robadas78

Problem z zapaleniem bez podpompowania pompką paliwa Zetor 5011

Polecane posty

raven18    41

W 7045 mam pompkę jak w sześćdziesiątce, też jest ten element, ale nie będę tego ruszał na razie, pompka prawie że nowa (roczna) i tylko pół roku po wymianie nie trzeba było pompować. Jak będzie cieplej sprawdzę w starej jak to wygląda w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1762

w 60 gdy odkrecilem pompke po wymianie filtrow to paliwo po rekach cieklo a gdy odpowietrzylem i zakrecilem to sie nie zapowietrza. 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bogdan_ja    956

Po co żeś pisał.... Niechby łamał głowę czemu tak jest 😁😁😁😁😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1762

ogarek wrociles z urlopu-sam sobie nalozyles czy lekarz pardon moderator ??

ale jaja naprawde jest wyzej ?? nie wiedzialem.....


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    2862

Dziś się przypilnowalem nie pompowalem, tylko ten pizdryk od dawki przy rozruchu wcisnąłem - tydzień nie odpalany bardzo lekko odpalił (pół godziny grzałka chodziła)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    33

@daron64

Możliwość włączenia dawki paliwa jest tylko w starszych modelach pomp wtryskowych. U mnie tego już nie ma. Ja zawsze przy rozruchu silnika w niskich temperaturach włączam grzałkę płynu chłodniczego. Czas nagrzewania uzależniam od temperatury zewnętrznej, jest to 10 do 30 minut. Rozruch silnika po nagrzaniu płynu jest bezproblemowy. Obecnie przepompowuje układ paliwowy, ponieważ podczas wymiany przewodu przelewowego od wtrysków do pompy wtryskowej, rozkręciłem, jak się okazało bez podstawnie zaworek przelewowy, aby go zweryfikować, wszystko na oko było okej- kulka i sprężynka. Po złożeniu okazało się że nie działa prawidłowo, przy pompowaniu nie słychać typowego brzęczenia przelewającego się paliwa. Paliwo schodzi i przez co nie jest utrzymywane wstępne ciśnienie w pompie wtryskowej o wartości 0,6 bara. Silnik ciężko się uruchamia bez przepompowania. Przypuszczam że kulka w gnieździe ułożyła się inaczej i nie uszczelnia właściwie, żeby go wymienić trzeba wyjmować pompę wtryskową, z tym czekam na jakiś większy przegląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    1021
Dnia 12.01.2022 o 12:19, raven18 napisał:

 pompka prawie że nowa (roczna) i tylko pół roku po wymianie nie trzeba było pompować. 

To był oryginał ??  w 2007 roku kupiłem zamiennik 

, też załozyłem nową , bo wycieki miał tloczek od recznej , po 200 godz , tłoczek głowny tak przepuszczał że , zrobiłem z dwóch jedną korpus ze starej , a góra z tloczkiem recznym pasowała , tak do 2013 to działalo , bo potem ten sprzet pogoniłem 

jakosc czesci juz wtedy była taka  sobie 


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    41

Oryginał, kosztowała jeśli dobrze pamiętam 270zł, ten zamiennik z 2007 pewnie tyle wart co dzisiejszy oryginał.

U mnie stara w ogóle miała jakiś problem z pompowaniem, musiałem ręczną pompować cały czas po odpaleniu bo bez tego gasł po chwili 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    1021
Napisano (edytowany)

jesli tak , to można oczekiwać jakiejś jakości , ale nie zmienia faku jak poł roku bylo dobrze , to jest jakis trop na pierwsze sprawdzenie 

Edytowano przez V12

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    2862

@wujekk110

Wiem, że nowsze tego nie mają. Ja niedawno w sumie założyłem grzałkę, to teraz cały czas z niej korzystam. Fakt że rozruch bajka. Najczęściej rano podpinam i idę do domu jakaś kawę wypić - z pół godziny najczęściej mniej więcej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    41

Ja mam starą spaloną grzałkę defa zamontowaną, śrubka blokująca jest urwana, myślałem rozwiercić ale jak rozwiercę to element blokujący, pewnie jakaś uszczelka zostanie w bloku. W najgorszym razie przyblokuje jakiś kanał wodny. I jeszcze akurat w tym miejscu laga od adaptacji tura ...   

Przy około 0 stopni pali od strzała bez zwiększania dawki, a przy -10 to nie wiem czy coś pomaga, 3 razy pokręcę tak po 10-15s to odpali 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    1021
Napisano (edytowany)

to jest ciekawe , mysli technicznej  z zimnych krajów a kręcą  i  puszczają kłeby białego dymu .

włoski silnik iveco z 83r , konstrukcja pewnie lata 60 , ja mam go 10 lat ile nalotu nie wiem ja zrobiłem nie całe  3 tys mth  ,

swiecy płomieniowej uzywam dopiero od -10 , bo po co ma chwile dłuzej kręcić nawet bez swiecy przy --20 odpali ale chwile pokreci , szkoda aku i rozrusznika jak jest swieca 

musiał  bym nagrac film ale mrozów nie ma , choć i tak wielu by moglo powiedzieć że film specjlanie spreparowany . 

układu wtryskowego przez te lata nie tykałem przy silniku wogole nic nie robiłem (zawory regulowałem )  a pali tak samo jak go kupiłem , do -5 bez swiecy odpala lepiej niz nie jeden samochód z eko pierdołami i wtryskiem CR 

Podobnie odpala MWM z lat 80 

Edytowano przez V12

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez em0t
      Witam . Potrzebuje porady jak prawidłowo zamontować uszczelkę pod głowicą . Chodzi o to że uszczelka ma silikon z jednej strony a na tulei nie ma pierścienia miedzianego który uszczelnia blok z tuleje 


    • Przez em0t
      Witam . Potrzebuje porady jak prawidłowo zamontować uszczelkę pod głowicą . Chodzi o to że uszczelka ma silikon z jednej strony a na tulei nie ma pierścienia miedzianego który uszczelnia blok z tuleje 

    • Przez tre_k
      Panowie mam problem, sprzęt nie zapala, nie kręci rozrusznikiem. Przeczyściłem klemy na akumulatorze, mierzyłem napięcie jest 12 v na rozruszniku. Najpierw nie było napięcia w stacyjce obstawiam że przez kluczyk, skręciłem 15 z 30 ze stacyjki świeci się ładowanie więc chyba ok. Przycisk rozrusznika też wyczyściłem, naciskam i nic.... się nie dzieje, rozebrałem go i próbowałem na kable na styk też nic... Macie jakiś pomysł gdzie dalej szukać? próbowałem zewrzeć na krótko na rozruszniku ale tez nic. Stacyjkę kupiłem nową jutro wstawię. Nie wiem czy to ma znaczenie ale światła też nie działają po przekręceniu kluczyka. Nie mam już pomysłu ? 
    • Przez michal97
      Witam.
      Najpierw opiszę całą sprawę.
      Dwa lata temu nasz zetor 7340 turbo zaczął dmuchać białym dymkiem z odmy, jesienią po zakończonych pracach rozebraliśmy go bo z odmy dmuchał jak głupi. Okazało się że na jednym tłoku zapiekły się pierścienie więc wymieniliśmy tuleję z tłokiem a w pozostałych trzech tylko pierścionki. W tamtym roku znowu zaczął dmuchać gdy dmuchał coraz bardziej znowu go rozebraliśmy i okazało się że na tym wymienionym tłoku pękł pierścień odłamała się końcówka około trzech centymetrów, znowu wymieniliśmy wszystkie pierścienie i było ok do niedawna w tym roku po z gruberowaniu kilku hektarów zaczął dmuchać dość sporą ilością białego dymu z odmy. Na razie jeszcze nic nie robiliśmy ale znowu chyba trzeba będzie.
      I w związku z tym mam do was pytanie co może powodować to dymienie? Mój sąsiad który był mechanikiem w pobliskiej kopalni twierdzi że może być to skrzywiony korbowód. Czy istnieje taka możliwość?
      Z góry wielkie dzięki za pomoc
    • Przez Piotr1711
      Witam! Poszukuje oryginalnego tlumnika typu beczka do mojego zetorka 3320 z 98 roku wszystkie które oglądałem to zamienniki na oryginalnym ma taki charakterystyczny warkot
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj