Daniel215

Bizon BS. SW-680 Kopci na zimnym silniki

Polecane posty

Daniel215    1

Witam wszystkich. 

Po kapitalnym remoncie silnika, po odpaleniu BS kopci na bialo plus może lekko niebiesko (dodam że dymu jest od groma) . Po rozgrzaniu stopniowo dym z rury wydechowej maleje, po rozgrzaniu (woda 55 olej 70) dymienie ustaje do zera. 

Jedynie pompa wtryskowa nie była dotykana oraz wtryskiwacze (gdyż przed remontem było ok). Wtryskiwacze wsadzone na nowych miedzianych podkładkach-niektórzy zalecają montaż wtrysków bez podkładek. 

Połączenie pompy wtryskowej nie odkręcane do remontu/nie przestawiane, a rozrząd jest na starych znakach. 

Podejrzewam że problem leży w ustawieniu zaplonu/kata wtrysku, ale jak to sprawdzić?

Czy jest jakiś mechanik który mógłby pomoc w tej sytuacji? 

Edytowano przez Daniel215

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Dziwny remont przeprowadziłeś. Tam są znaki takie że wprost nie można ich nie zauważyć. Standardowo kapilara na pompę wtryskową i kąt 26 stopni. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Na czym polegał tendziwny remont? Że jeszcze pompy i wtrysków nie ruszałem czy jak? 

Tak są znaki tzn na pompie wtryskowej? 

Wtrysk paliwa ma być na 26stopni przed GMP na tłoku? 

Hubert i jak ocenie ze jest akurat te 26stopni?

Edytowano przez Daniel215

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

No silnik zwykle rozbiera się w całości, co to za oszczędność zostawić sobie przykręconą pompę lub złożony rozrząd. 

Na zamachu masz znaki, 26 stopni przed GMP.

Sprawdź tylko czy znak GMP koła zgadza się faktycznie z położeniem tłoka. Ten silnik był produkowany w kilku różnych wariantach i zdarzały się zamiany kół pomiędzy silnikami leżącymi a stojącymi(znaki są w innym miejscu na kole).  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Pompa była jakiś czas temu robiona i dlatego jej nie wymontowałem na czas remontu, może i błąd. 

Z tego co kojarzę to był znak GMP na kole ale nie było tego 26 stopni przed. Silnik jest już zamontowany, więc będę musiał zdjąć przystawkę i spróbować jakoś to wyliczyć i cofnąć, bo w tej chwili Wtrysk jest ustawiony równo na GMP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Szukam wszędzie '' instrukcja naprawy sw680'' bo wiem że było coś takiego, ale są tylko instrukcje obsługi św 680 a nie wiem czy w tej książce znajdę ustawienie kąta wtrysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170
6 godzin temu, hubertb napisał:

No silnik zwykle rozbiera się w całości, co to za oszczędność zostawić sobie przykręconą pompę lub złożony rozrząd. 

Na zamachu masz znaki, 26 stopni przed GMP.

Sprawdź tylko czy znak GMP koła zgadza się faktycznie z położeniem tłoka. Ten silnik był produkowany w kilku różnych wariantach i zdarzały się zamiany kół pomiędzy silnikami leżącymi a stojącymi(znaki są w innym miejscu na kole).  

hubertb, uważasz że jak położysz stojący silnik, to zmieni się GMP względem koła zamachowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Kat wtrysku ustawiony na 26stopni przed GMP-problem rozwiązany. 

Ptaszyna@ w silniku leżącym kat wtrysku należy ustawić na 30stopni przed GMP, hubertb@ dobrze napisał (widocznie zna temat, bądź ma książkę od sw680) 

Edytowano przez Daniel215

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Hubertb@ w tym silniku nie ma dostępu do koła zamachowego i nie zobaczysz znaków na kole zamachowym bez rozbierania przystawki,tak jak np było to w sw400, gdzie jest blokada na kole zamachowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zolwik1990    1

Witam mam problem z silnikiem sw 680 z turbiną  w bizonie Z 110 wyrzuca mi olej do płynu chłodzącego. Uszczelka i głowica sprawdzone są ok. Jest jeszcze możliwość uszkodzenia chłodnicy oleju ale sprawdzałem pod ciśnieniem i nic nie pokazywało, ale dałem jeszcze do sprawdzenia pod temperaturą. Tam z tego co mi wiadomo są tuleje suche także mało prawdopodobne aby tuleja pękła. Mam jeszcze pytanie z jaką siłą dokręcać głowicę w tym oto silniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    317

Za bardzo nie pamiętam było to z 20 lat temu w gigancie przyjechał jakiś koleś i roztulejowywal taka specjalna maszynka chyba tulejki tam gzie siedzą wtryski było to dawno więc weź poprawkę na to co mówię mieliśmy podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gabriel
      Witam mam prośbę do użytkowników kombajnu Bizon bs o spisanie ustawień parametrów Komputera chodzi mi dokładnie jakie wartości macie wpisane w Obwód koła, Szerokość robocza, Straty alarm itd. Pytam gdyż poprzedni właściciel namieszał w ustawieniach i teraz nie wiem co mam tam wklepać.
    • Przez Mateusz2415
      Witam poszukuje bizona bs do kupienia
    • Przez masa24
      Witam,
      posiadacie może wiedzę  ile tuleja ma wystawać ponad blok w tym silniku ??
    • Przez ZetorPower
      Witam przymiezam sie do kupna Bizona BS i mam problem bo mam do wyboru kilka sztuk i 2 z nich maja wytrzasacze i nie wiem co jest lepsze w tym kombajnie rotor czy wytrzasacz?
    • Przez TomaszN
      Witam 
      Przygotowuje kombajn do sezonu i wymieniać pas na młocarni. Zauważyłem luz na odrzutniku na wale i jakby przesunięty był w jedną strone bo ocierał o ścianę kombajnu. Jak ten odrzutnik jest przymocowany do wału ? jak go zdemontować.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj