pawel89

renault 106.14

Polecane posty

pawel89    3

Witam wszystkich jestem nowy.... od miesiąca jestem posiadaczem 106.14 z 88r i chciałbym dowiedzię się czegoś więcej o tym ciągniku...


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Witam! Ja też jestem posiadaczem właśnie takiego samego ciągnika (106.14SP) od roku.

Odkąd go mam, sprawuje się bezawaryjnie! Zimą musisz zalać dobrym, zimowym paliwem bo na letnim daleko nie pojedziesz (wiem z własnego doświadczenia). Wejdź pod ciągnik i popatrz czy nie trzeba jakiś śrub dokręcić, bo u mnie niektóre były poluzowane. Zajrzyj też w filtr powietrza, pewnie trzeba go czymś przedmuchać. Ja w swojej musiałem też wymienić pasek (ten co napędza alternator) bo pod obciążeniem się ślizgał, i nie ładował.A w kabinie wszystko u ciebie działa?Światła,wentylacja/ogrzewanie , napędy i blokady? Ja musiałem ogrzewanie sam robić, radio też zamontowałem ;) Nie pasuje mi coś tylko rocznik w tym twoim... bo Renault 106.14SP produkowany był od 1983-1986 roku. Mój jest z '84

Jak masz jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem :D

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

U mnie wszystko działa.. znaczy się:D nawiew tylko na 3( co z tym zrobić????) a tak poza tym to wszystko.. wom napęd radio wycieraczka itd... wszystko cacy można powiedzieć :D na zegarze 5300mtg ;) mój jest z 88R.. (tak w dowozie przynajmniej) ale na felgach itp jest 86r....a jak z awariami?? były już jakieś????!!!


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

To najważniejsze że wszystko chodzi, ja też miałem problem z nawiewem tylko 2 chodziła, ale rozkręciłem go całego, przeczyściłem styki i wszystko działa.

Jeżeli chodzi o awarie to narazie nie było żadnej. Wymieniłem tylko pompkę paliwa, dlatego że z tamtego trochę siąpiło paliwo koszt ok.170zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

a jaki pług do niego na 3i4 klasę ziemi??? myślałem o unii grudziądz 5x35...


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

jedynie nie działa mi ręczny... znaczy się te dwie dźwignie ręcznego... ciekawe jaki jest tego powód... ;)


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jedynie nie działa mi ręczny... znaczy się te dwie dźwignie ręcznego... ciekawe jaki jest tego powód... ;)

Ja posiadam 103-54 i w ogóle nie funkcjonowała dźwignia sprzęgła WOM. Myślałem, że to coś z linką. Okazało się, że brakuje sworznia na którym opiera się dźwignia. Sprawdź kolego pawel89 czy czasem nie brakuje Ci sworznia przy tej dźwigni od ręcznego. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

U mnie na liczniku jest 13 tyś mth, ale tutaj sprawa ma się całkiem inaczej. Tutaj silnik chodzi tak jakby miał ich z 5tyś mniej - istna żyleta, jest bardzo żwawy ;)

Ja obczaiłem że we Francji moja renówka dużo jeździła z rotacyjną bo miała w sobie w zakamarkach pełno rozwalonych noży :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

U mnie na liczniku jest 13 tyś mth, ale tutaj sprawa ma się całkiem inaczej. Tutaj silnik chodzi tak jakby miał ich z 5tyś mniej - istna żyleta, jest bardzo żwawy ;)

Ja obczaiłem że we Francji moja renówka dużo jeździła z rotacyjną bo miała w sobie w zakamarkach pełno rozwalonych noży :)

 

a jakim olejem go zalałeś??????


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelsikora    1

Potrzebuje pomocy gdyz nie wiem gdzie zalacza sie blokada mostow w renault 106.54 ktos moze wie?? :) slyszalem ze jest dziwgnia miedzy sprzeglem a hamulcami, niestety w moim modelu tego nie ma a jest jakas dzwignia z prawej strony fotela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

u mnie 110-54 blokadę załącza się pociągając dźwignię po prawej str za fotelem... (taka wystająca rączka)

ale jest to tylko blokada tylnego mostu... nie wiem czy jest możliwość blokady na 4x4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj