szygab

Zetor 8145, ubytek oleju silnikowego

Polecane posty

szygab    0

Witam.

Potrzebuje podpowiedzi odnośnie mojego zetora 8145, może ktoś miał podobny przypadek.

Od niedawana posiadam zetora jak w tytule, w okresie zimowym został przygotowany do sezonu, wymiany oleju filtrów itp. dodam że jest został zakupiony z importu w tym roku.

Po wyjechaniu w pole z agregatem uprawowym (praca lekka) i uprawieniu około 3ha na miarce oleju zauważyłem znaczny ubytek oleju. Silnik odpala bez problemu, na strzała, nie dymi, sprawia wrażenie całkiem zdrowego, według licznika ma przejechane około 4900mth. Jest wyciek oleju w okolicy bąka ale chyba nie jest aż taki żeby po kilku godzinach pracy ubyło z silnika około 1.5l oleju. Czy oznacza to ze silnik jednak nadaje się do remontu?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    30

1,5 l za  3 godziny to dużo za duży ubytek oleju. Skoro Ci cieknie w spod bąka to sprawdź ile ukapie za 15 minut,a później uszczelnij dla pewności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zetix
      Czołem!

      Muszę zdemontować wymiennik ciepła w zetorze 12011 ponieważ jest uszkodzony gwint wewnątrz wymiennika i sączy mi olej z korka no i muszę zwieźć do fachowca żeby przegwintował na większą śrubę Jak najszybciej i najprościej go zdemontować?
      Czy trzeba odkręcać belkę ramy silnika, czy może wykręcić filtr bąk i dostać się do wymiennika?

    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez pleban237
      Witam
      problem napotkał mnie w silniku od zetora 8145
       problem polega na tym iż silnik jest po kapitalnym remoncie.
      gdy próbowałem go odpalać z wymiennika ciepła (chłodnicy oleju) wylatywał olej wolałem nic więcej nie grzebać a zapytać na forum. 
      Proszę o pomoc 
      pozdrawiam Patryk.    
    • Przez Bialy8011
      Witam.  
      Mam taki problem z moim Zetorkiem 8011.  Wypala mi olej z filtra powietrza, naleje do tego wyżłobienia w misce i po 5 kilometrach jazdy zaczyna dymic na niebiesko i pali normalnie ten olej bo czuć. Pod filtrem jest sucho. Jaka może być tego przyczyna?  Jak go przywiozłem z czech 2 lata temu to był normalny stan, zrobiłem 400 mth i odkąd zauważyłem ( gdzieś od półtora roku ) pali ten olej. Siłę ma jak głupi, jak na traktor 75 koni naprawdę jest mega.  Tylko martwi mnie ten olej czemu to tak się dzieje? Pomóżcie coś Panowie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj