darkowe1

Jumz zegotanie łożyska oporowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darkowe1    4

Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Odkręć okienko pod sprzęgłem i obejrzyj co tam mogło się stać,, żaden z nas nie ma szklanej kuli w której by zobaczył Twój ciągnik i sprzęgło w wewnątrz, i powiedział co się tam stało, a przyczyn może być kilka i nikt nie będzie wróżył z fusów tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja w kwestii formalnej . Czy zegotanie było takie ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ciężki przypadek . Egzorcystę bierz ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Wiecie może jak zwiekszyc max moment obrotowy silnika w jumzie ? Teraz wkręca mi się na 1700 max :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Czy łożysko było smarowane, tak jak instrukcja nakazuje?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Mam dwie pompy paliwowe i cały czas tak pracuje mam pronara 1025 i tam się na 2200 wkręca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Dla silnika  d65 obroty maksymalne biegu jałowego napewno są poniżej 2000 obrotów. Później poszukam ile dokładnie. Dla pierwszych silników ( d-65A1) moc maksymalna przypada na 1500 obr./ min . Pompę wtryskowa na zerowy wydatek chyba ustawia się na max 800/840 obrotów (1600/1680 obrotów/min silnika) 

Dla d65H1/d65M1 z jumza 6 KM/KL  obroty mocy maksymalnej to 1750 +/- 25 obr./min ale nie znam nastaw pompy dla biegu jałowego

Dla 6 AM/AL chyba jest tak samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Wiecie może jak się wyciąga wałek atakujący w jumz ? Chce zamienić oryginał od gaza po wstępnym pomiarach powinna pasować wszystko bo to jęczenie prostych zębów na ataku mnie dobija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Panowie pękł mi przewód od pompy paliwa . Wychodzi z tyłu pompy paliwa i jest mocowany pod pompkę zasilająca gdzie można takie coś dokupić nigdzie nie mogę znaleźć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj