Bazalt

Hamulec WOM ursus 1212

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bazalt    0

Witam. Przegladalem istniejace juz tematy lecz konkretnych wiadomosci tam niestety nie znalazlem. Wiec, w w/w ciagniku z biegiem czasu przestal dzialac hamulec, pracowalismy z tym defektem chyba nieco ponad rok. Przy okazji remontu sprzegla glownego, checi, czasu itd zabralismy sie za hamulec wom. Tarczki nie wygladaly na zuzyte, zostaly wymienione, uszczelniacze tak samo. Tloczki w porownaniu do sklepowych tez nie wykazywaly zuzycia, wiec zostaly. Po zlozeniu okazalo sie ze walek kreci sie z mniej wiecej stala predkoscia, bez wzgledu na polozenie dzwigni. O pomylce w skladaniu raczej nie mysle, wszystko bylo odkladanie po kolei podczas demontazu. Ciegielka na swoim miejscu, popuscilem przewody ktore wchodza do sprzegla wom, bardzo niskie wrecz brak cisnienia. Do przewodu zasilajacego ktory wchodzi do rozdzielacza wpielismy manometr. Nieco ponad 10 do 11 bar wykazal. Po podlaczeniu owego przewodu spowrotem a poluzowanie przewodow idacych do sprzegla wom tym razem przy rozdzielaczu dalej efekt cisnienia krwi z nosa. Nowy rozdzielacz, uszczelka itd. Bez najmniejszego rezultatu. Na starej uszczelce brak sladow zeby olej uciekal bokiem, na nowej w sumie tez. Do rozdzielacza dochodzi cisnienie i ginie, dekiel sprawdzalismy sprezarka i nigdzie nie ucieka powietrze. Rozdzielacz juz mamy trzeci, na kazdym to samo. Traktor odkad go kupilismy mial zaslepiony wzmacniacz, ale walek chodzil. Trace zmysly juz.. z gory dziekuje za poswiecony czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bazalt    0

Dojdziemy i do wzmacniacza, jezeli zregenerowal bym wzmacniacz i nie dzialal by walek i wzmacniacz to dopiero nie wiadomo bylo gdzie szukac.. cisnienie mikropomki jest dobre, prawie 11 bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
    • Przez Mati2006
      Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4
      z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.
      Co to może być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj