Krzys375

Jaki olej Perkins 4 4p

Polecane posty

Krzys375    2
Rolnik1973    15354
8 godzin temu, Krzys375 napisał:

Mój 53 chodzi na mobil delvac 10w40 

10w30 na upały nie bardzo,

A 15w 40 na zimę to towot zanim się zagrzeje

T25 też na 10w40 chodzi tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Fabrycznie raczej było 10w30 ale w 100% nie jestem pewny trzeba by zerknąć do książki serwisowej i z tąd te pytanie.

15w40 wydaje mi się za gęsty do perkinsa.

A możesz podesłać link bądź potwierdzić czy to ten delvac? 

MOBIL-DELVAC-XHP-ESP-10W40-20L.jpeg.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

A przy 10w40 wszystko ok? 

Ten olej też ma być zalany do MF255 3p.

Do 3512 zalewałeś tego Mobila?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

A może PKATINUM ULTOR (CH-4) 15W-40, ja leje taki do CASE JX i teraz też chyba zaleje do Same Rollera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15354
38 minut temu, Krzys375 napisał:

A przy 10w40 wszystko ok? 

Ten olej też ma być zalany do MF255 3p.

Do 3512 zalewałeś tego Mobila?

Do 3512 też tego mobila tylko 10w30 a do 5314 już zalewan 10w40 bo jednak w lato teraz upały to wg mnie lepiej 10w 40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448
1 godzinę temu, Krzys375 napisał:

Fabrycznie raczej było 10w30 ale w 100% nie jestem pewny trzeba by zerknąć do książki serwisowej i z tąd te pytanie.

15w40 wydaje mi się za gęsty do perkinsa.

A możesz podesłać link bądź potwierdzić czy to ten delvac? 

MOBIL-DELVAC-XHP-ESP-10W40-20L.jpeg.jpg

Ten się nie nadaje, jest nisko popiołowy, do silników z DPF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie ma co brać w30 takie upały sie robią,szkoda że nie ma 15w50

@MF675ursus  Mobil Devlac 15w40 też jest nisko popiołowy.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ja lalem do 3512 Turdus jakies ostatnie 2 tys mth . Do 4 cylindrowego rownież . 

  Ale w tym roku przechodzę na shell rimula r4 - w 3512 zrobilem juz kilkadziesiat mth i to dziwne ale po wymianie oleju wydał mi się żwawszy ...

W 4 cyl tez zmienię na Shell .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

Po ile kupujecie 20l Delvaca? Bo wymiana w obu traktorach, to rozważam zakup 20l. Troche zostanie, ale to na następną wymiane czy dolewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56
10 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Mój 53 chodzi na mobil delvac 10w40 

10w30 na upały nie bardzo,

A 15w 40 na zimę to towot zanim się zagrzeje

T25 też na 10w40 chodzi tym samym.

Olej półsyntetyczny 10w30 czy 40 nie nadaje się do ruska pompa olejowa rusina ma problemy z zassaniem takiego oleju bo jest za rzadki

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

15W40 API klasy CC - wg. producenta silnika 

Taki Mobil Delvac MX™ 15W-40 to już rozkosz dla tego silnika, a jak dużo zimą używasz to przejdź na 10W40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Jeśli miałeś zalany olej mineralny to nie przechodzi się na syntetyki lub półsyntetyki bo ci wszystkie syfy wypłucze z sinika

13 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Co za głupoty😁😁😁

Konstrukcja ruska to lata 60 .Czy wtedy były na swiecie pólsyntetyki?Pompa zębata która jest w rusku nie bedzie wytwarzać odpowiedniego ciśnienia po zagrzaniu się takiego oleju, baranki boże

Edytowano przez slonju77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15354

Tylko jakoś 40 letni silnik nie remontowany trzyma ciśnienie na tym 10w40 na 3 bary jak rozgrzany w upał, a na wolnych obrotach 1.5 bara 

Więc to guzik prawda.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Czterdziesto letni silnik ,nie remontowany ? A ile zrobiłes motogodzin przez te 40 lat baranku boży?Może jeszcze mi napiszesz że w fabryce tez był zalany półsyntetykiem i dlatego 40 lat bez remontu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15354

Dlamnie to możesz nawet i smalcu do swego silnika nakłaść coby gęsto było dla kopulacji tłoków.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Jak sie człowiek nie zastanowi co chce napisać to potem  brakuje argumentów,i  pisze o jakimś smalcu a to chyba w dziale trzoda chlewna,a nadal nie wiemy ile motogodzin bez remontu

Edytowano przez slonju77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj