Gość

Silniki ford

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

Witam 

Na co zwrócić uwagę przy tym silniku , 2704E

co prawda nie jest on w NH ale w NH było ich najwięcej dlatego szukam opinie jak on wypada w porównaniu do perkinsa z pompa stojącą 

Słyszałem o ciagłych wyciekach i urywającej korbie 

Może lepiej jednak szukać z perkinsem ?? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Do jakich celów potrzebujesz taki silnik, bo coś ciężko mi uwierzyć abyś chciał wybierać  stary kombajn w oparciu o samą jednostkę napędową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

własnie stary kombajn na 15Ha class ale sie trafił akurat z takim silnikiem a przeważnie jest perkins który jest dośc bez awaryjny a o tym nic nie wiem jakie ma bolączki trwałość , po oględzinach widać ze podłoga pod silnikiem troche ulana , pytanie ile i gdzie leci ( podobno maja problem z dziwymi uszczelniaczami ze sznurka ?? )

Reszta maszyny w miarę względna , bedzie robił max 18 ha , w mojej okolicy usługi to fuszerka i doprosić  sie nie mozna , do tego wiadomo własny to sie robi kiedy chce , nie spiesząc sie . 

Dlatego zastanawiam sie czy ten silnik to nie ryzyko ,

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

  Każdy jest dość bezawaryjny (cokolwiek to znaczy) , a jak coś sie stanie to zazwyczaj z winy obsługi. Bardziej od marki ważniejszy jest stan samego kombajnu, później dopiero stan silnika, tłumaczyć jest ciężko wszystkie za i przeciw w sytuacji gdy silnik wymaga naprawy lub remontu. Nawet posiadając oba te silniki nie widzę większych różnic w kosztach, obsłudze czy też wpływu na pracę samego kombajnu. Zasada jest jedna, nie kupuj złomu, gdyż  kapitalny remont  całego silnika i tak osiągnie kilkanaście tysięcy w obu przypadkach.

Uszczelniacz wału to rzecz której nie wymienia się co roku lub raz na 20 lat, a w perkinsach  pojawiający się problem z "pyrkaniem"   który  poruszany jest  co roku na forum nie pojawia się z nikąd i też jest wynikiem większego zużycia elementów napędowych pompy wtryskowej. Weź pod uwagę ich wiek, to już nie młode jednostki  i  jakieś problemy już mają prawo pojawiać się we wszystkich tych silnikach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

O pyrkaniu to wiem ale nie pojawia się ono od tak wiec za taki złom od razu dziękuje . u nas na wsiach takie mercatory z perkinsem robia po 50 ha od 10 lat i nic sie nie dzieje 

Własnie na dupnięcie nie  ma czasu i kto tego robić dlatego się obawiam tego silnika bo zdjęć dziur w bloku trochę jest  a wymiana uszczelniaczy jest nie opłacalna 

Tyle co wiem o tym silniku to rozmowa z właścicielem starego NH gdzie był przeważnie Ford ale od znalazł Z Deutzem bo forda na oczy nie chce widzieć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Mój też popyrkuje, trochę kapie olej z odmy a po za tym nic. Mówię o 6 cylindrowce. Miałem też Claasa z 4.270, miał blok pęknięty na dole między tulejami, woda kapała w olej, ale tylko gdy ostygł. Kupiłem drugi silnik na złomie z kombajnu który przywieźli w kontenerze, cykal jak pszczółka. Kombajn wyzlomowalem a silnik poszedł dalej i chodzi do dzisiaj. Tak więc nie zawsze musi być coś szrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ale mówimy o perkinsie , mam przypadek gdzie po przegrzaniu zaczeło pukac prawdopodobnie tłok sie przytarł od tego czasu 6 sezon i jak pukało tak puka  i 50 ha rocznie a moze więcej . ale mi sie trafił względny ford ale raczej odpuszczę  bo widze że to egzotyka do tego bardzo przestarzała (uszczelniania na sznurze , wypluwa panewki , pompa też nie typowa mimo że sekcyjna ) 

Chociaż stare NH to głownie Ford ale w moej okolicy to tego nie widać tylko Class i Bizon ale Bizona to nie chce 

Generalnie troch by był smiech jak na 15ha kupić takiego co 2 sezonów może nie wytrzymać gdzie u mnie w okolicy takie 45 latki robią po 50 ha i nikt za bardzo grubo nie grzebie 

A co troche już nie czas na kupno takiej maszyny 10 lat temu to tak teraz co coraz bardziej stalowe zabytki na przetop , remonowac nie zamierzam bo jestem właściwie sam a samemu to wiadomo co można zrobić... z drugiej strony na 20 ha wydawać 50-70 tys to głupota bo czasy nie pewne a zyski wiadomo jakie są 

dzieki pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Moja rada, jeżeli zdecydowałeś się na Merkatora (50 latek) to najlepiej z mercedesem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)

właściwie na ten rok to wątpie że cos kupie  , poszukiwania przez swatowe zawirowania zaczołem za poźno pułap cenowy tez mały (do 25 tyś) ze względu na stopę zwrotu na areale który będzie obsługiwał , najbardziej pasował by mi Deutz 922 silnik 4 cyl mały gabarytowo no i prostota , oglądałem takiego i gdyby nie przesadzona cena to bym brał 

Silnik deuzt brak chłodnicy , pojedyncze głowice,  w bardzo starym silniku wodym rózne cuda sie dzieją , silnik mercedesa w mercatorze to rzadkość 

Ogólnie ceny są przesadzone nie adekwatne do stanu i wieku , i to widać bo nie które maszyny po 3 lata stoja i stać będą 

I nie tylko za 50 latki , za 30 latki po 60-70 tyś które na dzień dobry wymagaja 30 tys wkładu i miesiecy pracy kilku osób ...

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karoliwa    1

Podłączę się pod temat, bo właśnie dzisiaj nabyłem kombajn Clayson M140 z silnikiem Ford o oznaczeniach 510E-6050-E. To chyba dopiero egzotyka :) Byłem pewien, że jest tam silnik z nowszej rodziny tj. 2704E, ale nic z tego :) Ktoś miał do czynienia z tymi motorami? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Zrób zdjęcie tabliczki bo te oznaczenia to nie jest typ silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
detom    18
Napisano (edytowany)

W m140 były montowane silniki ford 2704E ( 5899ccm) oraz 2704C (6227ccm) -wal korbowy ma inny skok wykorbienia i to jest główna różnica między nimi (nie ma wiedzy czy korbowody i tłoki sa takie same), osprzęt taki sam.

Edytowano przez detom

Jeśli pomogłem kliknij lajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
detom    18

Upsss... Robiliśmy remont w 2715E, niezbędna byla wymiana wału - byly wały z róznym wykorbieniem -przelożylem to na starsze modele tych silników


Jeśli pomogłem kliknij lajka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karoliwa    1
Dnia 30.05.2020 o 18:53, jaco512 napisał:

Zrób zdjęcie tabliczki bo te oznaczenia to nie jest typ silnika

Załączam zdjęcie. Wydaje mi się że takie silniki były montowane, mój kombajn to M140 z 64 roku.  Przesyłam też jego poglądowe zdjęcie, charakterystyczny wał zasilający pompę paliwa. 

117403281_3144132032300645_2414843389684258694_n.jpg

Kompletny-silnik-Ford-510E-590E-New-Holland-Class.jpg

Edytowano przez karoliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zygi8210    0

Pytanie myśle że związane z tematem. Mianowicie kupilem forda 8210 z 83r. i mam pewien problem w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany silnik o pojemnosci 6015cm3, mocy 76kW, niestety szukając na polskich i angielskich stronach nigdzie nie moge znależć żadnych informacji odnośnie montażu tego rodzaju silnika w ww. ciągnikach, jak śadzicie jest to bład w dowodzie rejestracyjnym  czy trafiłem unikatowy egzemplarz do ktorego bede miał problem z czesciami zamiennymi, może ktoś sie z takim modelem spotkał, prosze o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Kto miał styczność z ciągnikami tej marki to wie że z częściami szału nie ma a ceny do przystępnych nie należą, kumpel od 1,5 roku szuka części do  7711 i pewnie jeszcze drugie tyle poświęci by choć  dawcę zdobyć. W każdym bądź razie życzę bezawaryjności, to tu najważniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003
18 godzin temu, Zygi8210 napisał:

Pytanie myśle że związane z tematem. Mianowicie kupilem forda 8210 z 83r. i mam pewien problem w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany silnik o pojemnosci 6015cm3, mocy 76kW, niestety szukając na polskich i angielskich stronach nigdzie nie moge znależć żadnych informacji odnośnie montażu tego rodzaju silnika w ww. ciągnikach, jak śadzicie jest to bład w dowodzie rejestracyjnym  czy trafiłem unikatowy egzemplarz do ktorego bede miał problem z czesciami zamiennymi, może ktoś sie z takim modelem spotkał, prosze o pomoc :)

Raczej to błąd w dowodzie, sprawdź czy jest jakaś tabliczka na silniku, z nabitym typem lub innymi danymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zygi8210    0
Dnia 18.01.2021 o 12:05, jaco512 napisał:

Raczej to błąd w dowodzie, sprawdź czy jest jakaś tabliczka na silniku, z nabitym typem lub innymi danymi

Niestety na tabliczce jest tylko model, rok produkcji, typ {8210-0T-FQC), po tych danych nie mogę znaleźć żadnych informacji, masz może jakieś sugestie gdzie szukać informacji na temat tego sprzętu ???

138586033_684341302248473_5441148184992190918_n.jpg

139956010_326675465222727_8920506766935613098_n.jpg

139392333_167426791800296_4140603564950294903_n.jpg

138479205_219762789737469_5243136662293574549_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Farmerinio00
      Witam mam problem z kombajnem zbożowym new holland tx30 kombajn kupiony z Francji był przezbrojony całkowicie na kukurydzę został przezbrojony do cięcia zboża . Ale po całkowitym przezbrojeniu i próbie cięcia zboża kombajn nie pobiera zboża i wszystko wałkuje się na motowidle a jak już pobieże to się odrazu za podajnikiem pochyłym zapycha proszę o jakieś rozwiązania problemu 
    • Przez morwsin
      Cześć, szukam pomocy bo od paru dni wyskakuja mi te błędy 3293 i 3176. Wymieniałem filtry paliwa. Jutro zajrzę jeszcze do zbiornika czy czasem smok się nie zatkał, dodatkowo wyczyszczę odstojnik ale jak widzę jest czysty. Ciagnik ma 760 mtg. Co jeszcze mogę sprawdzić?. Dodam że serwis był podłączał go pod komputer było parę błędów ale potem zrobił test, disgnostyke i było wszystko ok. Błędy wyskakują ja ciągnik np jedzie pod górkę i chce szybko dodać mu gazu tak jak by nie dostawał paliwa. Proszę o porady dzięki. 
    • Przez Windziu
      Cześć!
      Mam problem z NH TX68. Kombajn na wbitym biegu a na joysticku ustawionym na N pełznie powoli do przodu. Potencjometr wymieniony, wyregulowany że na N swiecą trzy diody (żółta, zielona i czerwona) czyli elektrycznie powinno być OK. Czy dobrze myślę, że trzeba byłoby wyregulować zerową pozycję na hydrostacie (pompie, silniku czy skrzyni-nie moge dojść gdzie może być regulacja)? Ktoś przerabiał temat?
      Czy ktoś poratowałby instrukcją serwisową do w/w TX'a? 
    • Przez ENDURAK91
      Czym się różni wersja Elevation od zwykłego CX6080?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj