rafix33551

Przekładka silnika c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafix33551    0

Witam planuję wstawić silnik z c360 (4 cylindry) do mojego 3p i tu pytanie czy wszystko będzie pasowało A jak nie to co trzeba kupić lub przerobić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1405

1000zł,to koszt założenia 4 garowca na używkach plus kilka nowych części.Po przejściu fajerwerków nie oczekuj.Lepiej założyć 4p,bo w tą stronę już niewiele potrzebujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PaweLisowicz    61
50 minut temu, Alamo napisał:

1000zł,to koszt założenia 4 garowca na używkach plus kilka nowych części.Po przejściu fajerwerków nie oczekuj.Lepiej założyć 4p,bo w tą stronę już niewiele potrzebujesz. 

Tylko znajdź używkę 4p który pasuje bez przeróbek, heh Ciężka sprawa. Ja myślałem przełożyć od kombajnu  mf187, ale nie pasuje nic i dałem sobie spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1936

walki sprzęgłowe się różnią długością,i mocowanie do osi ale wystarczy odkręcić dwa wsporniki i pasuje.na 4p to za mały gabaryt i dużo przeróbek,lepiej jak już wsadzić oryginalnego zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1405
8 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Tylko znajdź używkę 4p który pasuje bez przeróbek, heh Ciężka sprawa. Ja myślałem przełożyć od kombajnu  mf187, ale nie pasuje nic i dałem sobie spokój.

A odrzuciłeś płytę tylną z tego silnika?należy ją zamienić na inną.

Ten pasuje.https://www.olx.pl/oferta/perkins-silnik-perkins-4-do-mf-landini-jcb-sampo-ursus-5314-cat-CID628-ID5LU5b.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    835

236 nie do końca pasuje, podobno trzeba toczyć koło zamachowe bo inne rozstawy

jest bliźniacza 4 która pasuje zamiennie z 3.152 ale cena u handlarza to około 5-6tys.

 

przy przejściu 3p na 4003 musisz zmienić wałki sprzęgłowe i przynajmniej koło zamachowe, do kompletu wycisk sprzęgła, główka rozrusznika również do podmiany, tyle na szybko z tego co pamiętam


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    73

Mam 4p 62km jak by kto potrzebował ; sprzęglo od trójki by trzeba było przełożyć  i dorobić połączenie silnik - przednia oś  na flanszy bo rozstaw śrub chyba nie pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    61
12 godzin temu, Alamo napisał:

A odrzuciłeś płytę tylną z tego silnika?należy ją zamienić na inną.

Ten pasuje.https://www.olx.pl/oferta/perkins-silnik-perkins-4-do-mf-landini-jcb-sampo-ursus-5314-cat-CID628-ID5LU5b.html

Właśnie patrzyłem na niego. Ja nie chcę się bawić w kupowanie silników, bo nigdy go do końca nie sprawdzisz i ci bubel wlepią. Ten silnik a4.236 w mf187 jest mocowany na ramę i z przodu nie ma mocowania na 6 śrub, od strony sprzęgła śruby odlew jest w ogóle inny jak na tym linku co podałeś. . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1405

Pisałem że na takim silniku należy wyprowadzać blachę czołową na przykręcenie przodka,zmocowaną z bokami i odciągami od dołu do płyty tylnej silnika.Ten odlew masz przykręcany,należy go wymienić na wzór odlewu jaki w linku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    348

Najbliżej tego silnika jest Perkisn serii 4.203.

Co do samej przeróbki to może najtańszym rozwiązaniem, no może najprostszym, będzie założenie jakiejś małej turbosprężarki? Jeśli Ci mocy brakuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    835
19 godzin temu, jacek3773 napisał:

Mam 4p 62km jak by kto potrzebował ; sprzęglo od trójki by trzeba było przełożyć  i dorobić połączenie silnik - przednia oś  na flanszy bo rozstaw śrub chyba nie pasuje

gdzie i jakie oznaczenie tego silnika, ewentualnie z czego wyjęty


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    73
Napisano (edytowany)

A4,236  ( LD ) z mf362 na tulei 98mm kompletny

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Seba092000
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam pewne pytanie. Chcę w swoim ursusie c330 założyć rozdzielacz do tura. Chodzi mi o coś takiego: http://www.agro-tur.com/wp-content/uploads/2015/06/DSC_0489-1024x681.jpg
       
      Chciałbym aby to było na zasadzie że dźwignie sterujące turem były usytuowane w pozycji "do góry" a wejścia do węży były pod spodem, ponieważ bym sobie puścił te węże takim okienkiem które mam w kabinie i by było wszystko ładnie. Rozdzielacz miałby być zamontowany po prawej stronie kierownicy.
      I zupełnie z innej beczki pytanie. Czy na takim rozdzielaczu jakbym założył to tur będzie lepiej podnosił niż na tym co jest pod siedzeniem?
      Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję
    • Przez Lukas85
      Z pomocą kolegów z dalekiego wschodu postanowiłem wstawic do swojego Ursusa C330 wskaźnik paliwa. Na alie....zakupiłem czujnik poziomu z pływakiem o wysokosci roboczej 25cm. Czujnik niemal idealnie pasuje do zbiornika, aby nie dotykał dna wyciałem dodatkową podkładke gumową o grubosci około 3mm. Czujnik zamocowałem w przedniej czesci zbiornika miedzy dwoma przetłoczeniami. Zegar - od tego samego sprzedawcy dopasowany do rezystancji czujnika. Średnica zegara typowa - 52mm. Zamontowałem go w osłonie ktorą wczesniej przygotowałem do zakrycia złacz wspomagania elektrycznego. Całosć kosztowała mnie około 120zł. Zegar ma bardzo fajną funkcję - mianowicie pamieta poziom wiec po wyłaczeniu kluczyka wskazówka zegara dalej wskazuje aktualny poziom paliwa
      Montaż czujnika w zbiorniku wymagał przeciecia o przespawania obejmy mocującej - niestety to konieczne poniewaz w miejscu obejmy jest jedyny szerokie miejsce w ktore zmiesci sie czujnik




    • Przez AdrianRolnik2004
      witajcie co sadzicie o tych wskaznikach bo chce zamontowac w c 330 a tak anprawde to c 335 czyli eksportowa trzydziestka
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-czujnik-oryg-c330-c360-8866018314
      https://allegro.pl/oferta/zestaw-pomiaru-poziomu-paliwa-plywak-wskaznik-12v-4940823608
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-woltomierz-uniwersalny-8-16v-52mm-4926831265
    • Przez rou1234
      Witam mam pytanko czy montował ktoś kabinę koja z mf 255 do c-330, bo trafiła mi się niedaleko domu i w dobrych pieniądzach taka kabinka i nie wiem czy brać, prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam.
    • Przez mateusz9108
      Witam. Jestem posiadaczem ursusa 5314. ostatnio zastanawialem sie, czy jest mozliwosc przerobienia mechanizmu przedniego napedu, tak aby byl zalączany elektrycznie. Z tego co kojaze to nowsze Ursusy takie jak 5714 maja taka mozliwosc. Czy ma ktos dokumentacje, jak to jest realizowane, no i oczywiscie czy to ma sens pod względem ekonomicznym. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj