Rafal1994

Zetor Major 80- Ciężki rozruch silnika

Polecane posty

Rafal1994    1

Witam mam pytanie do was, mianowicie mam problem z moim ciągnikiem zetor major 80 na silniku zetora 1600mth 

Jestem z województwa WLKP, a więc u nas już są pogody w miarę ciepłe 

Gdy próbuję odpalić ciągnik to długo kręci aby wkoncu odpalił, gdy dusi się pompką od paliwa to delikatnie to przyspiesza ( szybciej odpali), akulumator ma nowy 

Jak już ciągnik odpali i pojeździ np. max 5 min po czym się go zgasi to zaś odpala na strzała

Filtr paliwa  też miał zmieniany lecz zobaczę na dniach , macie jakieś jeszcze pomysły? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal1994    1
14 minut temu, szmergiel napisał:

swiece sprawdzales?

Nie , gdy przytrzymie go na świecach  lub i nie, to i tak długo kręci jakieś jeszcze pomysły może? 

Edytowano przez Rafal1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nieszczelność w układzie paliwowym . W starych zetorach paliwo lubi się cofać i problem bywa z odpaleniem . Może tu to samo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal1994    1
4 minuty temu, Pafnucy napisał:

nieszczelność w układzie paliwowym . W starych zetorach paliwo lubi się cofać i problem bywa z odpaleniem . Może tu to samo ?

To wcale nie jest taki stary.., nigdzie nie jest nieszczelny bo jak by był to gdzieś by z niego ciekło zapewne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Miałem na myśli starą serię . Nie będzie ciekło .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Ten ciągnik ma większą dawkę rozruchową paliwa sterowaną elektronicznie jak jest zimny. Zobacz przy przełączeniu stacyjką czy słychać cyknięcie przy pompie. Jeśli nie to szukaj problemu. U sąsiada było to samo i prąd nie dochodził. Też zimny do długo kręcił strasznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal1994    1
1 minutę temu, Ursusc385 napisał:

Ten ciągnik ma większą dawkę rozruchową paliwa sterowaną elektronicznie jak jest zimny. Zobacz przy przełączeniu stacyjką czy słychać cyknięcie przy pompie. Jeśli nie to szukaj problemu. U sąsiada było to samo i prąd nie dochodził. Też zimny do długo kręcił strasznie.

Coś tam słychać ale nw czy to jest od pompy czy od grzałki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal1994    1
15 godzin temu, Ursusc385 napisał:

Ten ciągnik ma większą dawkę rozruchową paliwa sterowaną elektronicznie jak jest zimny. Zobacz przy przełączeniu stacyjką czy słychać cyknięcie przy pompie. Jeśli nie to szukaj problemu. U sąsiada było to samo i prąd nie dochodził. Też zimny do długo kręcił strasznie.

A po drugie to jest zetor z 2013 roku i na silniku zetora więc nw czy też tak ma z tą elektronika? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj