UrsusCzesio

MTZ 550 Dane techniczne

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Witam, właśnie znalazłem godnego następce C-360. Jest nim MTZ 550 chciałbym sie dowiedzieć ile ma KM, na co zwracać uwage przy kupnie. Jaki uklad kierowniczy ma? I wiele cennych wskazówek. Z góry dziękuje


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

z tego co wiem to koni ma ok 60, miały one wspomaganie kierownicy (ale oczywiście w ruskim wydaniu) i to chyba tyle mogę o nim powiedziec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  kolego a w jakiej cenie znalazleś tego mtza 550  bo niewiem czy nie lepiej było by kupić 82 lub 82ts zawsze trochę więcej mocy i z częściami łatwiej i wogóle .  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brzosek    10

a który rok tego mtz ?

ogólnie dobre są te ciągnikii tylko ta cieknąca hydraulika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Mam jednego sowieta :)Takze do luzu jestem przywyczajony do wycieków też. 86 rok za 12tyś myśli gosc że by go puścił. A 82 byłby za duży dla mnie i cena z przodem też jest duza ogólnie nie potrzebuje 80 km i przodku ale coś troche silniejszego od c-360 i wygodniejszego to bardzo.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

podstawowe różnice miedzy 80/82 a 50/52 (na zachodzie 820 a 550 ) to głowica silnik ten sam tylko głowica inna i różnica w mocy oraz to że w 80 są biegi 9/2 i reduktor podwajający (czyli mamy 18/4) a w 50 sa tylko 9/2 chyba że wersja na zamówienie lub nowsza się trafi a reszta to to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No z tego co wiem to 50/52 to akurat były lata 70 i sportowa kabina a 550/552 to duza kabina lata 80 :D Bo jednak 50 nie spotkałem tak mlodej i w nowej kabinie

 

I niestety ten którego miałem prawie że pod nosem został sprzedany szukamy dalej ale wszystko co jest to za poznaniem :) A 2 oferuje transport...

http://moto.allegro.pl/item1088248949_mtz_550.html Czy to nie bedzie czasami exportówka? ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ten pierwszy to export.Ja mam takiego 82 z 1987 roku i jestem z niego zadowolony.Chodzi z turem i siewnikami a nic się nie psuję a daję mu ostro.

Myślę że te wersje były trochę inaczej składane.I chyba on ma wspomaganie na orbitrol a to duży plus tych ciągników.

A pomalować to sobie sam możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

kumpel ma MTz i mówi tak. Nalać oleju do pełna do islnika i do skrzyni i można dac największej sierocie i nei zarznie go :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

Moze mi ktos napisac z grubsza porownanie MTZ-550 do Ursusa C-360 (wady, zalety) hmm tak patrze na tego ruska za 14.5tys

 

 

czlowiek mysli "sprzedaj szesciesiatke a kup białurusa w koncu te same pieniadze"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

moze mi ktos napisac plusu i minusy MTZ 550 i ursusa C360

 

Hmm 14.5tys to przeciez tyle samo ile trza dac za dobra 60-siatke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

no ba a ja akurat mam do ruskich czesci a po 2 do C-360 częsci to badziew i na dodatek cenią. A do ruskiego cena smeiszna częsci a jakosć duża


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Tyle, że do ursusa w każdym sklepie rolniczym masz części a do ruska nie :)

 

Dlaczego uwazasz ze do ruska czesci nie dostanie tak szybko jak do C360. Na moje oko nie ma problemow z czesciami. Nie polskie to nie dostanie sie czesci? Teraz dostaniesz do wszystkiego czy to Renia NH JD czy rusal


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki20    2

Witam!!

Ostatnio przez przypadek gdzieś wyczytałem coś o tym MTZ-cie no i też jestem bardzo ciekaw jak on się prezentuje, czy jest dużo lepszy od 360? no i mam jeszcze jedno pytanie jak on się gabarytowo prezentuje w porównaniu do poczciwej 60-tki?? Będę bardzo wdzięczny za opinie gdyż w necie bardzo ciężko znaleść cokolwiek o nim. a i mam pytanie czy nadaje się on jako jedyny ciągnik w gosp??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ja myśle że skoro C-360 sie nadaje to troche wiekszy też sie nada. A gabarytowo to coś jak 80 :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki20    2

aha czyli on to coś jak mtz 82 tyle że mniejszy silnik?? no i bez napędu?? kurcze to i tak jednak dość sporawy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

To jest taki MTZ 80 tylko że ma inną głowice i pompe wtryskową a tak to raczej to samo gabarytowo tylko moc inna :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam takiego mtz z silnikiem d-50 i ma moc 68 km przy 1800 obrotach ale mozna na pompie troche podkrecic tak do 2100 obr i masz tak ok 75 km w czteroskibowym pługu scigałem sie z 360 3p w 2 skibowcu i sie chłop usrał w godzine na IV klasie ziemi zaorasz 1 ha pola i spali ci 10 litry ropy jeżeli dobrze poszukać to mozna za jakie 5-6 tys kopic prawie nowy silnik z agregatów wojskowych z byłej NRD. DO WAD TRZEBA ZALICZYĆ słabe wspomaganie kierownicy i za małe tłoczysko w podnośniku (koszt ok 2500 zł i te wady wyeliminowane)no i zimą trzeba dobrze grzać tymi świecami żarowymi zeby odpalił.ewentualnie mozna kupic trupa dokupic nowy silnik (12000zł)i skrzynie(4000zł)od mtz 80\82 i masz nowy ciągnik wszystko pasuje!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No własnei tylko nie moge nikogo przekonać niby chcą niby nie ehh Ja już nie mam sił tym polskim gównem robic dalej :P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

a ja z takim pytaniem :) czym się rózni stary MTZ50(mała kabina) od swojego młodszego brata 550(duza kabina) czym prócz wyglądu?? bo moze warto kupic tanio stara 50 i załozyć maske kabine i jak ulał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Różnią sie tylko kabiną i maską ewentualnie ale ja na twoim miejscu kupił bym 80 lub 82 bo jest mocniejszy i mniej spali ja mam 552 i ogólnie chodzi bo chodzi ale w kukurydzy z 6 ton przyczepą na pełną pryzme ma problem wjechać a szwagier 82 z tą samą przyczepą nawet dymku nie pokarze i powtarzam 82 mniej spali w każdej robocie od orania do opryskiwania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj