Kuba284

Fendt 309 nic nie działa

Polecane posty

Kuba284    0

Witam 

Potrzebuje pomocy w naprawie fendta farmera 309 96 rok.
Gdy wracałem z pola raptem wszystko przestało działać.
Nie działa rewers, półbiegi, tylni wałek WOM, blokada mechanizmu różnicowego, nie da się wyłączyć napędu.
Sprawdzone zostały bezpieczniki oraz płytka bezpieczników(ta która znajduje się pod półką z prawej strony). W ciagniku rok temu została wymieniona cała wiązka tylnia. Brak jakichkolwiek błędów na wyświetlaczu. Część elektrozaworów została sprawdzona. 
Usterka mechaniczna przynajmniej rewersu wykluczam bo działa przełączanie ręczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12
8 godzin temu, Kuba284 napisał:

 

a główny bezpiecznik sprawdziłeś i połączenia wtyczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
2 godziny temu, waldac napisał:

a główny bezpiecznik sprawdziłeś i połączenia wtyczek

Wtyczki są dobrze połączone. Jeżeli chodzi ci o bezpiecznik koło szyby bocznej to sprawne wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    12

główny 100 A przy silniku

 

lub przy akumulatorze - nowsze wersje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    103
Napisano (edytowany)

Zerwany łacznik napędzający pompe magistrali skrzyni lub pompa umarła? Bardzo prawdopodobne jeśli ni jest to usterka elektryczna/elektroniczna. Można to łatwo zdiagnozować-czy kropka od półbiegów się przełącza i miga bez wciskania sprzęgła? Rewers tak samo?

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
Napisano (edytowany)

Z podbiegami dzieje się tak jak opisałeś a rewers jak się przełącza blokuje sprzęgło i też miga kontrolka.

 

A co do tego głównego bezpiecznika nie mogę go zlokalizować.

Edytowano przez Kuba284
Dodatkowe informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    103

Elektryke masz raczej sprawną, zmierz jeszcze ciśnienie przy filtrze od skrzyni i będziesz miał odpowiedź czy to na 100% brak ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
8 minut temu, JD1052 napisał:

Elektryke masz raczej sprawną, zmierz jeszcze ciśnienie przy filtrze od skrzyni i będziesz miał odpowiedź czy to na 100% brak ciśnienia.

Wykombinuje coś żeby zmierzyć te ciśnienie. Wiesz jakie powinno być te ciśnienie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
Napisano (edytowany)
30 minut temu, JD1052 napisał:

Chyba koło 12.

Zamówie manometr i dam znać.

Edytowano przez Kuba284

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    402

Może lepiej manometr bo barometrem to możesz pogodę sprawdzać :D

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Kuba284 napisał:

Zamówie manometr i dam znać.

 

witam mam to samo w ciagniku fendt farmer 310  99r i jeszcze jak zwiększam obroty silnika na ekraniku pokazuje sie tryb z kropelką .oby to nie pompa ani ten łącznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    103
Napisano (edytowany)

Dlaczego nie oby? łącznik to groszowa sprawa tyle, że rozjazd, pompa to już pare tysi.. a jakbyś miał naprawiac główny sterownik lub kupować to byś pewnie i tak więcej zapłacił... A ikonka zapala się przy wyższych obrotach bo ona jest aktywna dopiero powyżej chyba 1300 obrotów, jeśli jest mniej a nie ma ciśnienia i tak się nie pokaże.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
9 godzin temu, andrzej760516 napisał:

 

witam mam to samo w ciagniku fendt farmer 310  99r i jeszcze jak zwiększam obroty silnika na ekraniku pokazuje sie tryb z kropelką .oby to nie pompa ani ten łącznik

Działa u ciebie wałek WOM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0

Sprawdziłem ciśnienie przed filtrem. Manometr nic nie wskazuje i powyżej 1300 obrotów pali się kontrolka od smarowania skrzyni biegów. 

Ta pompa odpowiada również za włączanie womu i blokady dyf.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    1329

Za wszystkie funkcje skrzyni, wom, napęd.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0

Czyli trzeba rozpoławiac.

A poradzicie coś na to że cały czas kręci się WOM na zimnym oleju pokazuje prędkość 10 a na rozgrzanym dochodzi do 100 przez co nie da przełączyć prędkości bo zgrzyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    1329

Skleiły si tarczki sprzęgła WOM. Może kawałek jednej wpadł między tarczki a przekładki . Dekiel z prawej strony zajrzeć do sprzęgła i sprawdzić czy nie leżą kawałki a tarczki są lużno w koszu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
Dnia 26.03.2020 o 10:57, mirro napisał:

Skleiły si tarczki sprzęgła WOM. Może kawałek jednej wpadł między tarczki a przekładki . Dekiel z prawej strony zajrzeć do sprzęgła i sprawdzić czy nie leżą kawałki a tarczki są lużno w koszu.

Dekiel odkręciłem tarczki są luźno oprócz jednej. Pierwsza od skrzyni nie rusza się jakby przyklejona do kosza. 

Tak to wygląda.

DSC_0053.JPG

DSC_0052.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez rolnik1928
      witam. mam problem z tylnymi hamulcami problem polega na tym że po wciśnięciu hamulca raz jest pedał sztywny że nie da się wcisnąć a raz wpada do końca i ciągnik nie hamuje tylko delikatnie zwalnia i pytanie jest takie jak się dostać do centralek aby je jakoś rozruszać sprawdzić czy to wina centralek czy przyczyna leży gdzieś indziej?
    • Przez edwin1990
      Witam wydaje mi się że mój fendt słabo wkręca się na obroty brakuje mu takiego ,, drygu,, tak to ujmę. Jeździłem u znajomego i wydawał się zrywniejszy. A poza tym zaczęło się gorzej wybierać biegi ciężej chodzą. Co może być przyczyną tych  nastepstw.?? 
    • Przez sebas97
      witam, mam problem z Fendtem 310 LSA. Rocznik 1990. W trakcie jazdy nagle zanika mi prądy, resetuje się EHR, włącza przedni napęd. Zaczęło się tak że w trakcie orki gdy opuściłem pług w ziemię i orałem po kilkunastu czasami kilkudziesięciu ( czasami za jednym przejazdem nic się nie stało) metrach nagle przestało działać pokrętło na EHRze od głębokości. musialem ta dźwigienką dać na STOP i znów w dół, wtedy dalej mogłem sterować pokrętłem. na początku pomyślałem że jakiś problem z EHRem jest, ale jakiś czas później, w trakcie jazdy po drodze asfaltowej nagle włączył mi się przedni napęd. to już mnie baaardzo zaniepokoiło. od tego czasu w 80 procentach gdy wjadę w jakąś dziurę z większą prędkością czy nawet jak zabuja ciągnikiem od razu giną prądy na sekundę i zaraz wracają. Reset EHR, włącza się przedni napęd wyskakują jakieś kontrolki. stwierdziłem że pewnie gdzieś masa nie łączy i rozłącza mi prądy , no to jeden w ciągniki siedzi i patrzy czy się napęd włączy, a drugi chodzi dookoła ciągnika i rusza wszystkimi kablami. i nic. napęd się nie załączył. wystarczyło ujechać kilka metrów po nierówności i zaraz znów zanika i załącza się na nowo. może miał ktoś podobny problem i wie gdzie może być jakaś usterka? albo doradzi od czego zacząć. proszę o pomoc, bo praca tuż tuż a w takim stanie nie da się tym niestety jeździć.
    • Przez Krasok6911
      Cześć, stoję przed zakupem ciągnika 100-130KM, jadę dziś oglądać fendta farmer 311 lsa z turem sprowadzony z Niemiec, 11239 tys moto godzin ma nabite. Pytanie co sądzicie o tych ciagnikach, na co zwrócić uwagę i jak jest z eksploatacją ?? Jakieś rady ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj