kacpermtz820

renault ceres-hydraulika

Polecane posty

witam mam problem z hydrauliką w renault ceres 345x. Szarpie kierownica przy skręcaniu, ładowacz przy podnoszeniu i podnośnik, najbardziej na zimnym. Świeżo wymieniłem olej total dynatrans mpv. Pompa oraz zawór trójdzielny został wymieniony około 2 lata temu pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaWjcik    2

Jak olej spieniony to może zaciąga pompa gdzieś powietrze. Oczywiście filtr przepływowy oraz wysokiego ciśnienia wymieniony 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaWjcik    2

Od tylnego mostu od dołu masz gruby przewód zasilający pompy hydrauliczne przy silniku na nim masz też filtr przepływowy ale czy na wejściu jest coś w stylu smoka raczej wątpię a żeby to sprawdzić trzebaby spuszczać olej i zdjąć kolanko gumowe przy tylnym moście a jaki masz ładowacz czołowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaWjcik    2

To wyklucza przypadek ustawionego za dużego ciśnienia na joystick bo powstaje wtedy podobny efekt, lecz dziwna sprawa że wszystko szarpie bo w sumie że tak nazwę odbiorniki hydrauliki są w szeregu czyli olej z pompy idzie przez filtr wysokiego ciśnienia do dzielnika tam ma odnogę na orbitol reszta dalej idzie na hydrauliczne hamulce i potem rozdzielacz tył następnie ładowacz i na końcu podnośnik więc przyczyny szarpania trzeba szukać na początku czyli może przycinający się dzielnik ciśnienia lub padający orbitol bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Dzielnik nie jest skomplikowany i w sumie na ciągniku można sprawdzić odkręcając przewód od dołu zasilający orbitol za nim jest przedłużka i pod nią suwak że sprężyna musi chodzić płynnie a orbitol to niestety demontaż na stół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj