przemek0099

Tryskający olej

Polecane posty

przemek0099    0

Witam forumowiczów mam problem z wyciekającym olejem z siłownika a mianowicie podczas opuszczania siłownika z dolnej części prawdopodobnie spod tej rurki odprowadzającej olej tryska olej pod cisnieniem 

siłownik jest po wymianie uszczelnien 

wszystkie śruby są dokręcone na tyle ile się dało więc to chyba nie przez to 

nie wiem jaka może być tego przyczyna 

może jest jakaś regulacja przepływu oleju w siłoniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na gorze i dole tej rurki jest oring, prawdopodobniej scielo go Ci na dole podczas skladania, stad ta nieszczelnosc... rozbieraj jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
33 minuty temu, przemek0099 napisał:

spod tej rurki odprowadzającej

Której ? Może uszczelnić trzeba ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek0099    0
14 minut temu, Pafnucy napisał:

Której ? Może uszczelnić trzeba ?

Oringi były nowe dawane 

a olej tryska z tej dolnej części 

siłownik t25.jpg

Edytowano przez przemek0099

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1262

Źle spasowane, ścięło Ci uszczelkę/oring w tej rurce. Popuść śruby na siłowniku na górze,podnieś górę siłownika ale tak aby tylko dostać się do tej rurki, załóż nowe oringi i całość skręć. Przy przeciążeniu siłownika również ten problem się może pojawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Ja w swoim Władku zrobiłem to tak, że najpierw założyłem na tą rurkę podkładkę miedzianą,taką żeby weszła w gniazdo i dopiero oring. Tak złożony siłownik już nigdy mi nie puszcza w tych miejscach.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek0099    0
3 godziny temu, Marcelix napisał:

Ja w swoim Władku zrobiłem to tak, że najpierw założyłem na tą rurkę podkładkę miedzianą,taką żeby weszła w gniazdo i dopiero oring. Tak złożony siłownik już nigdy mi nie puszcza w tych miejscach.

Jaki rozmiar podkładek zastosowałeś ?

pasowały odrazu czy musiałeś je lekko przyszlifować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek0099    0
12 godzin temu, mani51 napisał:

tam oryginalnie idą podkładki, są w katalogu pokazane.

Tak wiem sprawdzałem ale już po moim "uszczelnieniu* i też się okazało że tych podkładek nie miałem w zestawie naprawczym siłownika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1262

A oryginalnych podkładek tam nie miałeś z dwóch stron ? Poszukaj uszczelniaczy/kompletu siłownika do t-40 ,nie do czołgu :). Tam powinny być podobne tyle,że plastikowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj