Knero11

Renault D226 6 mwm

Polecane posty

Knero11    0

Witam. Pacjent to renault 1154 4 D226 6 ciekła pompa wtryskowa wyjolem pompę i wtryski pompa została uszczelniona po założeniu pompy wtryskowej wtrysków po odpowietrzeniu układu ciągnik zapalił zalozylismu chłodnice popracował z godzinę  zostawiliśmy go do jutra na 2 dzień rano ciężko odpalał myśleliśmy że może przewody że się zapowietrza zostawiliśmy na noc na bańce i dalej ciężko odpala i bardzo dymi biało po rozgrzaniu silnika dym ustaje  ustawialiśmy kont wtrysku na maksymalnie przyspieszonym chodzi najlepiej ale rano dalej ciężko odpala dodam że na kole pompy nie ma znaków 2.4 i 3. 6 jest tylko zero ktoro się pokrywa z zerwm na innym kole i są jeszcze czykes znaki które też się pokrywają ręce już opadaj co może być przyczyną czy jest możliwe że pompiaz przy uszczelnianiu pompy coś zrobił nie tak 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Musisz zadzwonić do pompiarza, poprawne ustawienie tej pompy wymaga demontażu dekielka z boku. Zadzwoń, powinien przyjechać i ustawić w 10 minut. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

jeśli ciekła ci Pompa to po co wyjmowałeś wtryski? czy coś z nimi robił ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Bo tak powinno się robić aparatury wtryskowej nie robi się na raty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5
  1.  ale nie napisałeś że regenerowałeś pompę - tylko że uszczelniałeś. więc nie widzę związku z metodologią naprawy...

 

więc co było z wtryskami grzebane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Faktycznie, zbyt szybko czytałem napisane jest tylko o wyciągnięciu wtryskiwaczy, nie ma nic o ich sprawdzeniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj