Nikita_Bennet

co myślicie o przyczepach samochodowych

Polecane posty

Nikita_Bennet    316

Witajcie.

Tak się zastanawiam ostatnio nad przyczepami. Wszystko robią u nas dwie przyczepy: D46 i D-633 czyli mówiąc popularnie 4tonówka i 6cio tonówka. Długość składu to ponad 10 meterów.

Obie latały za Z10145 a obecnie pewnie będą latać za MTZ952.3 (z racji że jest na gwarancji to będzie robił we wszystkim w czym się da ;) ).

 

Przeglądając allegro zauważyłem że można kupić spokojnie do 15tys brutto przyczepy samochodowe o ładowności 13-15 ton np takie:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1645904

http://www.allegro.pl/item1086771438_przyczepa_bdf.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1412922

http://www.allegro.pl/item1077833120_badowlanka_7_10x2_45x1_0_abs_st_bdb.html

http://www.allegro.pl/item1080141034_przyczepa_ackermann.html

 

 

Zauważyłem też że najczęściej starcza mi jedna przyczepa do prac poza żniwami a dwóch używamy tylko do transportu zboża. Po prostu po zebraniu zboża jedna przyczepa stoi do następnych żniw.

Zastanawiam się czy nie lepiej pozbyć się którejś z posiadanych a kupić taką jak w linkach powyżej.

Po prostu wejdzie na jedną taką tyle ile na obecnie posiadane dwie. D633 jest zarejestrowana jako samochodówka więc BT płacę jak za samochodówkę.

Ciekaw jestem czy oba ciągniki sobie z taką jedną większą przyczepą poradzą ale myślę że tak. Jak myślicie?

 

Tylko teraz pytania bo o przyczepach z linków to poza tym że widziałem je na drogach to nie mam bladego pojęcia:

- da się je zczepić z ciągnikiem? Jak z instalacją elektryczną i hamulcową?

- jakie są koszta OC i badania technicznego?

- czy w budżecie do 13-15 tys brutto da się kupić coś nadającego się do użytku czy jest to już po prostu złom?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xilver    1

mi się wydaje ze 2,3 i 4 będą słabe, chodzi mi o konstrukcje ze mogą pościć.. albo coś w tym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

Da sie zaczepic do ciagnika no chamulce to musisz dopasowac juz takie jak masz w traktorze za 13-15tys kupisz juz cos konkretnego (znajomy kupil cos takiego jak w przedostatnim linku za chyba 7tys do wożenia balotów i jest bardzo zadowolony. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Te samochodówki mają instalacje 24V więc trzeba żarówki zmienić, diodowe obrysówki będą świecić bo są przeważnie 12/24V. Instalacje hamulcową mają 2 obwodową. To ma być wywrotka czy sztywna?

 

@xilver mylisz się to są mocne przyczepy. Choć niektóre BDF (i ich bym nie polecał) mają wąsko ramę i słabe.

 

Najlepsza jest ta z 4 linku. 5 lat temu kupiłem taką ale firmy Kassbohrer z plandeką i o DMC 16 ton chodzi do dziś, fakt jak kupiłem to zaraz była wypiaskowana, wymalowana i przerabialiśmy ją na krótszą bo taką potrzebowaliśmy. Co jedyne to resory pękają od czasu do czasu.

 

Co jeszcze dodam to ta moja się dobrze ciągnie po asfaldzie ma małe opory, jak ją ciągałem załadowaną do pełna po placu ładowarką to się tak samo ciągła jak 6 tonowa z Opola też załadowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    41

Taką przyczepę można wykorzystać do przewozu bel, ale wracając do tematu dobry pomysł żeby kupić jedną taką przyczepę samochodową zamiast dwóch rolniczych. Moim zdaniem idealnie nadawała by się przyczepa 1, 3 i 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Zapodałem przykładowe linki żeby było wiadomo o jakie przyczepy chodzi - mały wybór na allegro ostatnio był - jak rozglądałem się 2 miesiące temu to było tych przyczep więcej.

 

Zetor ma pneumatykę jedno-obwodową a w belarusie są obie patrząc po gniazdach więc jeździła by za belarusem.

 

Jednym z powodów jest właśnie to że ponoć lekko chodzą. Wczoraj ciapkiem ciągnąłem 6cio tonówkę i czuć że waży 2 tony.

 

 

@dawidg2

Jak masz ją zarejestrowaną? Jako "ciężarowa"? Jakie są opłaty za badanie techniczne oraz jakie są koszta przeglądu? Robi się go co roku czy jak w przyczepach ciężarowych rolniczych co dwa lata?

 

Myślę nad sztywną przyczepą.

Wymiana żarówek to nie problem, zresztą instalacja elektryczna to żaden problem wstawić nową.

 

Poza tym mam znajomego którego kumple sciągają często różne rzeczy z zachodu więc jakiś wybór byłby w niższej cenie niż to co stoi na allegro.pl


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Normalnie jako ciężarowa. Przegląd co roku, ceny masz tutaj http://www.oskp.gda.pl/?p=3 + ta ich 1zł. Jak będziesz sprowadzał z zagranicy to niech Ci w papierach wpiszą rolnicza jak będzie można to będziesz miał taniej.

 

Instalacji nie trzeba zmieniać, no chyba że by nieszło dojść do ładu (zanik masy, "choinka")

 

No i jeden minus brak zaczepu z tyłu jak byś do słomy chciał jeszcze jakąś małą podczepić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Myślę, że najlepiej prezentuje się ta budowlanka, mocna, wysokie burty, objętość ładunku w burtach to 17,4m3. BDF-y odpuściłbym z racji podwójnej ramy(rama podwozia przyczepy oraz rama skrzyni ładunkowej) co znacznie podwyższa poziom skrzyni ładunkowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

...Jak będziesz sprowadzał z zagranicy to niech Ci w papierach wpiszą rolnicza jak będzie można to będziesz miał taniej.

... No i jeden minus brak zaczepu z tyłu jak byś do słomy chciał jeszcze jakąś małą podczepić.

 

Sprecyzuje co oznacza wpisanie w papierach że przyczepa jest rolnicza jak możesz.

Co do braku zaczepu to mnie to nie martwi bo taka przyczepka dobrze załadowana to będzie akurat dla ciągników które mam (nie za mała ale i nie za duża).

 

Gadałem z kumplem i mówił mi że czasem jeszcze trzeba ustawić ciśnienie bo ponoć w samochodach mają instalację hamulcową pracującą przy 10atm a rolnicze które mamy pracują gdzieś 4,5-6atm.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

no będziesz robił przegląd jak zwykła rolniczą przyczepę, a nie jako ciężarową, ubezpieczenie też chyba tańsze będzie, tak myślę, bo wiem że z DMC pojazdu można było zakombinować ale czy na przyczepach można to nie wiem do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

To co daje wbicie jako rolniczej to wiem dobrze. Chodziło mi raczej o to co mają wbić i gdzie oraz kto ma to zrobić zagranicą aby przy wyrabianiu polskiego dowodu rejestracyjnego musieli wpisać, że jest to przyczepa rolnicza :)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No nie wiem.Jak przyczepa jest samochodowa to się płaci podatek do gminy.Na przeglądzie ci powiedzą jaka to przyczepa.Jak jest samochodowa to bulisz i nic nie wykombinujesz.My tak chcieliśmy kupić z Polski i z Czech.Nie ma możliwości żeby ją przerobić na rolniczą.lMoże być jeszcze samochodowo-rolnicza ,wtedy przegląd masz co roku i nie płacisz podatku do gminy.UWAGA podobno niektóre gminy nie pobierają podatku od rolników trzeba sobie sprawdzić.

Dużo rolników nie wie o tym podatku albo nie chce wiedzieć bo jakoś to będzie aż do wizyty komornika.

Co do przyczep z Niemiec,musisz mieć BRIF bo nie zarejestrujesz [też zależy od gminy]My teraz zaliczkowaliśmy przyczepę 16 ton DMC 11 590 ładowność 3 strony wywrot i ma ona prędkość do 25km/h.Niestety BRIF mają tylko przyczepy od 30km/h i tej nie zarejestrujemy.

Miałem przyczepę D616 11 ton ładowność to MTZ 82 chodził z nią bardzo lekko.Jak zaczepiłem dwie 4,5 tony D 47 na wąskich kołach z tym samym ciężarem to mi się wydawało że ciągnę 3 sztuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Tata jak kupi coś co firmy co podlega podatkowi drogowemu to gmina sama przyśle nieraz papier że mamy zapłacić, więc muszą dostawać cynk z wydziału komunikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Podatek drogowy owszem - jak się ma samochód panowie!

Wtedy faktycznie coś takiego się płaci i u nas płacą Ci co mają samochody i latają nimi z przyczepami.

Ja o samochodzie nie myślę.

 

Druga sprawa - nie ma przyczep samochodowo - rolniczych. Przynajmiej nie widziałem w żadnym dowodzie takiego wpisu.

Jest przyczepa ciężarowa (moja D633) lub ciężarowa-rolnicza (D46 jest tak zarejestrowana).

I żeby było ciekawiej to np D47 może być ciężarowa (Vmax 60, przegląd tylko na rok) i ciężarowa - rolnicza (Vmax 25 lub 30, przegląd na dwa lata). Polecam poprzednie wątki bo było sporo o tym tutaj i trochę na forum diagnostów.

Stąd też pojawiło się moje pytanie o to czy da się takie coś zarejestrować jako ciężarową - rolniczą :)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Fakt ciężarowa a nie samochodowa.D 47A to ciężarowo-rolnicza a D47B to rolnicza.Różnią się kołami A ma koła 8,25x20 a B 11,5X 15,3.

Co do podatku to nie wiem,bo z tego co rozmawiałem z handlarzami to płacisz i nie ważne czy masz samochód.Ale to zależy jaszcze od gminy,bo są gminy ze się nie płacisz.

Chcieliśmy taką przyczepę kupić z Czech to handlarz powiedział że nic nie wykombinujemy bo tak wyszła z fabryki i się tego nie zmieni a nawet przez ministerstwo nie załatwi się i płacimy podatek do gminy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Mój ojciec płaci chyba od przyczep też podatek, chyba że my jako firma nierolnicza musimy płacić. Nie są to duże pieniądze ale zawsze coś zwłaszcza jak się ma 10 przyczep na stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

To macie straszną lipe z tym podatkiem, u mnie składa się oświadczenie, że wykorzystuje przyczepe do celów rolniczych i po sprawie..a co do zmiany z ciężarowej na rolniczą to ciężko z niektórymi np. z HL, na stacji gościu powiedział, że przyczepa ma cechy typowo samochodowe itp..trzeba by wezwać rzeczoznawce i dużo z tym zawrotu...jakoś ten droższy i co roczny przegląd trzeba wytrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Fakt ciężarowa a nie samochodowa.D 47A to ciężarowo-rolnicza a D47B to rolnicza.Różnią się kołami A ma koła 8,25x20 a B 11,5X 15,3.

Co do podatku to nie wiem,bo z tego co rozmawiałem z handlarzami to płacisz i nie ważne czy masz samochód.Ale to zależy jaszcze od gminy,bo są gminy ze się nie płacisz.

Miałem swego czasu do użytku dwie D47, obie były na kołach 825-20 i jedna była ciężarowa rolnicza a druga ciężarowa, miały kolejne numery rejestracyjne a numery ramy także były prawie kolejne.

Co lepsze - jedna miała wbite samowyładowcza a druga spec. coś tam.

Pisze to abyś w przyszłości nie sugerował się tym że jeśli przyczepa ma koła 825-20 to jest to "samochodówka". Legalnie z takiej ciężarowej rolniczej robisz ciężarową bo producent przewidział obie wersje - kwestia zmiany w dowodzie i badań.

 

 

To macie straszną lipe z tym podatkiem, u mnie składa się oświadczenie, że wykorzystuje przyczepe do celów rolniczych i po sprawie..a co do zmiany z ciężarowej na rolniczą to ciężko z niektórymi np. z HL, na stacji gościu powiedział, że przyczepa ma cechy typowo samochodowe itp..trzeba by wezwać rzeczoznawce i dużo z tym zawrotu...jakoś ten droższy i co roczny przegląd trzeba wytrzymać.

Dokładnie a to oświadczenie to często składa się jak ktoś zacznie się dopytywać czemu się nie płaci podatku drogowego :)

 

Co do rejestracji jako ciężarowa-rolnicza to myślałem że może wystarczy aby ściągając przyczepę z zachodu gdzieś na zachodzie wbijali że była używana jako rolnicza i to by przeszło w naszych urzędach.

Co do rzeczoznawcy o którym piszesz - czasem warto ściągnąć - kilkaset PLN + badanie i masz przegląd na dwa lata i to o połowę tańszy. Jeżeli myśli się o użytkowaniu przyczepy ciężarowej jako ciężarowo-rolniczej to spokojnie opłaci się wziąć rzeczoznawcę i zrobić papierkologię. Tylko czasem diagnostom się nie chce - przecież jak przyjeżdzasz ciągnikiem z przyczepą ciężarową to skasuje Ciebie i tak za ciężarową a tak zarobiłby mniej.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Właśnie, jedną miałeś ciężarowo-rolniczą a drugą ciężarową.A ja D47A mam ciężarowo-rolniczą a D47B mam rolniczą.Pierwszą kupiłem na przetargu a drugą mam od nowości.D 47B przegląd mam na 2 lata a D47A mam na rok.Zdrowo namieszali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

Jedź na SKP a przedtem poczytaj dobrze forum diagnostów i przerobisz sobie te D47A (samochodówka tzn ciężarowa) na D47 (ciężarowa rolnicza) i będziesz mniej płacił za przeglądy i robił je co dwa lata.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam też zastanawiam się nad kupnem przyczepy D-83 11t ładowność wywrot na 3 strony tylko jest rejstrowana jako ciężarowa, kolega mnie straszy że duże opłaty bedą za taką przyczepę. I tu moje pytanie ile by wyniosły opłaty przegląd i podatek drogowy bez żadnej zniżki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

D-83 to typowo sztywna przyczepa ,ładowność 10t ,waga ok 3,8t i samochodowa na bliżniakach . Wszystko co jest inaczej jest przeróbką,wywrot również.Miałem kilka takich za samochodem ciągnąć to makabra ,a jak jeszcze było ją przeładować pow. 10t to nie mieściła się na szosie, ale za ciągnikiem chodzi dobrze,12t zboża to i c-360 w suchsze lata ciąga ją po polu.Koszty to ;ubezpieczenie 50zł(60% zniżki) Przegląd chyba ok 100 co rok,podatku w gminie nie płacę ,kazali mi napisać oświadczenie że jest użytkowana rolniczo.Przynajmniej tak jest u mnie w gminie.Mam jeszcze dwie p-py typowo samochodowe ackerman BDFi KOGEL wywrotka 16t i też bez podatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba    1

Ja w żniwa tylko samochodowych używam 2 osiowa na bliźniakach chyba sanos i niemiecką 3 osiówkę kogel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
Witam też zastanawiam się nad kupnem przyczepy D-83 11t ładowność wywrot na 3 strony tylko jest rejstrowana jako ciężarowa, kolega mnie straszy że duże opłaty bedą za taką przyczepę. I tu moje pytanie ile by wyniosły opłaty przegląd i podatek drogowy bez żadnej zniżki???
Na Twoim miejscu dałbym sobie siana. Opłaty drogowe to jedno ale znajomy ma dwie takie i jedna idzie nawet nawet za ciągnikiem a druga bardzo ciężko. Pytałem paru osób w czasach jak się stało ze zbożem w kolejkach i raczej tych przyczep nie chwalili. Ogólnie jak chcesz jedną taką przyczepę ciągnać ursusem 6garowym to może i ma to sens. Ja sporo myślałem o takiej przyczepie ale jakoś zniechęciły mnie.

 

D-83 to typowo sztywna przyczepa ,ładowność 10t ,waga ok 3,8t i samochodowa na bliżniakach . Wszystko co jest inaczej jest przeróbką,wywrot również.Miałem kilka takich za samochodem ciągnąć to makabra ,a jak jeszcze było ją przeładować pow. 10t to nie mieściła się na szosie, ale za ciągnikiem chodzi dobrze,12t zboża to i c-360 w suchsze lata ciąga ją po polu....
Znajomy owszem czepił C360 i po sezonie silnik zaliczył kapitalkę ;)

 

 

Wracając do tematu - zima idzie i znów się rozglądam i rozważam te duże przyczepy, tym bardziej że już dwóch znajomych pytało się czy nie sprzedałbym ich mojej 6-tonówki.

Co mi się nasunęło - zawieszenie mają albo pneumatyczne albo resorowe - jeżeli mam ciągać to ciągnikiem to chyba tylko zawieszenie resorowe wchodzi w rachubę? Dobrze myślę? Czy moge też patrzeć na te z pneumatycznym zawieszeniem?

Z racji że trochę się plany pozmieniały to przyczepę będą ciągnać na zmianę i Z10145 i MTZ952.3 zależy co będzie pod ręką a oznacza to że hamulce muszą być jednoobwodowe. Jak jest z przerobieniem hamulców w takich przyczepach?

Przyczepa sztywna bo wszędzie są wywrotnice a wywrotka to dodatkowy ciężar którego nie potrzebuję.

Zgłębiając temat widzę że większość z nich to wg obecnej klasyfikacji jest przyczepą ciężarową a nie ciężarową rolniczą jednak można dokonać przeróbek w firmie mającej odpowiednie PKD i przyczepa będzie ciężarową rolniczą (brak podatku drogowego, niższe ubezpieczenie, niższy koszt badania technicznego i to badanie byłoby na 2 lata a nie na rok) co przy moich potrzebach będzie idealnym rozwiązaniem (transport płodów na jesieni i nawozów na wiosnę). Bele słomy nie będą wożone.

 

Dalsze pytania - jak jest z łożyskowaniem kół w tych przyczepach? Naprawa/wymiana jest tak prosta jak w Autosanach?

Wymiana opony to rozumiem że tylko na stacji gdzie mają odpowiedni sprzęt?

Jak jest z tymi burtami aluminiowymi - idzie o to że tzw "budowlanki" które ślicznie się prezentują mają burty aluminiowe. Co się stanie jak nasypię w takie burty czubato zboża? Wytrzymają? Czy od razu je złomować i zakładać nowe stalowe?

 

Tak wiem - złożyć papiery jak będzie nowy PROW/MGR. Owszem złożę i wymienię D-46 na 4-5 tonową wywrotkę ale dużej przyczepy i tak będę potrzebował a na nic powyżej 10 ton przy obecnej produkcji nie mam szans (zresztą i finansowo to spory wydatek a w tych samochodówkach to czasem do 15tys brutto idzie coś fajnego znaleźć).

 

Tak wiem sporo pytań (może i głupich) ale nie każdy wie wszystko i czasami musi popytać ;)

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj