Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

no ale na dobra sprawę te nowe mercedesy może nie są tak dobre jak te stare ale nadal są najlepszymi samochodami w segmencie premium

Opublikowano

.Nie wiem czy najlepsze,na pewno dobre.Bmw na pewno im dorównuje,audi też jest blisko.Mercedes to auto raczej dla ludzi od średniego wieku wzwyż z nielicznymi wyjątkami taki trend sprzedaży sie utrzymuje.Nic o pancernosci Beczki już nie wróci

Opublikowano

ah ta niezniszczalna beczka i pancerne w124 :D takich aut faktycznie już nie będzie :) a co do BMW to faktycznie one może dorównują teraz mercedesom, sam mam leciwe już bmw e36 fajne ale bez polotu c-klasa była lepsza :) teraz są na podobnym poziomie. No ale Audi jest od zawsze trzecie i tak zostanie do póki nadal będa własnością VW. Nawet nie potrafią zrobić napędu na właściwa oś, tylko walą do A4 i A6 FWD. To jest śmieszne w tym segmencie. Powiem szczerze, że już bym Audi ustawił nawet za Leksusem.

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem teraz przy szybko rdzewiejacych Mercedesach i elektronice w BMW która potrafi uprzykrzyc życie Audi wcale tak źle nie wypada, choć ja lubię grupę VAG , wiec obiektywny nie jestem
Za tylnym napędem tez nie przepadam

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

Co do 3.0 w vectrze jak słyszę bzdury o wadzie fabrycznej to aż mnie telepie. Zajmuje się tylko vectrami kilka lat i to wina układu chłodzenia a nie samego silnika ze dochodzi do awarii w tym modelu i nieważne czy to wersja y30dt czy z30dth.

To co mam założyć chłodnicę od stara po wyjechaniu z salonu? Jest wada i tyle, szary użytkownik będzie jeździł aż do awarii albo sprzeda przy pierwszych objawach.... Opel to szajs od czasów vectry A, silniki w miarę wytrzymałe ale elektronika nie wyrabia, może to wina zbyt długiego stania w komisie u Turka w Niemczech pod chmurką 

Opublikowano

widzisz, Ty sądzisz, że w B5 jest duży komfort i duża moc, a ja miałem okazję przejechać się BMW serii 5 z 3 litrowym dieslem, nie dość, że wbijało w fotel że dech zapierało, to jest było wygodniej niż w passacie :D w124 też miałem okazję też jeździć z amortyzacją nivo (hydrauliczne) pięknie zbierało nierówności, a samochodzie było cichutko :D

 

także b5 to dobry samochód ale na prawdę komfort w samochodach premium jest znacznie większy

Opublikowano

widzisz, Ty sądzisz, że w B5 jest duży komfort i duża moc, a ja miałem okazję przejechać się BMW serii 5 z 3 litrowym dieslem, nie dość, że wbijało w fotel że dech zapierało, to jest było wygodniej niż w passacie :D w124 też miałem okazję też jeździć z amortyzacją nivo (hydrauliczne) pięknie zbierało nierówności, a samochodzie było cichutko :D

 

także b5 to dobry samochód ale na prawdę komfort w samochodach premium jest znacznie większy

 

Masz racje :)

Ja tez jeżdziłem 3.0d BMW z 216Km ma prawie 250KM po chipie .To dopiero idzie :lol:

no ale co z tego jak ropy łyka 2l wiecej i tylny napęd a w zimie u mnie góry to już bym miał problemy :(

Opublikowano

nie ma nic lepszego jak napęd na tył, żaden napęd na przód czy nawet 4x4 nie daje takiej frajdy jak napęd na tylną oś :D a co do 3.0D BMW to znajomemy łykał 8l/100 tyle że on miał 193KM więc moim zdaniem małe spalanie w stosunku do mocy :)

Opublikowano

nie przekonuj mnie do swoich racji, to że tobie podoba się jazda autem tylnonapędowym to nie znaczy że każdemu musi

osobiście nigdy nie kupiłbym sobie auta z napędem tylko na tylną oś, w lato jest ok, można sobie bokiem polatać na szutrach, ale jak pomyślę że zimą mam każdy zakręt bokiem przelatywać bo nie wiadomo kiedy tyłem zarzuci to podziekuję

Opublikowano (edytowane)

widzisz mamy takie czasy że już chyba każdy tylnonapędowy samochód wyposażony jest w ESP (kontrolę trakcji), z włączonym tym systemem nie da się bokiem polatać w zakrętach, więc nie ma co się spinać i bać tylnego napędu :D Z doświadczenia mogę powiedziec, że jest bezpieczniejszy napęd od przedniego, bo o ile bmw się bawiłem na śniegu, o tyle nie udało mi się wylecieć z parkingu, o tyle Corsą leżałem raz na polu, bo jest strasznie podsterowna, ja skręcam w prawo a ona jedzie do przodu.... ale tu też pewnie jakąś rolę odegrało, że corsa jest 400kg lżejsza.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

ESP to teraz ma chyba każdy nowy samochód, niemniej rozmawialiśmy do tej pory o autach do 15 czy 20tys.zł, a tam ESP nie jest tak oczywiste

w sumie dużo zależy od danego auta: miałem Golfa, strasznie ciężko nim się jeździło po śniegu, wystarczyło go niewiele żeby się zagrzebać, mam też Polo, rocznik porównywalny, silnik ten sam, a ten przez śnieg idzie jak czołg, z najgorszych zasp nim wyjeżdżałem

a prawda jest taka że każdy lubi to co ma i ma to co lubi, ty wolisz auta tylnonapędowe, ja przednio, i jest ok

Opublikowano

Każdy lubi to co ma. Jeżdziłem kilka lat BMW serii 5i 7 z 3,0 diesel i to sa samochody z duszą i nie miało znaczenia czy był śnieg czy sucho i słońce jedynym minusem była krótka żywotność opon na tylnej osi. Od roku jeżdzę audi A8 4,2 tdi i nie jestem zachwycony jednak wolę BMW.

Opublikowano

esp na lodzie w górach nic nie da. W takich warunkach tylko doświadczenie i umiejętności oraz brak lęku. Porównywanie BMW z Mercedesem moim zdaniem niema sensu. Ogólnie na BMW poniżej 8 trzeba mieć zdrowe flaki a Mercedes z kolei "jedzie" dopiero po dokupieniu dodatków.Ja osobi$ście do 150 koni wolę auta jednonapędowea powyżej 4x4. Tylny napęd w każdym samochodzie klasy premium ze względu na zwrotność..

Opublikowano

Każdy z Nas ma inne upodobania i priorytety . Z racji wieku zacząłem bardziej cenić wygodę i bezpieczeństwo .  Dlatego jeżdżę dużymi autami z napędem 4X4 manualną skrzynią biegów i mocnymi dieslami  pod maską ( wolę Nm od KM ). Duża moc i napęd na wszystkie koła pozwala uchronić się od wielu problemów na drodze .

1758dl.gif

Opublikowano

Ja znowu wolę duże benzyniaki. Fakt że vectra c nie jest super autem ale w moim przypadku i z racji wykonywanej profesji mam ja w jednym palcu i dostęp do każdej części A silnik 3.2 v6 jest prosty jak budowa cepa moc 211 km i ponad 300nm daje sobie radę z tym autem. Jedyne co denerwuje to automat ale w wolnej chwili będzie wrzucony manual.

Opublikowano

 Dlatego jeżdżę dużymi autami z napędem 4X4 manualną skrzynią biegów i mocnymi dieslami  pod maską 

 

Mocny diesel - to pięcie względne .Dla jednego 2.0 TDI 170 KM to dużo , dla innego silnik BMW 3.0 d 245KM to mało  :) .

Opublikowano

widzisz mamy takie czasy że już chyba każdy tylnonapędowy samochód wyposażony jest w ESP (kontrolę trakcji), z włączonym tym systemem nie da się bokiem polatać w zakrętach, więc nie ma co się spinać i bać tylnego napędu :D Z doświadczenia mogę powiedziec, że jest bezpieczniejszy napęd od przedniego, bo o ile bmw się bawiłem na śniegu, o tyle nie udało mi się wylecieć z parkingu, o tyle Corsą leżałem raz na polu, bo jest strasznie podsterowna, ja skręcam w prawo a ona jedzie do przodu.... ale tu też pewnie jakąś rolę odegrało, że corsa jest 400kg lżejsza.

 

Dawno się tak nie uśmiałem. Koleiny co wierzy, że mu esp prawa fizyki oszuka. Fizyki esp nie oszuka. Na śliskim podłożu łatwiej kierować jest samochodem który jest ciągnięty przez przednią oś, niż tym pchanym przez tylną. Oczywiście porównujemy tylko auta 2 wd nie 4x4. Zimą w koleinach pewniejszy będzie napęd na przód bo auto z kolein wyciągnie. Tylnonapędowe zacznie jechać bokiem. To zresztą widać zimą, gdy jest ślisko. Tylno napędówki zawsze jadą wolniej.

Dlatego powiem tak, że kto kupuje auto, żeby się w koło domu pokręcić i nie musi jeździć jak jest np ślisko. Może sobie kupić auto z napędem na tył. Jeśli ktoś musi jeździć w każdych warunkach w długie trasy. Lepszy będzie napęd przedni. Nie wymaga takiej koncentracji w długiej trasie. Oś obciążona jest silnikiem więc śliskie podjazdy auto pokona łatwiej itd. Jest przedni napęd po prostu praktyczniejszy. Oczywiście w zestawieni przód vs tył. Oczywiście 4x4 jest najpewniejszy. Tylko moiim zdaniem nie zawsze i nie każdemu potrzebny.

PS tyle czytam o frajdzie z jazdy bo napęd tylny. Gdyby dużą większość tych osób wsadzić do samochodu, którego marki by nie znali. To do zerwania przyczepności nawet nie wiedzieli by jaki mają napęd. A czy co dzień jeździmy zrywając przyczepność na każdym zakręcie i driftując na każdym rondzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v