Skocz do zawartości

Manitou MLT 633 Perkins 1004-40T brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z ładowarką teleskopową Manitou z silnikiem perkinsa YK 1004-40T. Ładowarka miała ponoć zrobiony remont silnika ale była strasznie słaba więc padło na pomiar kompresji. Na zimnym silniku zaledwie 20 bar na każdym a więc decyzja rozbieramy silnik. Po rozebraniu faktycznie wszystko nowe ale głowica po zalaniu nafta nie trzyma a więc decyzja nowe pierścienie głowica do remontu i jazda. Jakże byłem zdziwiony gdy zmierzyłem kompresję. To samo... Wszystko zostało pomierzone tuleje nie są jajowate, głowica szczelna, luzy zaworowe wyregulowane jedyne co zauważyłem to strasznie luźne pasowanie tłoka w tuleji ok 0.1mm. Co poprzednik mógł sknocić ,że kompresja jest tak słaba ???? 

Opublikowano

20 bar to jest normalna kompresja w tym silniku kolego... Ostatnio robiłem u siebie identyczny więc jestem w temacie. Zapłon dobrze ustawiony? Jaka pompa paliwa?

Opublikowano

Normalna kompresja ??? Wg książki serwisowej wynika ,że stopień sprężania wynosi 17,5:1 a więc po przeliczeniu wychodzi ponad 30 bar. Z układem paliwowym wszystko ok pompa zrobiona wtryski zrobione a potrafi zadusić ten silnik wsuwanie teleskopu bądź naciśnięcie hamulca. Jak dla mnie 20 bar w dieslu to trochę bida.

Opublikowano

Ciśnienia już się nie czepiam bo przez niewłaściwy adapter miałem zaniżone pomiary ale maszyna nadal nie ma mocy. Pompa była oddawana do sprawdzenia i wszystko ok odpala na pół obrotu dymka wgl nie puści. Nie wiem jak z zapłonem bo majstry montowali pompę ale odpala na strzała i nie kopci więc wątpię żeby była źle ustawiona. Chyba trzeba zacząć mierzyć ciśnienie doładowania ale jak to zrobić ?

Opublikowano

Trzeba się wpiąć gdzieś za turbino np w miejsce świecy plomieniowej... Ale szczerze wątpię że to to 😉 jeśli pompa ok to bym sprawdzał pompę ręczna paliwa i resztę układu czy wszystko szczelne itp o filtrze paliwa i powietrza nawet nie piszę bo pisałeś że silnik robiony był...

Opublikowano
21 godzin temu, szeik812 napisał:

Jak bida to zrób mu więcej 😂😂 jaką pompę masz? Delphi pewnie... Jeśli tak to była robiona bo dobrze zrobić jej się nie da, je się wymienia na nowe

potwierdzam 2 rekoma u mnie w jcb też z silnikem perkinsa pompe Delphi serwis podczas naprawy wysyłał do 3 specjalistów po koleji i każdy spartolił i koniec końców jak przyszła nowa skończyły się problemy a ponad 3 msc było cudowania z naprawami regeneracjami poprawkami 

Opublikowano

Ja też niby swoją robiłem gdzieś pod Poznaniem ale narazie odpudać wszystko lata... Jeśli to nie problem to możesz napisać ile zapłaciłeś za regenerację? I jeszcze mnie interesuje ile przed remontem wynosiła kompresja?

Opublikowano

Pany przy pompie nic nie ruszali oddana była do sprawdzenia i powiedzieli ,że wszystko z nią okej. Pompka paliwa ręczna to i tak tylko pompka wspomagająca ale również ja wymieniłem. Filtry wymienione sprawdzę jeszcze tą membranę w pompie bo przewod z kolektora jest szczelny. Zastanawiam się czy dawka nie jest za mała żadnego dymka nie puści.

Opublikowano

A mam taką prośbę... Możesz mi powiedzieć jaki masz przy tym silniku rozrusznik i ile kw? Bo mój jakoś słabo kręci a patrzyłem że wybite jest na nim tylko 2,1kw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Cześć, potrzebuję porady na temat okładzin szczęk hamulcowych do fadromy Ł200. A mianowicie czy wie ktoś z Forumowiczów czy podchodzą z jakiegoś innego pojazdu w ludzkich pieniądzach? Nie ukrywam, że maszyna sumarycznie pracuje może 1-2 miesiące w ciągu roku. Dlatego szkoda mi jakoś bardzo inwestować w ten sprzęt, niemniej jednak hamulce się przydają.
       
      A może zalegają komuś takie okładziny i chciałby się wymienić na kilka papierków z wizerunkiem odpowiedniego władcy?
       
      Pozdrawiam!
    • Przez Kierownik
      Witam. Szukam użytkowników tej skrzyni. Jak to się sprawdza co z czym się je?
    • Przez JakubPL
      Dzień dobry,
      mam problem z hamulcami w ładowarce JCB 526s, rok produkcji 1997r. Z tego co udało mi się ustalić to działają one na tym samym oleju co układ hydrauliczny od wysięgu, ramienia itd. Problem polega na tym, że pedał hamulca jest dość miękki i ładowarka nie zawsze hamuje po wciśnięciu. Czasem jest tak, szczególnie na rozgrzanej, że hamulce działają jak brzytwa. Natomiast przy zimnej ładowarce, dopiero po około 3 sekundach po wciśnięciu pedału hamulca. Dolewałem oleju do zbiornika bo było mało. Jednak po uzupełnieniu problem nie zniknął. Podejrzewam, że mogły się zapowietrzyć, czy ktoś miał podobny problem ? Wiecie może jak je próbować odpowietrzyć ? Dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez kamil43228
      Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem mini ładowarki schaffer 332. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki olej zalewa się do jej hydrauliki ? Pierwszy raz mam styczność z hydrostatem i nie wiem jaki będzie w porządku.
    • Przez maciek6630
      Witam, mam pewne zapytanie, jak w ładowarce manitou mlt 628t i pochodnych typu 626 czy 630( bo z czego orientuje sie tam tak samo to działa) jest przenoszony napęd z silnika na skrzynie? Tam jest zwykłe mokre sprzęgło jak w ciągnikach z rewersem elektrohydraulicznym czy jest jakieś hydrokinetyczne? Oraz na jakiej zasadzie działa rozłączenie skrzyni w przycisku na dźwigniach?
      Dziekuje za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v