robadas78

Problem z zapaleniem bez podpompowania pompką paliwa Zetor 5011

Polecane posty

raven18    19

W 7045 mam pompkę jak w sześćdziesiątce, też jest ten element, ale nie będę tego ruszał na razie, pompka prawie że nowa (roczna) i tylko pół roku po wymianie nie trzeba było pompować. Jak będzie cieplej sprawdzę w starej jak to wygląda w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1580

w 60 gdy odkrecilem pompke po wymianie filtrow to paliwo po rekach cieklo a gdy odpowietrzylem i zakrecilem to sie nie zapowietrza. 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bogdan_ja    473

Po co żeś pisał.... Niechby łamał głowę czemu tak jest 😁😁😁😁😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1580

ogarek wrociles z urlopu-sam sobie nalozyles czy lekarz pardon moderator ??

ale jaja naprawde jest wyzej ?? nie wiedzialem.....


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    2621

Dziś się przypilnowalem nie pompowalem, tylko ten pizdryk od dawki przy rozruchu wcisnąłem - tydzień nie odpalany bardzo lekko odpalił (pół godziny grzałka chodziła)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    33

@daron64

Możliwość włączenia dawki paliwa jest tylko w starszych modelach pomp wtryskowych. U mnie tego już nie ma. Ja zawsze przy rozruchu silnika w niskich temperaturach włączam grzałkę płynu chłodniczego. Czas nagrzewania uzależniam od temperatury zewnętrznej, jest to 10 do 30 minut. Rozruch silnika po nagrzaniu płynu jest bezproblemowy. Obecnie przepompowuje układ paliwowy, ponieważ podczas wymiany przewodu przelewowego od wtrysków do pompy wtryskowej, rozkręciłem, jak się okazało bez podstawnie zaworek przelewowy, aby go zweryfikować, wszystko na oko było okej- kulka i sprężynka. Po złożeniu okazało się że nie działa prawidłowo, przy pompowaniu nie słychać typowego brzęczenia przelewającego się paliwa. Paliwo schodzi i przez co nie jest utrzymywane wstępne ciśnienie w pompie wtryskowej o wartości 0,6 bara. Silnik ciężko się uruchamia bez przepompowania. Przypuszczam że kulka w gnieździe ułożyła się inaczej i nie uszczelnia właściwie, żeby go wymienić trzeba wyjmować pompę wtryskową, z tym czekam na jakiś większy przegląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    706
Dnia 12.01.2022 o 12:19, raven18 napisał:

 pompka prawie że nowa (roczna) i tylko pół roku po wymianie nie trzeba było pompować. 

To był oryginał ??  w 2007 roku kupiłem zamiennik 

, też załozyłem nową , bo wycieki miał tloczek od recznej , po 200 godz , tłoczek głowny tak przepuszczał że , zrobiłem z dwóch jedną korpus ze starej , a góra z tloczkiem recznym pasowała , tak do 2013 to działalo , bo potem ten sprzet pogoniłem 

jakosc czesci juz wtedy była taka  sobie 


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    19

Oryginał, kosztowała jeśli dobrze pamiętam 270zł, ten zamiennik z 2007 pewnie tyle wart co dzisiejszy oryginał.

U mnie stara w ogóle miała jakiś problem z pompowaniem, musiałem ręczną pompować cały czas po odpaleniu bo bez tego gasł po chwili 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    706
Napisano (edytowany)

jesli tak , to można oczekiwać jakiejś jakości , ale nie zmienia faku jak poł roku bylo dobrze , to jest jakis trop na pierwsze sprawdzenie 

Edytowano przez V12

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    2621

@wujekk110

Wiem, że nowsze tego nie mają. Ja niedawno w sumie założyłem grzałkę, to teraz cały czas z niej korzystam. Fakt że rozruch bajka. Najczęściej rano podpinam i idę do domu jakaś kawę wypić - z pół godziny najczęściej mniej więcej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    19

Ja mam starą spaloną grzałkę defa zamontowaną, śrubka blokująca jest urwana, myślałem rozwiercić ale jak rozwiercę to element blokujący, pewnie jakaś uszczelka zostanie w bloku. W najgorszym razie przyblokuje jakiś kanał wodny. I jeszcze akurat w tym miejscu laga od adaptacji tura ...   

Przy około 0 stopni pali od strzała bez zwiększania dawki, a przy -10 to nie wiem czy coś pomaga, 3 razy pokręcę tak po 10-15s to odpali 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    706
Napisano (edytowany)

to jest ciekawe , mysli technicznej  z zimnych krajów a kręcą  i  puszczają kłeby białego dymu .

włoski silnik iveco z 83r , konstrukcja pewnie lata 60 , ja mam go 10 lat ile nalotu nie wiem ja zrobiłem nie całe  3 tys mth  ,

swiecy płomieniowej uzywam dopiero od -10 , bo po co ma chwile dłuzej kręcić nawet bez swiecy przy --20 odpali ale chwile pokreci , szkoda aku i rozrusznika jak jest swieca 

musiał  bym nagrac film ale mrozów nie ma , choć i tak wielu by moglo powiedzieć że film specjlanie spreparowany . 

układu wtryskowego przez te lata nie tykałem przy silniku wogole nic nie robiłem (zawory regulowałem )  a pali tak samo jak go kupiłem , do -5 bez swiecy odpala lepiej niz nie jeden samochód z eko pierdołami i wtryskiem CR 

Podobnie odpala MWM z lat 80 

Edytowano przez V12

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotr1711
      Witam! Poszukuje oryginalnego tlumnika typu beczka do mojego zetorka 3320 z 98 roku wszystkie które oglądałem to zamienniki na oryginalnym ma taki charakterystyczny warkot
    • Przez Mariusz15
      podpowiecie mi gdzie w zetorze 7011 zwiększa się dawke paliwa pompa jest z mechanicznym ssaniem jak się mu wciśnie ten przycisk to zapala bez problemu a jak się go zablokuje to chodzi ok! a jak przycisk wyskoczy to ciągnik jestbez życia dyma z tłumika prawie nie puści i nawet na ciepłym troche ciężko pali
    • Przez xsardas18
      czy można założyć turbo do zetora 6211 ???
      co trzeba by było dokupić ???
      i jak je zamocować???
       
       
       
      Powód Edycji: zmiana tematu, edytowane przezNikita_Bennet
    • Przez dawidex-16
      Witam. Mam taki problem. Zrobiłem remont silnika tzn.
      Nowe zestawy naprawcze zetor 
      Regeneracja głowic
      Szlif wału. 
      Nowa pompa olejowa i zawór  
      Inna pompa paliwowa bo mojej nie dało się zregenerować. 
      Mam problem z ciśnieniem oleju silnika. Gdy silnik zimny ciśnienie jest prawidłowe 4-4,5 bara na wolnych i wysokich obrotach. Jednak gdy silnik się rozgrzeje to ciśnienie zaczyna spadać. Na wolnych obrotach około 500 wynosi 0.5 Bara. A na wysokich 3- 3.5. Gdzie trzeba szukać przyczyny może macie jakieś pomysły? Wiem że taki spadek jest za duży. Pozdrawiam
    • Przez m3tysek
      Witam, może ktoś powiedzieć czy rozrząd w zetorze 5211 ustawia się tak samo jak w c360? czyli koło pompy wtryskowej ma być przesunięte o jeden ząbek? Nie posiadam na swoich kołach wybitej 0 i tak z ciekawości pytam bo u mnie jest na między kropkami 


      tak będzie dobrze czy wrócić do starego ustawienia  

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj