News
NEEWS11

Odpowietrzanie Układu Paliwowego

Polecane posty

NEEWS11    0
Napisano (edytowany)

W

5845b520.jpg

witam jestem nowy na forum, czy mógłbym prosić o dokładny opis odpowietrzenia co i jak po kolei w renault 9034 tx, gdyż jestem zielony w tym temacie ☺️, 2 pytanie czy w takiej reni idzie zamontować podwójny filtrpaliwa/?

46a2b1090c5be55bd5a7b9f42389b5de.jpg

Edytowano przez NEEWS11
nowe foto

hubertb    664

A po co ci tam podwójny filtr? Nad pompą wtryskową jest pompa podnosząca albo z ręczna pompą albo bez. Jeśli bez to trzeba użyć dużej strzykawki zassać ze zbiornika paliwa przez filtr. Następnie odpalamy ciągnik i po odpowietrzaniu. Generalnie tam jest dość wydajna pompa i wystarczy zalać filtr przy wymianie i odpalić ciągnik szybko się odpowietrza. 

izydor6280    849

oczywiście że idzie zamontować dwa filtry, pewnie niektóre nawet wychodziły z takimi

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez mich89
      Znajomy ma starą Renault model 751.4 rocznik coś koło 1981. Ogólnie ciągnik głównie pracuje z turem i ma go x lat. Ostatnio podłączył opryskiwacz i po włączeniu WOMu strasznie zaczęła rzęzić w okolicy sprzęgła. Na pusto bez niczego i załączeniu wałka jest cisza, pod jakimkolwiek obciążeniem hałas. Jakby jakieś łożysko padło. Spotkał się ktoś z takim problem bo przeszukałem forum, ale nic na ten temat nie znalazłem, a zadeklarowałem mu się pomóc bo starszy facet. 
    • Przez emsi1903