darkowe1

Jumz zegotanie łożyska oporowego

Polecane posty

darkowe1    4

Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Odkręć okienko pod sprzęgłem i obejrzyj co tam mogło się stać,, żaden z nas nie ma szklanej kuli w której by zobaczył Twój ciągnik i sprzęgło w wewnątrz, i powiedział co się tam stało, a przyczyn może być kilka i nikt nie będzie wróżył z fusów tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja w kwestii formalnej . Czy zegotanie było takie ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ciężki przypadek . Egzorcystę bierz ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Wiecie może jak zwiekszyc max moment obrotowy silnika w jumzie ? Teraz wkręca mi się na 1700 max :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Czy łożysko było smarowane, tak jak instrukcja nakazuje?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Mam dwie pompy paliwowe i cały czas tak pracuje mam pronara 1025 i tam się na 2200 wkręca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Dla silnika  d65 obroty maksymalne biegu jałowego napewno są poniżej 2000 obrotów. Później poszukam ile dokładnie. Dla pierwszych silników ( d-65A1) moc maksymalna przypada na 1500 obr./ min . Pompę wtryskowa na zerowy wydatek chyba ustawia się na max 800/840 obrotów (1600/1680 obrotów/min silnika) 

Dla d65H1/d65M1 z jumza 6 KM/KL  obroty mocy maksymalnej to 1750 +/- 25 obr./min ale nie znam nastaw pompy dla biegu jałowego

Dla 6 AM/AL chyba jest tak samo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Wiecie może jak się wyciąga wałek atakujący w jumz ? Chce zamienić oryginał od gaza po wstępnym pomiarach powinna pasować wszystko bo to jęczenie prostych zębów na ataku mnie dobija 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkowe1    4

Panowie pękł mi przewód od pompy paliwa . Wychodzi z tyłu pompy paliwa i jest mocowany pod pompkę zasilająca gdzie można takie coś dokupić nigdzie nie mogę znaleźć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj