sobol69

Ciagnik bez dpf

Polecane posty

sobol69    0
38 minut temu, wincenty5 napisał:

Ale że masz czy nie masz.Chcesz kupić ,sprzedać,wypożyczyć?

Jak dział mówi, "jaki ciagnik wybrac ?" 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Jak Ci się dpf nie podoba to możesz po gwarancji wyciąć, wgrać poprawiana mapę. Hulaj dusza piekła nie ma Kosz pewnie ok 2-4 tys. Plus oczywiście dpf za który wcześniej zapłaciłeś w cenie ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol69    0
40 minut temu, lukaschels napisał:

Jak Ci się dpf nie podoba to możesz po gwarancji wyciąć, wgrać poprawiana mapę. Hulaj dusza piekła nie ma Kosz pewnie ok 2-4 tys. Plus oczywiście dpf za który wcześniej zapłaciłeś w cenie ciągnika

Chodzi o to, ze ciagnik duzo bedzie duzo chodzil w sadzarce czyli niskie obroty i czesto by sie wypalał, ogolnie czekaja przeważnie go prace przy których nie brdzie widział wysokich obrotow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639

Z DPF nie ma większych problemów. Wystarczy jeździć niższym biegiem na wysokich obrotach i nie będzie się często wypalać. Dzisiejsze traktory to nie Ursus C45 z silnikiem wolnoobrotowym, gdzie obroty maksymalne wynosiły poniżej 900obr./min. Ludzie myślą, że jak silnik pracuje na najniższych obrotach, to mniej spali paliwa i dłużej wytrzyma do remontu. Silnikowi szkodzą bardziej zaniskie obroty niż wysokie. Maksymalną moc silnik wysokoprężny uzyskuje powyżej 2000obr./min a maksymalny moment obrotowy około 1400-1500obr./ min. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha18    15

Oprócz DF-a i MF-a jest Landini serii 5 i odpowiednik MC Cormick, Claas Atos i Arion 400 z SCR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol69    0
40 minut temu, bergman31 napisał:

Z DPF nie ma większych problemów. Wystarczy jeździć niższym biegiem na wysokich obrotach i nie będzie się często wypalać. Dzisiejsze traktory to nie Ursus C45 z silnikiem wolnoobrotowym, gdzie obroty maksymalne wynosiły poniżej 900obr./min. Ludzie myślą, że jak silnik pracuje na najniższych obrotach, to mniej spali paliwa i dłużej wytrzyma do remontu. Silnikowi szkodzą bardziej zaniskie obroty niż wysokie. Maksymalną moc silnik wysokoprężny uzyskuje powyżej 2000obr./min a maksymalny moment obrotowy około 1400-1500obr./ min. 

Tu chodzi o prędkości 220m na godzine, ciezko jeździć nizszym biegiem w zdecydowanej wiekszosci ciągników 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol69    0
48 minut temu, wojtal24 napisał:

może Białorus MTZ on opcjonalnie ma montowane hydrauliczne biegi pelzajace

Na modernizacje to mtz odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639
2 godziny temu, sobol69 napisał:

Tu chodzi o prędkości 220m na godzine, ciezko jeździć nizszym biegiem w zdecydowanej wiekszosci 

 Większość producentów ciągników ma w ofercie skrzynie przekładniowe z biegam i pełzającymi. 

A tak wogóle to ciągnik ma być nowy czy używany i ile kasy możesz wydać?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol69    0
8 minut temu, bergman31 napisał:

 Większość producentów ciągników ma w ofercie skrzynie przekładniowe z biegam i pełzającymi. 

A tak wogóle to ciągnik ma być nowy czy używany i ile kasy możesz wydać?  

Jak wyzej pisalem nowy na modernizację do ok 200 netto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    130

Zostaje scr lub adblue. Lub wycinanie. Ogólnie nie znam ludzi którzy by na to narzekali. Wypalenie nie tak często inicjowane jak Ci się wydaje. Uważam że nie potrzebnie robisz problem. Kup ciągnik jaki Ci pasuje. Jak dpf będzie się zapychał to wytniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    639

New Holland T5. będzie z dpf ale może być wyposażony w biegi pełzające już od 100m/h, więc nie ma potrzeby jeżdżenia na niskich obrotach silnika. Dzięki temu nie ma obawy, że dpf będzie się musiał często wypalić.

Warto sprawdzić inne marki ciągników, jakie oferują minimalne prędkości jazdy.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha18    15
Dnia 11.04.2020 o 20:31, sobol69 napisał:

Witam, ciagnik pomocniczy 80-90km bez dpf nie liczac df 5g ?

A DF-a nie chcesz z jakiegoś powodu czy szukasz innych żeby mieć jakiś wybór?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj