Skocz do zawartości
Ulan

Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych !

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Części

stanley    0

witam

potrzebuje instrukcji obslugi i katalogu czesci do case 5120

Prosze o pomoc jesli ktos ma cos takiego :P

 

czekam i pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kelek    0

ja potrzebuje schemat instalcji elektrycznej do 1234 lub 1224 po roku 1996

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krystian85    0

WITAM

posiadam instrukcje obslugi do ciagników DEUTZ-FAHR i nietylko w jezyku niemieckim jak by ktos potrzebowal moj e-mail: rkrystian@interia.eu lub nr gg 10024523

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Olik    0

Krystian a ja bym poprosił. Chętnie poczytam :D

 

Daj na: banan13ostrowmaz@interia.pl

 

Lub wrzuć na www.sendspace.pl i wstaw tu link lub wyślij mi link na gg: 4115202 :D THX :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


leszek    5

Witam

Czy jest ktoś może w posiadaniu instrukcji napraw do CASE 956XL . Jeśli tak to proszę o przesłanie mi go.

Posiadam instrukcje obsługi z katalogiem części do sieczkarni KEMPER SPRINTER PROFI dwu rzędowej po niemiecku jak ktoś potrzebuje to pisać

mój e-mail leszekk1@vp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krystian85    0

Witam

Posiadam instrukcje obsługi do ciagniakow DEUTZ-FAHR Agrotron, AgroXtra, AgroStar, i inne są w jezyku niemieckim jak by ktos potrzebował moj e-mail rkrystian@interia.eu lub gg 10024523

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Arek    113

Mam instrukcję w języku polskim do Agrotronów 120, 130, 150, 150.7, 165.7 Jak by ktoś coś potrzebował mogę zeskanować. Z tego co zauważyłem to wszystkie jest tak samo jak w 6cio cylindrowych mk3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krystian85    0

Witam

Posiadam instrukcje obslugi do ciągników Deutz-Fahr, John Deere, Case, Fendt, MF, New Holland 8670, 8770, 8870, 8970 i wiele innych jak by ktos potrzebowal moj e-mail rkrystian@interia.eu lub gg 10024523

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

levus    0

Witam:

Czy ktoś posiada może instrukcję obsługi do lejka lub katalog gdyż jest mi to bardzo potrzebne. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krystian85    0

WITAM

 

Posiadam instrukcje obsługi do ciągnikow John Deere 4055, 4255, 4455, 4755, 4955, 6510, 6610, 6810, 6910 New Holland Seria G oraz 8670, 8770, 8870, 8970, Fendt, Deutz-Fahr, Case, MF i wiele innych w jezyku niemieckim jak by ktos potrzebował mój e-meil rkrystian@interia.eu lub gg 10024523

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miki7211    5

Sorka że schodzę z tematu ale potrzebuje instrukcje obsługi w języku polskim do Opla zafiry najlepiej w wersji elektronicznej. Posiadających owa instrukcje proszę o kontakt ze mną na pw lub gg ( w profilu )

 

To by było tyle z OT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tumek19    5

mam książkę obsługi i katalog części do ursusa c 330. Tylko musiałbym to zeskanować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzych2007    0
Mam skan instrukcji obsługi MTZ 82

Jeśli ktoś chce to proszę o podanie adresu meila ;)

 

 

"Przemo0" jeśli możesz to przeslij mi na : fhuomega@op.pl będę bardzo wdzięczny za instrukcje do mtz-a 82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

xsc    54

jakbys wysylal daj i mi xsc924@gmial.com do mtz-ta oczywicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Viper    5

Instrukcja do Class Rolland 255,

 

 

 

poszukuje instrukcji to w.w. parasy zwijającej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariuusz5    0
potrzebuje instrukcje obsługi w języku polskim do Opla zafiry najlepiej w wersji elektronicznej

"sam naprawiam opel astra II i zafira" interesuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor165    0

Ja mam katalog części do Prasy Hesston Fiatagri. te presy zazwyczaj kupowane w Polsce używane nie mają katalogu ale ja dałem sobie zrobić i facet od Osadkowskiego wszystko mi wydrukował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

waldek315    2

potrzebował bym instrukcje do c-360 3P i instrukcje napraw i katalog części tak samo do c-330M jak by ktoś maił to niech wyśle na mail waldek415@op.pl albo niech pisze na gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


adrian30    0

Witam

 

Jeśli ktoś ma katalogi napraw i instrukcje obsługi tych Ursusów (C-330, C-330M, C-360) to będę wdzięczny jak wyśle na ten adres izesh@o2.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


PrezeS92    10

Witam!! Potrzebuję Instrukcji obsługi bądź katalog części do Cyklop T-214. Jest mi bardzo potrzebna i mogę liczyć tylko na Was!! Proszę o odpowiedź na e-mail: miszczodiz@wp.pl

Będę BARDZO wdzięczny!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krystian85    0

Witam

Sprzedam Tabele Wysiewu Amazone

Do siewników D8E, D8 SUPER, D8 SPECJAL, AD8, AD SPECJAL, AD 2, RPAD 2

Oraz instrukcje obslugi Amazone AD 2

Wszystko jest w jezyku niemieckim

 

moj e-mail: rkrystian@interia.eu lub gg 10024523

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez patryk165
      Słyszeliście możne że ktoś komuś wsypał cukier do baku w traktorze lub maszynie napędzanej na ropę. Słyszałem ze traktory stawały, a ciekawi mnie jak było naprawdę?  
    • Przez michal_xs
      Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?
    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
    • Przez Eryko
      http://www.ziptuning.nl/pl/traktory/ spójrzcie na to.za prawie 4000zł mozna miec troche mocniejszy ciągnik.np Case Magnum 270,o mocy 312KM chipują do 406KM.tylko ciekawe jak to silniki znosza.
×