News
darkowe1

Jumz zegotanie łożyska oporowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darkowe1    2

Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    64

Odkręć okienko pod sprzęgłem i obejrzyj co tam mogło się stać,, żaden z nas nie ma szklanej kuli w której by zobaczył Twój ciągnik i sprzęgło w wewnątrz, i powiedział co się tam stało, a przyczyn może być kilka i nikt nie będzie wróżył z fusów tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pafnucy    1910

Ja w kwestii formalnej . Czy zegotanie było takie ?

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pafnucy    1910

Ciężki przypadek . Egzorcystę bierz ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    2

Wiecie może jak zwiekszyc max moment obrotowy silnika w jumzie ? Teraz wkręca mi się na 1700 max :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    274

Czy łożysko było smarowane, tak jak instrukcja nakazuje?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    2

Mam dwie pompy paliwowe i cały czas tak pracuje mam pronara 1025 i tam się na 2200 wkręca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    40

Dla silnika  d65 obroty maksymalne biegu jałowego napewno są poniżej 2000 obrotów. Później poszukam ile dokładnie. Dla pierwszych silników ( d-65A1) moc maksymalna przypada na 1500 obr./ min . Pompę wtryskowa na zerowy wydatek chyba ustawia się na max 800/840 obrotów (1600/1680 obrotów/min silnika) 

Dla d65H1/d65M1 z jumza 6 KM/KL  obroty mocy maksymalnej to 1750 +/- 25 obr./min ale nie znam nastaw pompy dla biegu jałowego

Dla 6 AM/AL chyba jest tak samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    2

Wiecie może jak się wyciąga wałek atakujący w jumz ? Chce zamienić oryginał od gaza po wstępnym pomiarach powinna pasować wszystko bo to jęczenie prostych zębów na ataku mnie dobija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    2

Panowie pękł mi przewód od pompy paliwa . Wychodzi z tyłu pompy paliwa i jest mocowany pod pompkę zasilająca gdzie można takie coś dokupić nigdzie nie mogę znaleźć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez arni251
      Witam jak w temacie nie ładuje mi jednego aaku i pali sie ciągle kontrolka ładowania. Na oko wszystko jest w porządku mtz ma 4 lata i nic nie było grzebane w elektryce. Jak to sprawdziś co to może być???
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez panmino
      Czołem,
      szukam kogoś, kto mógłby mi pomóc zmotać hydrauliczne sprzęgło takie, jak w 1221B.2 (ciągnik do jazdy  tyłem, z dwoma kierownicami, jakby kto nie wiedział  )
      Chodzi o kilka fotek przyłączy hydraulicznych, albo oględziny
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez darkowe1
      Siemanko mam pytanie ile wam dmucha turbo w ciągnikach ? U mnie w jumzie do 0-6 dmuchanie ale to już konkretnie musi mieć ciężko 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj