blondynek2004

Przebudowa ciągnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

witam wszystkich mam takie pytanie chciałbym przebudować ciągnik chodzi mi o c360 posiadam silnik 6 cylindrowy perkinsa z kombajnu zbożowego i zastanawiam się czy była by możliwa taka przeróbka największym problemem na pewno będzie skrzynia biegów ale pomijając ten fakt czy byłą by taka możliwość z tego co porównywałem to mocowania i budowa silnika jest podobna potrzebne wszak byłyby pewne przeróbki ale chodzi mi też o to czy jest coś takiego opłacalne bo chciałbym również przebudować T25A2 gdyż posiadam silnik DEUTZ również od kombajnu zbożowego tylko że ten jest 4 cylindrowy i chłodzony powietrzem i z tą przeróbką byłoby o wiele mniej problemów niż z C360.

czekam na komentarze i propozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Ale o co ci chodzi ?? Chcesz wstawić ten silnik do c-360 i t-25 ?? :) Skrzynia nie wytrzyma na 100% tak samo w t-25. Nawet nie wiem po co ci w t-25 większy silnik jak on jest za lekki ?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Nawet gdyby udało by Ci się spasować ten silnik z z C-360, to nie wytrzyma ci skrzynia. Ciągnik jest za lekki i bez przedniego napędu. Nic Ci nie da zmiana silnika bo uciągu tym nie zwiększysz. wink.gif


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozzy    0

Skąd wiecie ze skrzynie nie wytrzyma? Widzieliście kiedyś takie cudo?-Na pewno nie! Znajomy rolnik mojego Ojce miał c-360 z silnikiem jakiejś ładowarki co około 90km ciągnik normalnie chodził przez kilka dobrych lat bez usterek skrzyni tyle ze musiał sprzedać z powodu powiększenia gospodarstwa, była dorabiana flansza bo cos nie pasowało...

Czy to będzie opłacalne to nie wiem, ale jak ci lezy to go wkładaj;)

Co do władka to zły pomysł :)


Jestem jaki jestem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Możesz próbować z C-360 , ja poszukałbym jeszcze przedniego napędu , co do Wańki to raczej kiepski pomysł. Powodzenia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36

z 60 to fajny pomysł do tego szersze laczki z tyłu i uciąg powinien się zwiększyć


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki550e    1

nie polecam, , umnie sąsiad założył do c 360 ślnik od ładowary 4 cyl 85KM, ma problemy ze skrzynią, i wogule zmieniło to tylko to że ciągnik był silniejszy, strasznie paliwożerny, a i tak uciągu nie zwiększył, zarzuci jakiś większy sprzęt to koła się ślizgają, gdyby miał przedni napęd to wtedy by można było pomyśleć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboEVO100    513

skrzynia nie wytrzyma na bank. Sprzęgło też nie przeniesie takiej moc , bo ono potrafi się ślizgać przy orginalnym silniku 52 km a co dopiero silnik od kombajnu !!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Powinno się udać można jeszcze pomyśleć nad jakimś mostem  na przód i zrobić 4X4 . Często FORTSCHRITTY przerabiają ze 100 na 150 KM i jakoś chodzą i sie nie psuja .  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a panowie mam okazję dostać silnik 4 cylindrowy perkinsa również od kombajnu zbożowego z tego co mi wiadomo to od jakiegoś classa jak oglądałem i porównywałem go z c360 to pasuje idealnie więc może taką zamianę serca w 60 zrobić będzie mniej z wysilone sprzęgło i skrzynia a spalanie powinno się zmniejszyć mocy też powinno być więcej mam tylko jedno ale w tym silniku jest pompa paliwowa o zmiennej geometrii łopatek a poza tym głowię się nad tym jak zamontować przyśpieszacz to byłoby ciekawe rozwiązanie co o tym myślicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pat26    0

u mnie sąsiad miał w MTZ82 silnik od kombajnu ok 150km też przerabiał flansze i przedłurzał go ale teraz to idzie jak przecinak a i tylko jeździ na małych biegach bo szkoda skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek33    35

Kiedyś robiło się przeróbki bo nie można było nic kupić. Teraz mamy dwudziesty pierwszy wiek panowie... . Czasy Boryny dawno się skończyły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj