bunios23

Jaki nowy ciągnik o mocy 160-185 km do max 400 tys.

Polecane posty

bunios23    0

Witam . Proszę o pomoc przy wyborze ciągnika o mocy 160-185 km . Ciągnik miałby pracować przy pługu 5 skibowym KUHN , rozsiewaczu nawozów 3-4 tonowym , talerzówce 6m , dobrze jak by dał radę dźwigać Horsch terrano 4m zawieszany. Proszę żeby ciągnik porównywać zwracając uwagę na dane techniczne maszyny . Chciałbym poznać konkrety a nie np. takie wypowiedzi że '' jd najlepszy '' . Wiem, że jest tu dużo użytkowników którzy znają się na maszynach . Proszę o fachową pomoc . Z góry dziękuję .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    116

Też zastanawialem się na tym chwilę i stawiam na deutz fahr 6165 lub valtra też z tego przedziału mocy. Jednak valtra ma dużo lepsze opinie. Konkrety poznasz czytając konspekt techniczny obu ciągników. Nie pamiętam szczegółów. Niestety takie porównanie wymaga sporo czasu i pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAŁOR14    0

Deutz 6165 ttv , cenowo wychodzi dobrze a co do jakości nie ma co zarzucić jedynie 6 słupkowa kabina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

samtech84    63

Przede wszystkim zrób rozeznanie jak wyglądają koszty eksploatacji, serwisowania i dostępność części. Można się zdziwić jak padnie jakąś część, a trzeba będzie wymienić cały podzespół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    116
BAŁOR14 napisał:

Deutz 6165 ttv , cenowo wychodzi dobrze a co do jakości nie ma co zarzucić jedynie 6 słupkowa kabina.

Nie wiem czy nie lepiej zwykła skrzynie, ma 6 pół biegów lub ewentualnie RC shift. Ja mam dwa deutze i rzeczywiście ceny części nie są szczególnie tanie. Napewno jak sam będzie próbował naprawiać nie będzie drogo bo jest dość łatwy w naprawach Valtra podobno ma doskonałe wsparcie serwisowe czego deutz nie ma. . Valtra ma lepszą amortyzację osi i od lat stosuje te same konstrukcje. I ładniej wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunios23    0

deutz fahr 6175 ma już większy rozstaw osi , mocniejszą oś przednią i koła z tyłu na felgę 42 . Tylko nie wiem jak wyglądają  cenowo. Orientuję się ktoś może czy do tej kwoty kupiłbym JD 175 M w tych pieniądzach . Ile np. kosztuje case puma 185 ( ktoś coś wie o nowej wersji pumy ? ) , valtra i pozostałe marki w tym przedziale mocy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAŁOR14    0
9 godzin temu, lukaschels napisał:

Nie wiem czy nie lepiej zwykła skrzynie, ma 6 pół biegów lub ewentualnie RC shift. Ja mam dwa deutze i rzeczywiście ceny części nie są szczególnie tanie. Napewno jak sam będzie próbował naprawiać nie będzie drogo bo jest dość łatwy w naprawach Valtra podobno ma doskonałe wsparcie serwisowe czego deutz nie ma. . Valtra ma lepszą amortyzację osi i od lat stosuje te same konstrukcje. I ładniej wygląda

To prawda deutz nie ma co się chwalić serwisem.Ostanio w pracach wiosennych wyskoczył mi błąd w df i wziąłem pana z serwisu który zdiagnozował że jest uszkodzony czujnik który kosztuje 600zl w tamtym momencie zdecydowałem się na innego mechanika, okazało się że potrzebna była kalibracja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAŁOR14    0

kubota waży 6300kg deutz 6165- 7300kg valtra t171 też okolo 7300kg a jd 6175r 8200kg także najlepiej wypada masowo jd


puma 175 okolo 7100kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sw_kamil    40

Kubota m7172 na skrzyni bezstopniowej waga 7500kg(ważone na wadze) bez dodatkowych obciążników z pełnym zbiornikiem paliwa i operatorem, dorzucamy balast z przodu i jest ponad 8t tak wiec nie jest tak źle, tylko to wraz cztery cylindry i 5 skib na ciężkiej ziemi może być słabo(na lżejszej da radę bez problemu). Cena w podstawowej wersji ok 300tyś netto. Na skrzyni bezstopniowej(skrzynia zf identyczna jak deutz TTV) w pełnym wyposażeniu  z GPS ok 430tyś netto w 2019r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DamianOsuch
      Mam do wyboru ciągniki john deere 6155m z skrzynią AutoQuad i Claas arion 630 z przekładnią 24/24 HEXACTIV. Który lepiej się spisuję wy polu moc osiągi spalanie? Jakie macie opinie wady zalety tych ciągników z góry dzięki za odp. 😁
    • Przez DrDeutz
      Witam wszystkich. Poszukuję ciągnika około 240-270km 
      Ciągnik miałby służyć do orki, beczkowozu 20000, ubijania pryzm, ewentualnie jakiś agregat czy sprzęt do pola. Dobrze gdyby miał skrzynię 40-50km/h, palił stosunkowo rozsądne ilości paliwa, był w miarę bezawaryjny i tutaj chciałbym z miejsca Was, drodzy forumowicze zapytać na jaki sprzęt postawiliście i jak się sprawuje 
      Nastawiałem się na Fendta Vario 924-927 ale cena jest dosyć wysoka i w miarę możliwości chciałbym znaleźć coś do 150 tys brutto. Chyba że to niekoniecznie dobry pomysł, to tu zapraszam do dyskusji. 
    • Przez rafikn
      Witam wszystkich użytkowników forum przymierzam się do zakupu ciągnika gdyż moja C 360 coraz częściej odmawia posłuszeństwa Potrzebuje ciągnik do ciężkich prac orka agregat najlepiej z turem ale nie koniecznie Zastanawiam się nad czymś takim https://www.olx.pl/oferta/deutz-fahr-agroplus-zobacz-film-deutz-fahr-agrotron-k90-agrotron-85-agrotron-90-CID757-IDFKjcS.html Może ktoś kto ma niedaleko był oglądał i podpowie czy warto jechać byłbym wdzięczny za informacje A może macie coś godnego polecenia
    • Przez ketlin23
      poszukuję głównego ciagnika do gospodarstwa miałby współpracować : -kverneland eg 85 vario 4 skiby + packomat +wał -gruber brodnica 3m -2x przyczepy 10 tonowe gleby raczej lekkie lecz bardzo mocno górzyste w ciagniku im wiecej półbigów tym lepiej ze wzgledu na teren górzysty i mozajkowaty lecz dobrze jak skrzynia bardzie dość pancerna i dobrze zestopniowana wiadomo im wiekszy moment obrotowy tym lepiej chciałbym zeby kabina była dość duża i wygodna żeby i pasażer mógł w miarę wygodnie siąść oczywiście ciagnik 6 cylindrowy i z jak najwieszym uciagiem i wadze obowiazkowo bez żadnych dpf scr egr i ad blue zastanawiałem się nad jd 6930 ale on podobno ma egr dlatego bardziej 6920 jestem rówież otwarty na inne marki case valtra claas fendt i moje pytanie czy moc 130-150 km poradzi sobie z moimi maszynami na moich terenach
    • Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie
       
       
      Pozdro dla całego AF ;D
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj
Na żywo
26 listopada 2020 - Owoce, hit eksportowy? • 2 grudnia 2020 - Wyzwania branży mięsnej • 9 grudnia 2020 - Woda i gleba w kontekście zmian klimatycznych • 16 grudnia 2020 - Przyszłość WPR - innowacje i wyzwania
Owoce, hit eksportowy?
Dołącz
Ilość oglądających online: