Krzys375

Jaki olej Perkins 4 4p

Polecane posty

Krzys375    2
Rolnik1973    15287
8 godzin temu, Krzys375 napisał:

Mój 53 chodzi na mobil delvac 10w40 

10w30 na upały nie bardzo,

A 15w 40 na zimę to towot zanim się zagrzeje

T25 też na 10w40 chodzi tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Fabrycznie raczej było 10w30 ale w 100% nie jestem pewny trzeba by zerknąć do książki serwisowej i z tąd te pytanie.

15w40 wydaje mi się za gęsty do perkinsa.

A możesz podesłać link bądź potwierdzić czy to ten delvac? 

MOBIL-DELVAC-XHP-ESP-10W40-20L.jpeg.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

A przy 10w40 wszystko ok? 

Ten olej też ma być zalany do MF255 3p.

Do 3512 zalewałeś tego Mobila?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

A może PKATINUM ULTOR (CH-4) 15W-40, ja leje taki do CASE JX i teraz też chyba zaleje do Same Rollera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287
38 minut temu, Krzys375 napisał:

A przy 10w40 wszystko ok? 

Ten olej też ma być zalany do MF255 3p.

Do 3512 zalewałeś tego Mobila?

Do 3512 też tego mobila tylko 10w30 a do 5314 już zalewan 10w40 bo jednak w lato teraz upały to wg mnie lepiej 10w 40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1439
1 godzinę temu, Krzys375 napisał:

Fabrycznie raczej było 10w30 ale w 100% nie jestem pewny trzeba by zerknąć do książki serwisowej i z tąd te pytanie.

15w40 wydaje mi się za gęsty do perkinsa.

A możesz podesłać link bądź potwierdzić czy to ten delvac? 

MOBIL-DELVAC-XHP-ESP-10W40-20L.jpeg.jpg

Ten się nie nadaje, jest nisko popiołowy, do silników z DPF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie ma co brać w30 takie upały sie robią,szkoda że nie ma 15w50

@MF675ursus  Mobil Devlac 15w40 też jest nisko popiołowy.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja lalem do 3512 Turdus jakies ostatnie 2 tys mth . Do 4 cylindrowego rownież . 

  Ale w tym roku przechodzę na shell rimula r4 - w 3512 zrobilem juz kilkadziesiat mth i to dziwne ale po wymianie oleju wydał mi się żwawszy ...

W 4 cyl tez zmienię na Shell .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    141

Po ile kupujecie 20l Delvaca? Bo wymiana w obu traktorach, to rozważam zakup 20l. Troche zostanie, ale to na następną wymiane czy dolewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56
10 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Mój 53 chodzi na mobil delvac 10w40 

10w30 na upały nie bardzo,

A 15w 40 na zimę to towot zanim się zagrzeje

T25 też na 10w40 chodzi tym samym.

Olej półsyntetyczny 10w30 czy 40 nie nadaje się do ruska pompa olejowa rusina ma problemy z zassaniem takiego oleju bo jest za rzadki

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

15W40 API klasy CC - wg. producenta silnika 

Taki Mobil Delvac MX™ 15W-40 to już rozkosz dla tego silnika, a jak dużo zimą używasz to przejdź na 10W40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Jeśli miałeś zalany olej mineralny to nie przechodzi się na syntetyki lub półsyntetyki bo ci wszystkie syfy wypłucze z sinika

13 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Co za głupoty😁😁😁

Konstrukcja ruska to lata 60 .Czy wtedy były na swiecie pólsyntetyki?Pompa zębata która jest w rusku nie bedzie wytwarzać odpowiedniego ciśnienia po zagrzaniu się takiego oleju, baranki boże

Edytowano przez slonju77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Tylko jakoś 40 letni silnik nie remontowany trzyma ciśnienie na tym 10w40 na 3 bary jak rozgrzany w upał, a na wolnych obrotach 1.5 bara 

Więc to guzik prawda.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Czterdziesto letni silnik ,nie remontowany ? A ile zrobiłes motogodzin przez te 40 lat baranku boży?Może jeszcze mi napiszesz że w fabryce tez był zalany półsyntetykiem i dlatego 40 lat bez remontu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

Dlamnie to możesz nawet i smalcu do swego silnika nakłaść coby gęsto było dla kopulacji tłoków.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Jak sie człowiek nie zastanowi co chce napisać to potem  brakuje argumentów,i  pisze o jakimś smalcu a to chyba w dziale trzoda chlewna,a nadal nie wiemy ile motogodzin bez remontu

Edytowano przez slonju77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj