Ares610

Cisnienie sprzegiel skrzyni renault ares 610

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ares610    0

Witam. 

Czy ktos wie jak mozna regulowac cisnienie na sterowaniu skrzyni w renault ares 610? Skrzynia z 4 polowkami. I jakie powinno byc dokladnie bo z tego co wiem powinno byc ok 17 bar a ja mam tylko 14. Odrazu napisze ze przeciekow raczej niema.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Wszędzie masz 14bar czy tylko na którymś sprzęgle ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares610    0

Tyle to i ja wiem. Zwrocilem sie z prosba na forum po to zeby nie szukac po kazdym zaworze (jezeli bedzie trzeba ro tak zrobie). Ale jezeli ktos wie to moze cos podpowie blizej ktory bezposrednio zawor ustala cisnienie sterowania sprzegiel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz207    1
Napisano (edytowany)

Ares610 jak mierzyłeś ciśnienia na sprzęgłach chodzi mi w których miejscach się wpinałeś wiem że jest jedno wyjście diagnostyczne z prawej strony

 

Edytowano przez Mariusz207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares610    0

U mnie sa 2 wyjscia  diagnostyczne od pomp kolo zwolnicy i 5 wyjsc na bloku od sprzegiel. Ja mam rewers e.h. i 4 polowki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz207    1

U mnie też są 2szybkozłącza jedno kolo dużego fitra drugie trochę wyżej na tym Koło filtra jest okolo 25bar wiesz od czego ono jest a to drugie wyżej z tego co wyczytałem to tam jest rozdzielacz na wyjscie hamulca przyczep ktoś zaslepił wejscie od przewódu  tego co idzie od pompek hamulcowych widać na filmiku tam na szybkozłaczce było 12bar podpiołem ten przewód i jak nacisnołem na hamulec to ciśnienie wzrastało 30 40bar a jak sprawdzasz na tych 5 wyjsciach na bloku wykrecasz elektrozawory i tam się wpinasz a na zdj 2 jakie powinno byc tam ciśnienie stałe a jakie po wciśnięciu sprzęgła?

Screenshot_2020-05-13-11-25-15.png

IMG_20200423_145751.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares610    0

Nie znam jeszcze dobrze tego ciagnika, niedawno go kupilem i dopiero go poznaje. Te wyjscia kolo filtra z tego co wiem to gurne jest do sprawdzania pompy od hydrauliki zewnetrznej i tam powinno byc ok 200 bar po odpaleniu, a to nizej od pompy wspomagania i sterowania skrzynia. I u mnie gdy sprawdzalem tam cisnienie to wzrastalo po kreceniu kierownica do 180bar. Co do sprzegla ja mam rewers e.h. i w tym porcie co pokazales jezeli dobrze widze to ja po odpaleniu mialem caly czas 14bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz207    1

Dzięki za odpowiedź u mnie na tym wyjściu jest tylko 7bar myślałem że na koszu puszcza ale wpiolem się za pompką sprzęgła i tam też 7bar a na zasilaniu pompki 17bar i nie wiem co jest kupiłem uszczelkę pompki wymienie zobaczę czy coś dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares610    0

A ta pompka jest zasilana olejem hydraulicznym z pompy? Nie ma oddzielnego zbiorniczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz207    1

NoNo własnie nie ma zbiorniczka zasilanie z hydrauliki idą 2przewody na górę i jeden z tyłu i no pierwszym od gory 17 bar drugi to chyba powrót ten z tyłu idzie w skrzynie za zbiornikiem na nim mieżylem  pedał do połowy 23bar po wcisnieciu do konca 6bar po puszczaniu wzrasta spowrotem do 23 i zero po puszczeniu gdzieś przelewa się w pompce to ciśnienie i za to myślę że może ten uszczelniacz memmbrana

IMG_20200423_110849.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares610    0

Przeczytaj ten temat moze Cie cos naprowadzi. W mf seri 61... Sa te same skrzynie co w naszych aresach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz207    1

Dzięki  jesli chodzi o to ciśnienie 17 bar na skrzyni to wiesz coś wiecej jak to wyregulować co to w ogóle robi to cisnienie jesy tam druga pompa do skrzyni czy to z pompy hydraulicznej jakis zawór redukuje do 17 bar jak sprawdzić czy na skrzynie idzie w ogóle takie cisnienie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj