Bartek_WW

Zetor 6011-7745 [opinie]

Polecane posty

jaro    166

Zorzyk-dzięki Twojej wypowiedzi stwierdziłem że mam sokoli wzrok biggrin.gif -bez lupy z prawie 1 m odległości potrafię owe 50 kW odcyfrować smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Złośnik. ;[ Może powinienem umyć ekran monitora, bo coś słaba ostrość obrazu. Ja siedziałem bliżej, a sokoli wzrok tak nie działa, co nie zmienia faktu o słabej jakości skanu i by nie mieć wątpliwości użyłem dużej lupy o małym powiększeniu(X 2).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zawszeć to lepsze niż mała lupa o dużym powiększeniu laugh.gif -no a żeby było na temat to jakby nie liczył 50x1,36 to nigdy 82 nie będzie smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Ja by wręcz powiedział odwrotnie, dane na Konedata nie zgadzają się z danymi pochodzenia czeskiego jakiejś tam firmy Agrozet-Zetor a.s. produkującej jakies tam traktory w jakimś tam Brnie na jakis tam Morawach. I komu tu wierzyć??;[

A tutaj macie te skany w lepszej rozdzielczości jeśli już tak narzekacie:

http://www.sendspace.com/file/f4kbyw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalcium    1366

wydaje mi się że jest tak jak myślisz - te dwa modele różni tylko turbosprężarka w modelu 7745

 

 

gosciu co ty gadasz ja mam zetora 7745 i nie ma turba ja juz wiem co rózni te dwa traktory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

7745 są z turbo i bez, następcą 7745 jest 6340 a z turbem 7340 a może sobie nie szkodować i niech ma 100km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

7745 są z turbo i bez, następcą 7745 jest 6340 a z turbem 7340 a może sobie nie szkodować i niech ma 100km

 

Możesz mieć i 100KM w 7745, wszystko zależy od tego jakie dmuchadełko do niego wsadzisz. :D Przeważnie fabryka montuje turbinę K-27 czeskiej produkcji, ale można ją zmienić na większą. Tylko jest pytanie czy reszta wytrzyma ^^


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

dyskusja się toczyła o mocy z którą fabryka wypuściła a nie nie wiadomo jakich przeróbkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

co do zwiększania turbiny nic ci to nie pomorze, żeby założyć większe turbo to musisz założyć inną pompe paliwową żeby zwiększyć dawkę paliwa, paza tym wiem że cholernie ciężko ustawić pompę odpowiednio do turbo. sąsiadowi padła turbina w lublinie 2 i z takim domorosłym mechanikiem zaślepili rurke z olejem i zmniejszyli dawkę, tylko nie wiedzieli że trzeba było wymienić pompe od wolnossącego, w efekcie padły sekcje a na końcu się rozregulowała pompa tak że wypaliło tłoki, dopiero remont silnika i założenie turbiny sprawnej spowodowało że autko śmiga jak szatan. tak o bywa jak się nie chce wydać pareset złotych. co do zwiększenia mocy to już lepiej założyć interkoller. sam zakładałem do lublina 3 teraz smiga jak szatan, silnik mocniejszy niż na pompie boscha, a jest w nim pompa czeska, spalanie takie same, silnik tak już ma na tym zrobione 130 tyś nic sie nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

jak to zrobiłeś .Wpioleś tylko chłodnice w kol. ssący.Odp.z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Właśnie mnie też interesuje ten temat "uintercoolerowania" Czy są "uniwersalne"? Czy trzeba coś dodatkowo zmieniać żeby odczuć różnice? Mógłby ktoś zamieścić taki temat na forum? sorry że tu pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

u siebie w lublinie kupiłem chłodnicę powietrza orginalną dałem 300 zł nie polecam z powypadkowej może być pęknięta, założyłem przed chłodnicą od wody a za tymi rurkami od chłodzenia oleju, tylko trzeba je przesunąć dosłownie o 3cm bliżej atrapy i kupić nowe węże do oleju dłuższe, przesunąć da się bo trzeba tylo pdodłżyć podkłądki pod ten plastik. Wpiołem się między filter a turbine, w orginale to chyba było że chłodnica za turbiną ale w tedy trzeba mieć idealnie odmierzone długości przewodów mnie się nie chciało ale tak mam dobrze a i nie muszę się martwić czy mi olej dostaje się do intercollera bo wiem że w iveco daily tak było. co do trwałości silnika to wytrzyma bo ten silnik wyśilony jest tylko w bodaj 60% w orginale, tak jak mówię mam zrobione ponad 130 tyś i nic się nie dzieje, co do mocy to czuć różnicę w końcu te 10km to jednak sporo, także z przeróbki jestem zadowolony. może w przyszłości dorwe gdzie kompresor, patrzyłem już miejsca jest tylko trzeba by wymienić koło pasowe żeby ciągneł 3 paski. A co do lublina na zimę nie polecam zastawiać całej atrapy, można przegżać olej i pompa się rozszczelni a potem kapie, ja wkładam karton między obie chłodnice i autko śmiga. Jedna jego wada to ciężko cholera pali, ale w końcu wtrysk pośredni. Andoria żądzi w końcu to jedyny polski diesel skonstruowany przez naszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj