Polecane posty

Farmerr37    0

witam mam pytanie moj kombajn to fahr m900 chcialem zapytac jak zapiac heder bo mialem 2,5m ale przy kupnie chcialem 3m wszystko pasuje u gory tylko na dole niewiem jak zapiac bo sa po obu stronach taka wygieta blaszka na wygietej srubie z dwoma nakretkami chcialbym jakies zdjecie jak ktos ma w swoim 3 m heder

IMG_20200226_130651.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciej2013    8

dobrze masz wszystko zapiete żeby odczepic to ta blachę odsuwasz na bok jest ona na sprężynie którą tu widać na dole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez toobek
      Drodzy forumowicze, czy ktoś się orientuje gdzie dostanę nowe listwy podajnika pochyłego do Fahr M900 lub od jakiego innego modelu będą pasować? Przeszukałem internety i nic nie znalazłem. Może ktoś wymieniał i doradzi. Z góry dzięki i pozdrawiam!
    • Przez borys1972
      witam wszystkich
      czy może ktoś podrzucić jak uszczelnić wariator fahr m900 i gdzie można kupić części lub gdzie można kupić zamiennik
    • Przez Dwaidko
      Witam
      Byłem dziś oglądać deutz fahr agrotron 120 mk3. Zastanawia mnie dlaczego po przełączeniu obrotów wałka na 1000 występuje zgrzyt i załącza się on bez wciskania przełącznikia od załączania wom.  Po włączeniu dwa albo trzy razy problem nie wystąpił i załączył się za pomocą przełącznikan Ale następnym razem znów wystąpił zgrzyt. Dodam że obroty 540 załączyły się bez zgrzytu. Może wie ktoś co może być przyczyną i jakie są koszty naprawy.
      Pozdrawiam
    • Przez akmaly
      Witam. Posiadam taki kombajn już ładnych parę lat ale mam jeszcze kilka problemów, dodatkowo może ten post pomoże innym w celu optymalnych ustawień swoich maszyn.
      Problem jaki mam to czystość zboża w zbiorniku, wiem że można podkręcić wiatry ale straty będą zbyt duże a nie oto chodzi.
      Teraz konkrety:
      Parametry koszenia:
      1. Pszenica
      - młocarnia - wlot 14, wylot ok 6 (może przycinać ziarna ale nie ma dużo niedomłotów w zbiorniku)
      - sita - górne prawie zamknięte (1 ząbek), dolne 11 okrągle
      - wiatry - ok 4
      - kłosownik - tarka
      - prędkość jazdy w zależności od jakości zboża ale przeważnie (ok 5 ton z h zboża) 2 bez lub z minimalnym przyśpieszeniem
      2. Jęczmień jary
      - młocarnia - wlot 14, wylot ok 6 (może przycinać ziarna ale nie ma dużo niedomłóconych kłosów w zbiorniku), blachy pod klepiskiem
      - sita - górne prawie zamknięte (1 ząbek), dolne 11 okrągle
      - wiatry - ok 3,5 - 3,8
      - kłosownik - tarka
      - prędkość jazdy w zależności od jakości zboża ale przeważnie (ok 4 ton z h zboża) 2 przyśpieszaczem tak w połowie
       
      Problemy:
      - zależnie od zboża ( wilgotne lepiej, suche gorzej i analogicznie czyste gorzej zachwaszczone lepiej) idą do zbiornika niedomłócone kłosy ( jęczmień) i ziarno z plewą ( pszenica)
      - wpadają też krótkie kawałki słomy ( tu raczej moja wina bo za mała szczelina na wylocie, pocięte zboże (oczywiście tak 5 na 100:)) ale jak zwiększę to problem wyżej tylko narasta)
       
      Spostrzeżenia
      - zwiększanie wiatrów tylko nieznacznie zmniejsza ilość niedomłotów za to zwiększa ilość strat z tyłu
      - zwiększenie szczeliny na wylocie zmniejsza ilość pociętego zboża i kawałków słomy ale zwiększa ilość niedomłotów
      - otwarcie sita górnego zwiększa ilość zanieczyszczeń jak wyżej.
       
      Powiem tak, mój kombajn ze mną jako jego operatorem nie jest wirtuozem czystości, znajomy JD 955 ma zdecydowanie lepiej wymłócone. Ojca kolega znowu ma Fahra M1300 ( kierowca SKR i miał kilka sam kombajnów już w życiu) i mówi że Fahr młóci najlepiej, poradził mi abym sobie zregenerował kłosownik więc napawałem łopatki i oszlifowałem ale nie wiem jaka powinna być szczelina miedzy łopatką a tą blachą. Wiem tylko tyle że u mnie niewiele to pomogło.
      W innych markach są kierownice wiatru, w tych maszynach nie ma ale czy to aż tyle daje?
      Sito dolne - Class - owcy w okolicy mówią że musi być sito z podłużnym oczkiem ( tam chyba jest 5,6x50 mm) bo te okrągłe puszczają trochę śmieci.
      Tylna przegroda ta za sitami, jak macie ja wysoko podniesioną, ja zawsze ustawiałem na równo z tymi drutami, teraz mam ok 1 cm wyżej ale raczej bez zmian.
       
      Może ktoś na podstawie opisu podpowie mi co zrobić lepiej lub może popełniam jakiś rażący błąd, przyznam że jestem samoukiem w tej dziedzinie ale coś tam wcześniej miałem wspólnego ( ojciec miał jako jeden z pierwszych na wsi kombajn super Wistula:), teść ma bizona który lepiej czyści niż mój i dlatego ten post:))
    • Przez Ksw512
      Witam potrzebuje instrukcje obsługi/katalog części do kombajnu deutz topliner 4090 hts 1995r. Może być również z mniejszych modeli serii topliner 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj