pancer527

Massey Ferguson 5610 nie odpala

Polecane posty

pancer527    11

Witam mam problem z  MF 5610 ciągnik pracował w polu z agregatem po powrocie do domu został zgaszony i tak ok. 2 godzin jak chciano go odpalić już się nie udało.

kilka danych:

-Mf z 2016/17 roku, dyna 4

ostatnim serwis został przeprowadzony 30 mth temu (filtry oleje)

-po dłuższym kręceniu zapalił się błąd T1 14 (czujnik sprawdzony i wymieniony na nowy) ale to wiedzieliśmy ze raczej nie przyczyna

-sprawdzone wszelkiego rodzaju połączenia na kostkach itp.

I teraz jeśli ktoś ma możne inny pomysł co możne być przyczyna to niech nam doradzi bo chwilowo nie wiemy co dalej szukać. A serwis nie chce przyjechać bo wiadomo panuje korona, jedynie ciągnik na lawetę a to już koszta, czas itp. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Masz dostęp do jakiegoś testera ? Trzeba sprawdzić jakie jest ciśnienie na rampie paliwa powinno być około 300bar przy odpalaniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

może zabrzmi głupio:

sprawdź czy masz paliwo w baku

sprawdź czy dochodzi ono do pompy

z pompy do szyny ;) 


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pancer527    11

Spoko głupio nie głupio każdy pomysł jest dobry do sprawdzenia👍, czasami rozwiązaniem problemu jest prosta przyczyna która można łatwo przegapić . 

Silnik tak na CR 

paliwo jest, filtr też zaraz dostał  nowy i nic nie pomogło

paliwo tez sprawdzałem wszystko ok. dochodzi normalnie do listwy, ciśnienie wali jak głupie tylko ile bar to nie wiem, trzeba będzie pomyśleć zęby coś skręcić aby sprawdzić dokładnie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master21    11

To możliwe że czujnik ciśnienia na listwie padł albo zawór utrzymujący ciśnienie na listwie ale to najlepiej było by się podpiąć z komputerem bo za drogie są to rzeczy żeby tak wymieniać na chybił trafił. Bezpieczniki sprawdzałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Może w ten sposób na pompie wtryskowej masz dynksa z wtyczką oczyść powierzchnie dookoła wykręć i wyczyść sprężonym powietrzem. Musisz to robić ostrożnie, zachowaj odpowiednią dla układu wtryskowego higienę pracy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jak wtryski są uszkodzone to zapali na "plaku". Ja jednak obstawiał bym brak ciśnienia na rampie. Ewentualnie brak sygnału obrotów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

I słusznie bo to niebezpieczne za każdym razem. Jak nie będzie miał ciśnienia na rampie albo sygnału obrotów to wtrysków też bardzo nie sprawdzi. Bo wynik będzie co najmniej przekłamany. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Ciekawe czy wyczyścił powietrzem ten zawór na pompie bo ja od niego bym np zaczynał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pancer527    11

Witam panowie jeśli chodzi o ciągnik nie  nie pojechał w pole, nadal nie sprawny

Ale najpierw małe wyjaśnienie z mojej strony dla was.

Zaraz za postem jaceka3773 gdzie pisał o nr. tel. miałem napisany post ale coś mi go nie opublikowało (pisałem  z tel.) i za to przepraszam, później nie zaglądał co tutaj się dzieje. Też miałem dodane że jak się czegoś dowiem co, gdzie i jak było przyczyną to dam znać zęby już zostało dla potomnych, ale dobra od początku.

Ciągnik po kilku postach na stronie MF gdzie został trochę negatywnie przedstawiony bo to nie była jego jedyna awaria, zadzwonił gościu z siedziby AGCO gdzie została przedstawiona mu cała sytuacja co gdzie i jak i inne problemy (nie będę już się tuta rozpisywał) stwierdził ze przyjeżdża po niego laweta i go zabierają na serwis i będą szukać przyczyny awaria. i to było z 3/4 kwietnia. Miedzy czasie święta robota w polu bo terminy no i w końcu nie było czasu żeby pisać.

A jeśli chodzi o samą awaria to zajęło im kilka dni  co możne być przyczyna (serwis nie mógł stwierdzić co i jak), wstępnie stwierdzone jest uszkodzenie wtrysków a na chwilę obecną brak cześć i tylko jak już to nowe całe wtryski. Gdzie części do wtrysków wyszły by 2tyś a 1 nowy kosztuje 3tyś a wszystkie są uszkodzone. A co teraz wyjdzie dalej to też dam znać. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007
6 minut temu, pancer527 napisał:

Gdzie części do wtrysków wyszły by 2tyś a 1 nowy kosztuje 3tyś a wszystkie są uszkodzone. A co teraz wyjdzie dalej to też dam znać. 

To jest bzdura, ale z niecierpliwością czekam na podanie kompletnej przyczyny usterki, wtryski to nie mleko same się nie psują. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

byś się odezwał to sam byś sprawdził wtryski, pewnie jeden poszedł a chcą cię orżnąć na wszystkie, teraz swoję musi odstać by faktura jakoś wyglądała

zadzwoń do innego serwisu czy  mają takie wtryski regenerowane i po ile

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj