Dario33

Brak mocy mf 6485

Polecane posty

Dario33    0
Napisano (edytowany)

Witam w moim mf 6485  wyraznie spadła moc. ( wszystkie filtry nowe) co moze byc tego przyczyna ? 

Edytowano przez Dario33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0
Napisano (edytowany)

No wlasnie nic  0 bledow.Nie dymi pali  ze strzała. Na obroty też ładnie wchodzi.

Edytowano przez Dario33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0
Napisano (edytowany)

2004 typ silnika 66ETA

Edytowano przez Dario33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

czyli wychodzi że sisu , ale w 2004 był Perkins na vp


a nie przepraszam masz model 6485 a tam już sisu wkładali od poczatku produkcji , masz go na pompie czy cr ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

zapewne pompa vp30 bo na cr duzo pozniej szly. Moze pekla membrana od bost pina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

w vp 30 nie ma membrany , zapewne sama pompa się kończy albo coś ze sterownikiem , czujnikami , trochę tego tam jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0
Napisano (edytowany)

Co najlepiej  sprawdzic tak na poczatek ? Mysle ze jak by sie pompa konczyła to by  bylo ciezko go uruchomic. 

Edytowano przez Dario33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

niekoniecznie , te pompy mają to do siebie przynajmniej w autach, że pali normalnie czy ciepło czy zimno czy mróz a moc tnie , tylko podłączenie pod komp może coś powiedzieć . Po za tym masz czujniki w dolocie 2 co najmniej , też mogą mieć wpływ na moc , ewentualnie turbo padło , silnik raczej wykluczam skoro stało się to nagle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj