Bartek_WW

Zetor 6011-7745 [opinie]

Polecane posty

H3ni0    31

Jedź może nie będzie taki najgorszu alr i tak bym wolał kupić coś w orfinale a nie malowany. Tak jak kupiliśmy ZTS w oryginale.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fircyk81    18

Kup w oryginale. Nawet jak będzie podniszczony to sam możesz go odpicować i kupe kasy zostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
H3ni0    31

Za naszego ZTS daliśmy mniej niż tamten chciał za tamtego zetora a jrst dużo mocniejszy i troche młodszy, a przedewszystkim w oryginale.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marerek    4

tylko krajowy bież a jak masz więcej kasy do kup sobie zetora z 5320/40 one są już wiele młodsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
H3ni0    31

Czemu tylko krajowy? Nasz jest ze Słowacji i nie narzekamy.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2131

A czemu taksie boicie kupic malowanego? Jakas polska chora mentalnosc ze jak jak malowany znaczy zlom wolakupic takiego ktory wyglada jakby 20lat stał w krzakach. sam 5lat temu kupiłem sprowadzonegoz angli zetora i wymalowanego i nie załuje :) Teraz mzoecie hejtowac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Panowie oglądałem zetorka 7711, przejechałem sie po placu i mogę powiedzieć że jestem zaskoczony jego zwrotnościa i szybkością (felga 34). Skrzynia pracuje ładnie bez zgrzytów, silnik ok. Niepokoi mnie troche to, że przed odpaleniem musieli go podpompować na pompce paliwa, ponoć większość zetorów tak ma, to prawda? W kabinie mogłoby być ładniej, ale widziałem że tapicerke na błotniki idzie dostać, a co z dachem? Elektryka jest do zrobienia, świateł nie ma, nawiewu też. Gumy w dobrym stanie, był malowany ale widać że musiał troche stać bo w kabinie widać taki nalot mchu. Ogólnie podoba mi sie, troche zastanawia mnie jego cena bo wg mnie jest zbyt tani jak na stan wizualny (25 tys 89 rok). Chcę pojechac tam jeszcze raz, tym razem z mechanikiem, na co jeszcze powinienem zwrócic uwagę? Z góry dzięki za pomoc


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Odnośnie tego przepompowywania to czy większość ma to nie wiem ale dość częsty przypadek w tych ciągnikach. Koszt nie więcej jak kilkadziesiąt złotych i po problemie... Przewody paliwowe mogą już nie być idealnie szczelne lub zaworek w pompie paliwowej do wymiany i dlatego paliwo schodzi. Na upartego można dokupić jeszcze zaworek zwrotny i go dołożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

zaworek dodatkowy nie jest potrzebny .wszystkie przewodu powymieniac uszczelki musi byc szczelna instalacja.zetor u mnie stoi zime cala nie ruszany i pali od razu bez pompowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    32

Od niedawna w moim zetorze zaczęły zgrzytać biegi oraz ciężej je się włącza, co może być przyczyną ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaszlak79    749

Temat stary jak Świat, ale pozwolę zapytać, z jakimi maszynami chodzą 6945 ?? Chodzi mi głównie o ciężkie roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

niski stan płynu hamulcowego


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

nawiązując do wypowiedzi o mniejszym spalaniu z7701 do z7201 to jest to bardzo możliwe, bo jest większe wykorbienie na wale, a krótszy korbowód, co bezpośrednio przekłada sie na większą liniową prędkość tłoka przy tych samych obrotach wału; dodatkowo większa pojemność w cylindrze to więcej zasysanego powietrza + wspomniana większa prędkość liniowa tłoka skutkują większą prędkością strugi powietrza w kanałach dolotowych, co wpływa na poprawę tzw. doładowania kinematycznego, i lepszego przepłukania komory spalania w momencie przekrycia zaworów (tzw mijanka, chwila gdy obydwa zawory są uchylone); także przy podobnym obciążeniu ten mocniejszy może spalać mniej (a jeszcze trzeba by wziąć pod uwagę że dawka paliwa potrzebna do utrzymania określonych obrotów jest mniejsza przy mniejszym obciążeniu silnika-ta sama maszyna na tej samej ziemi, to w77xx silnik będzie "mniej obciążony").

Edytowano przez marobas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Jednym zetorem orze ja i wuj. orząc te same hektary jemu na zbiornik pali ok 20litrow wiecej i on mowi ze zetor to smok a ja orze i malo wiecej od c 360 spali..Zetorem trzeba umiec jezdzic by palił rozsądnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

I mam jeszcze jedno pytanie, bo z opisów części zamienncyh, wynika że z7701 (bez turbo) ma takie same tłoki i głowice jak z7201, a każde żródła podają taki sam stopień sprężania dla obu silników, co jest niemożliwe, gdyż jeśli 7201 miałby te 17:1 to z róznicy skoku tłoka 7701 powinien miec 18,8:1 a wszędzie ma podawane 17, jest ktoś kto to ogarnia??? czy może tłoki sie różnią komorą spalania, a przez sprzedawców, po wymiarach zewn. są mylone miedzy sobą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam unsure.gif mam takie pytanko ....w najblizszym czasie planuje zakupic zetorka i chodzi mi po glowie wlasnie 7211 i 7711 ...chcialbym wlasciwie uzyskac informacje jak one sie sprawuja ...awaryjnosc i spalanko mam stara 355ale sie juz sypie a ciagniczek pracowalby na 13 ha .....ale mialby co robic.ktory jest lepszy bo mocto wiadomo wieksza ma 7711 ale malo ich poularniejszy zdaje sie 7221:)z gory dzieki za wszelkie informacje o nich >

 

 

Tak wyscy mu doradzacie ale nikt nie spyta.

 

Jaką masz klase ziemi? I jaka powierzchnie one zajmują? Z jakimi maszynami bedzie on współpracował? Czy to bedzie główny ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm-18 lat i tylko 3200 mtg ?-ktoś kupował ciągnik z przodem tylko do jazdy po podwórku ?

Przy zetorach nie problemu aby nie liczyło mth wystarczy odłączyć 1 kabelek przy prądniczce koło alternatora i obroty pokazuje a mth nie liczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Zetor 7745 ma 68 km natomiast wersja 7745 turbo ma 77km. Odpowiednikami nowszymi tych ciągników są modele 6340 oraz 7340.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

Panowie mam dylemat czy zdecydować się na zetora 7211 czy Ursusa 4512 ma służyć jako główny ciągnik na areał ok 9 ha klasa ziemi od 3 po 5, który według was lepszy mam do dyspozycji ok 25tys. 

Edytowano przez Grzesiek84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Za 25k to u4512 chyba nie kupisz, a zetora w marnym stanie, a jakbyś miał więcej to i tak bym się kierował bardziej w stronę zetorka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj