Polecane posty

kilusiekk    0

Witam 

Na ehr wyskoczyl mi blad 2-4 na polu nie moglem podnieść agregatu  

Ktos moglby mi powiedziec w ktorym miejscu jest potencjometr wysokosci podnosnika 

Albno ewentualna przyczyna tego bledu i gdzie szukac problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mf4270
      Witam mam problem z Massey Ferguson 4270 . Tzn padła mi pompa od chydrauliki zewnętrznej i wspomagania (tandem) . Kontrolka zaczęła się zapalać dopiero w niedługim czasie przed wymiana pompy ,lecz po jej wymianie na niskich obrotach gdy kręcę kierownica lub włączę wom nadal mruga . Mierzone ciśnienie na chydraulice zewnętrznej na zimnym okolo 210 a na rozgrzanym 200 . Pompa wspomagania jedynie zmierzone ciśnienie przy siłowniku 160 do max 190 . Podczas jazdy na wolnych obrotach właśnie gdy mruga kontrolka czuć zalanczanie i rozłączanie przedniego napędu . Moje pytanie miał ktoś już podobny problem i potrafi pomóc w temacie . Z tego co wyczytałem to od zalanczanie napędu i wom jest odpowiedzialne niskie ciśnienie ? . Moze ktos się orientuje w jaki sposób jest redukowane ciśnienie ( domyślam się że idzie ono z którejś z pomp tzn wspomagania lub chydrauliki zewnętrznej ) . 
    • Przez pulek227
      Witam Mam problem z licznikiem obrotów silnika. po odpaleniu ciągnika licznik działa na tomiast po jakimś czasie przestaje działać poprawnie. później wskazówka jest na 0 A przy dodaniu gazu podchodzi pod 500 obrotów na minutę? co to może być?
    • Przez dymek333
      Witam
      Jakiś czas temu kupiłem MFa 6480 dyna 6 z 2006 roku z przebiegiem 6000 mth. Problem polega na tym, że gdy olej w skrzyni osiągnie temperaturę około 35 stopni to giną połówki i mryga kontrolka od danego przełożenia na którym ciągnik się znajdował. Po zatrzymaniu się, wciśnięciu sprzęgła i poruszaniu potencjometrem od automatu problem znika, ale gdy minie około 10 min sytuacja się powtarza. Przy pługu czy gruberze nic się nie ślizga i traktor ciągnie tak jak powinien. Drugi mankament to bardzo nerwowe przerzucanie biegów, aż wyrywa z fotela. Próbowałem kalibrowac ale z marnym skutkiem. Zauważyłem też że podczas kalibracji zmieniają się parametry od automatu na DOT MATRIX ( potencjometr jest w pozycji neutralnej a wyświetlacz pokazuje tak jakby ktoś się nim bawił; czy tak ma byc ? ). Serwis z Korbankowa był cały dzień, ale rozłożył ręce i dowiedziałem się tylko tyle, że z podobnym przypadkiem się jeszcze nie spotkali. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś podobnym ?

       
    • Przez rafayl
      mf 6485 dynashift 
      Witam problem odnośnie ślizgania się półbiegów  abcd dodatkowo zapala się kontrolka zapchania filtra oleju. Jakaś nieszczelność ? Przerabiał ktoś podobny temat ? Dodam ze przy zmianie no z 1 na 2 tez jest chwila zwłoki nie jedzie tak jak powinien odrazu  
    • Przez masseyek6280
      Cześć. Mam pytanie. Jak w ciągniku MF 6280 zdjąć tą "szybkę" od zegarów? Jest trochę wolnego czasu i chciałem ją zdjąć bo gromadzi się pod nią kurz. Dołączam zdjęcie i dziękuję z góry za porady.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj