pawel8891

Zetor 7711 wzkaźnik paliwa pokazuje maksymalny poziom

Polecane posty

pawel8891    0

W moim zetorze wskaźnik paliwa cały czas pokazuje pełny zbiornik, w rzeczywistości jest niecałe pół. Problem chyba tkwi w podłączeniu wskaźnika, kostka posiada trzy przewody niebieski, siwy i czarny. Ten czarny przewód zakończony jest wsuwką  i wisi sobie w powietrzu, gdzie powinien być podłączony?

spacer.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wcześniej Ci to dobrze działało i się nagle zepsuło, czy poprawiasz to po kimś ? Na schemacie czarny kabel jest od kontrolki rezerwy. Mi się pływak zepsuł i też mi max pokazywało na zegarze. Po podgięciu blaszki na pływaku jeszcze mi rok pochodził, ale ostatecznie jest nowy. Próbowałeś wyjąć pływak i wtedy nim ruszać góra/dół i jak się zegar zachowuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0

Nic wcześniej nie było robione bo wszystko działało. Zepsuło się dzisiaj z tego co mi brat mówił to po wjechaniu w jakiś dołek na polu. Pływak wyciągałem, żadne poruszanie, przyginanie nic nie daje. Wskazówka na zegarze opadnie dopiero po wyciągnięciu kluczyka lub po odłączeniu kostki od zegara. Nawet odpięcie wszystkich wsuwek z pływaka nic nie daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

To podejmij to do czarnego przewodu jak jest wolny w kostce i po problemie


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0

W kostce nie ma wolnych przewodów, ten czarny wystaje z kostki która jest podłączona do zegara. Jak dotknę do masy to pokazuje zero tak jak przy wyciągniętym kluczyku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

tu cos bylo kombinowane z instalacja wiec nawet schemat nie pomoze,  spruboj poprzekladac kable na czujniku albo wskazniku .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0
38 minut temu, jacus napisał:

tu cos bylo kombinowane z instalacja wiec nawet schemat nie pomoze,  spruboj poprzekladac kable na czujniku albo wskazniku .

Sęk w tym że nie było, wiem to na 100% bo ciągnik jest od nowości na gospodarstwie. Dzisiaj rano odpaliłem ciągnik i wszystko działało i po kilku czy kilkunastu minutach pracy kabum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A jak pływak opuścisz do samego dołu to kontrolka od rezerwy się włącza ? Może po prostu masz już pływak do wymiany. Blaszka w pływaku przesuwa się po spirali z drutu i to się zużywa. Możesz spróbować ją docisnąć palcem i wtedy ruszaj pływakiem i zobacz czy wskazówka reaguje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0
5 godzin temu, Mares napisał:

A jak pływak opuścisz do samego dołu to kontrolka od rezerwy się włącza ? Może po prostu masz już pływak do wymiany. Blaszka w pływaku przesuwa się po spirali z drutu i to się zużywa. Możesz spróbować ją docisnąć palcem i wtedy ruszaj pływakiem i zobacz czy wskazówka reaguje.

Tak, kontrolka rezerwy działa. próbowałem dociskać tą blaszkę do spirali, niestety nic to nie daje. Pewnie pływak będzie do wymiany, tylko czy przy takiej awarii wskazówka nie powinna wskazywać zero?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwy1997    2

U mnie tez pokazuję max dopiero blisko rezerwy wskazowka pokazuje pol baku a jak zapali sie rezerwa to na dol opada. Wymiana plywaka nic nie dala, kable zamieniane w różny sposób i tez nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pływak możesz sprawdzić multimetrem. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0

Pływak pomierzony, tzn. rezystancja przy opuszczonym pływaku jest za każdym razem inna od 2,5 do 80 omów. Powyżej rezerwy nieskończoność. Czyli prawdopodobnie pływak się skończył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj