Polecane posty

StasiekDe    0

Prośba o pomoc, mam taki przypadek że często zapala mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni, po chwili po chwili gaśnie ale razem z nią gaśnie kontrolka od żółwia i zająca i wtedy nic nie działa tzn. najważniejsze wałek. Kiedyś miałem problem z samą kontrolką ciśnienia przyczyną był zimy lut na module. wiele lat był spokój a teraz taki psiukus, dodam że nie ma reguły kiedy się zapala i gaśnie czasami pół dnia się jeździ i jest ok. w załączeniu film jak to wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    865

jakie ciśnienie na czujniku skrzyni? bo od widzimisie to się raczej nie zapala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    235

Dlatego pytam o wspomaganie. Jak kostka się tam telepie nie uczepiona to też może czsem się rozłączyć na stykach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekDe    0

Nie zauważyłem żeby był jakiś problem ze wspomaganiem, i niestety nie mam przyrządów do mierzenia ciśnienia. o której kostce mówicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StasiekDe    0

Czyściłem to połączenie i raczej jest ono ok, starałem się wszystkie połączenie przeczyścić używając do tego różnych preparatów do czyszczenia styków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    865

super. posiedziałeś sobie bez sensu pod traktorem, nic nie zrobiłeś, manometru nie masz więc czego tam szukasz? Te wszystkie kosteczki możesz do usranej śmierci czyścić, zalewać kolejnymi preparatami jak i tak ciśnienia nie ma, czujnik szwankuje albo autotronic zdycha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    235

Jeżeli wspomaganie chodzi normalnie to ciśnienie raczej jest u mnie po porządnym myciu nieraz było tak że coś tam nie halo było z tą kostką teraz jak uczepiona na opaskę jest git a tak podczas jazdy się zapalała ta kontrolka ten czujnik można by wymienić on chyba sto parę złotych kosztuje w zamienniku podobno da się go jakoś miernikiem zdiagnozować ale nie wiem jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez afro6
      Witam!
      Jest to mój pierwszy post więc jeżeli coś zrobiłem źle lub umieściłem temat nie w tym miejscu to proszę o poprawienie.
       
      Szukałem w inny postach pomocy ale niestety nic nie znalazłem
       
      Wczoraj moim masseyem jeździłem z agregatem ścierniskowym i wszystko ładnie pięknie aż do momentu gdy zablokował mi się podnośnik, podniosłem do góry chcę go opuścić a on nawet nie drgnął w dół, próbowałem opuścić w trybie awaryjnym na guzikach pod kabiną i nadal nic. Sprawdziłem wszystkie kostki, zdjąłem klemę z aku założyłem i nadal nic. EHR pokazuje że niby wszystko działa, strzałka w górę w dół też pokazuje tyle że podnośnik nawet nie drgnie. Myślałem że to pompa ale hydraulika działa ładowacz czołowy normalnie chodzi reszta tez. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez Kulek101
      Witam 
      Jestem nowym użytkownikiem mf 3070 Mam problem a mianowicie mam tylko wspomaganie i żółwia i zakres A. Wiec zmierzyłem Ciśnienie na pompie i wyszło mi na wolnych obrotach 21 bar później zawór  hamulcowym 6 bar i na sprzęgle 3 bary. Chciałbym się dowiedzieć czy pąpa napewno jest do wyrzucenia czy może być to wina czegoś innego. A i dodam ze ciągnik był wyciągnięty z krzaków w irlandi. 
    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez Wolodymyr
      Dlaczego MF 2620 jest zasilany olejem w tych otworach? Aby nasmarować lub zablokować koła? A może jakaś inna funkcja?
    • Przez sznajdik
      Czy po wymianie pompy mogą się zapowietrzyć hamulce?
      Czy odpowietrzając hamulce muszę odpowietrzyć też zawór hamulców do przyczep?
      Jak tak jaka jest kolejność czynności czy najpierw zawór później koła? i które pierwsze które drugie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj