Krzysiek_case

Wysokie ciśnienie w układzie paliwowym

Polecane posty

Mam taki problem z władimircem. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Zdarzyło mi się kiedyś tak samo , nowe filtry nie przepuszczały paliwa, podpompuj pompką aż będzie twards i popuszczaj przewody paliwowa od stony pompy do baku po kolei ,jak spadnie ciśnienie będziesz miał przyczynę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może tylko zatkało otworek w śrubie drążonej na górze filtrów gdzie przykręcona jest rurka przelewu idąca do wtrysków i dalej do zbiornika. Tam jest bardzo mały otworek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale pompka po chwili puszcza i znowu pompuje około 6 razy i robi ciśnienie


Jacek chodzi mi o to czy mogę spróbować chwilę bez filtrów odpalić i robić, wtedy sprawdzę czy filtry są winne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

wymień pompkę zasilającą bo jeśli pompujesz ręczną i  robi ciśnienie  to nie znaczy że mechaniczna jest dobra  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

W pompce zasilającej są dwa zaworki zwrotne i wygląda na to, że u Ciebie zacina się ten na tłoczeniu. Ręczna pompka też tłoczy przez te zaworki. One są pod tymi śrubami od spodu pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t25a1    294

Wina filtrów to samo miałem tydzień temu,wywaliłem filtry i chodzi tak jak trzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj