UrsusCzesio

MTZ 550 Dane techniczne

Polecane posty

No właśnie u mnie są tłoki właśnie z komorą spalania która nie jest potrzebna bo komora spalania jest w głowicy. Czy to może mieć wpływ na pracę silnika?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Napewno poniekąd bedzie to wpływ mialo skoro masz ,,dziury" w tłokach i wtrysk pośredni. Najlepiej wywal tą głowice załóż od D-240 daj przestroić pompe i wtedy masz pewne 81Km no i wtryskiwacze nowe


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię ale ten rok muszę obskoczyć na tym co jest.

Jak na razie poskładałem wszystko, wtryski zostały ustawione na 120 martwi mnie tylko jedna dość istotna sprawa. W przewodzie przelewowym wtryskiwaczy jest sucho.... ! Nie wiem czym to może być spowodowane? Może wiecie?

 

 

 

5e2790f4d53ca83fm.jpg

 

 

Dodam jeszcze że w przewodzie paliwowym oznaczonym na rysunku numerem 21 leci piana....? Zapowietrzony? Ciągnie gdzieś powietrze? Czy w tym przewodzie powinien lecieć stały strumień paliwa? Czy paliwo w nim może się cofać na postoju?

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ci sie przejmujesz jednoi drugie to powrót nadmiaru. widocznie pompa zasilajaca nie podaje pompie wtryskowej takiej ilości że musi je przelewać jeszcze raz


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nadmiarem na wtryskiwaczach się nie przejmuj. Pewnie końcówki są na tyle szczelne że nie przepuszczają paliwa.

A co do rurki 21 tam nie powinno być powietrza. Odpowietrz na filtrze porządnie i sama pompę zobaczysz co będzie dalej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli mówisz że powinna być całkowicie wypełniona paliwem? Na filtrze odpowietrzałem kilka razy i wypływało paliwo odkręcałem również tą śrubę w sekcji obok właśnie nr 21 na rysunku. Luzowałem po kolei jeszcze przewody wysokiego ciśnienia na każdej sekcji i nic nie pomaga. Dziś rano poszedłem i ledwo go dygłem mnustwo białego dymu potem jakby odpalił nie na wszystkie gary po czym z wielkim trudem zaskoczył...!


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możliwe że pompka zasilająca jest już nieszczelna i łapie powietrze. Tam musi być samo paliwo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tamtędy w czasie pracy silnika ma sie przelewać paliwo bez względu na obroty silnika. Krąży ono z pompki zaś. do wtryskowej przez zaworek zwrotny znów do pompki zasilającej a przez filtr paliwa tylko tyle płynie ile aktualnie trafia na wtryskiwacze i jest spalone przez silnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jest to u mnie spowodowane zapowietrzaniem się. Nie miałem czasu dobrze zobaczyć ale jak ściągnąłem z zakucia wężyk który idzie od odstojnika do zasilającej to paliwo się ledwo co sączyło tak jakby się cofnęło...! jutro wymienię ten wężyk na nowy bo mi się nie podoba to zobaczę. Założę jakiś przeźroczysty żeby było widać co się dzieje z paliwem.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto jeśli będziesz porównywać z c-360. Tylko zastanów się czy akurat ten gdyż on już bardzo długo stoi. Obserwowałem ruskie od grudnia i on już był do sprzedania. Cena taka sobie... można wyrwać taniej...


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian3210    14

Witam panowie. Mam takie do was pytanie czy opłaca mi się kupić mtz dokładnie tego, http://tablica.pl/of...bd5da��obejrzeć Obejrzeć to raczej nie obejrzę bo troche mam do niego daleko. Co o nim sądzicie? Bo w niedalekiej przyszłości bd polował na takiego ;)

Edytowano przez Adrian3210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

80 wygląda całkiem przyzwoicie pewnie 800 jest do zbicia i za 15 byś go miał. Nowe opony na tyle to duży plus. Reszta już na miejscu. 550 za duża cena jak na ciągnik bez przedniego napędu. Za tą cenę można już wyrwać z przednim.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian3210    14

Dzwoniłem dzisiaj i ten pierwszy 80 już sprzedany :( Jak narazie to na tablicy tylko ten jest dobrym stanie i za małą cenę. Sam nie wiem może jednak warty jest swojej ceny ten 550? Pługi 3 w głębokiej orce bd spokojnie ciągał bo 4 to jednak bez 4x4 to raczej nei da rady na głęboko. Znajomy ma takiego 550 to pługami 3 robi. WIdać w miare zadbany jest ten 550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kuzyn ma 550 bez przodka i również orze 3 robotę robi znacznie lepiej niż c360 ale w porównaniu z moim czyli to 552 jest już duża różnica bo ja już orzę trójką obrotową 3x40. W agregacie uprawowym też nie ma co porównywać. Co tu dużo gadać jak nie masz noża na gardle to czekaj cierpliwie aż coś się trafi - ja szukałem ponad pół roku.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231

Jak kupisz 550 bez przodka, to zyskasz na paliwie w transporcie, dobry jest też do upraw, na łąkę itp, bo lżejszy. Ale coś za coś. Dodatkowo wersja z płaskimi tłokami (silnik D-60) i komorą wirową na orginalnych nastawach pompy jest oszczędniejsza nić MTZ-80 z silnikiem D-240. Ja celowo szukałem takiego ciągnika, żeby był ciut mocniejszy niż C-360-3P.

Bez przedniego napędu nawet orginalne servo jest trwałe i działa ok.Mój ciąga obrotówkę 3x35 (Ventzki) - bez problemu.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie w moim 552 nie pracuje sprężarka na 9 biegu. Przy każdym innym ładnie i szybko nabija powietrza do układu a jak w skoczę na szosę to wskazówka manometru ani drgnie. Na postoju również nabija.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Mój MTZ 550, wydaje mi się że ten silnik nie pracuje jak zwykły od 82, a niby jest...

Proszę o ocenę:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231
Napisano (edytowany)

Nie słychać tego twardego biegu silnika charakterystycznego dla MTZ-taCoś jak tutaj

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj