john_deere7430

John Deere 6140R problem z gniazdami hydraulicznymi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Problem polega na tym ze podczas pracy z opryskiwaczem gdzie jest skrętny dyszel i na uwrociach pod ciśnieniem wyrzuca przewody z gniazd i wylewa się olej pod ciśnieniem ,gniazda nie są wyrobione ani dużo nie pracują , nie ważne na których są podpięte na każdej parze wyjść wyrzuca ,wcześniej było wszystko okej , ktoś wie o co może chodzić ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639

Może wtyczka hydrauliczna od opryskiwacza się wyrobiła skoro dzieje się to na wszystkich gniazdach.

Podczas skrętu przewód hydrauliczny ulega mocnemu zgięciu i wówczas pod naporem siły poprzecznej następuje wypięcie wtyczki z gniazda. 

 Spróbuj na postoju mocno poruszać na boki i góra-dół przewodem podpiętym do ciągnika. Jeśli się wypnie, to już będziesz miał odpowiedź.

Możesz też na próbę założyć wtyczki hydrauliczne z jakiejś innej maszyny/przyczepy. Jak również się wypną, to będzie wina gniazd. Jak nie to będzie wina wtyczek od opryskiwacza.

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, bergman31 napisał:

Może wtyczka hydrauliczna od opryskiwacza się wyrobiła skoro dzieje się to na wszystkich gniazdach.

Podczas skrętu przewód hydrauliczny ulega mocnemu zgięciu i wówczas pod naporem siły poprzecznej następuje wypięcie wtyczki z gniazda. 

 Spróbuj na postoju mocno poruszać na boki i góra-dół przewodem podpiętym do ciągnika. Jeśli się wypnie, to już będziesz miał odpowiedź.

Możesz też na próbę założyć wtyczki hydrauliczne z jakiejś innej maszyny/przyczepy. Jak również się wypną, to będzie wina gniazd. Jak nie to będzie wina wtyczek od opryskiwacza.

Żeby się wyrobiły tez nie możliwe bo ciasna siedzą przy skręcaniu przewody  są luźno i nic im się nie dzieje ,jak ciągnik pracuje z agregatem siewnym ,gdzie napęd turbiny jest hydrauliczny ,nic się nie dzieje takiego ,tam hydraulika jest obciążona chyba bardziej ? Nie wiem gdzie szukać przyczyny ,może w ustawieniu przepływów na gniazdach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj