw bo oryginalnie jest tam wkręcona śruba, która trzeba zastąpić kalamitką. Na bagnecie jest min i w połowie skali jest kreska i wyżej max. stan normalny ma być do kreski, jak używa się LS to wskazane jest dolać do maxa. Ja u siebie mam Fusch agrifarm 10w40 stou, a w silniku fusch agrifarm mot 15w40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fugeo    281

Ja kupuję oryginalne oleje claasa co prawda mam ares 657 ale to samo. Porównywałem ceny oryginalnego oleju hydraulicznego i fuscha to oryginał taniej wychodził. Trzeba ogólnie pilnować oleju w hydraulice i silnikowego. W silniku wymieniam co jakieś 300 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj