Polecane posty

damianXXL    37

Witam. Co myślicie o tym oleju?? Aktualnie jest diesel 2. Chcę cos lepszego wlać.

Screenshot_20200225-160109_Allegro.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylip    30

Dlaczego 15W50? Teraz zapewne masz 15W40. 15W50 będzie trochę gęstszy wyższych temperaturach, ale jeżeli silnik jest w dobrej kondycji to wcale nie jest takie dobre. Sam producent oczywiście bardzo dobry, ale i polskie oleje zwłaszcza wyższych klas jakości też są całkiem dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    37

Czytałem że im wyższa gęstość w wysokiej temp tym lepszy film olejowy🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    220
Napisano (edytowany)

Czego oczekujesz od tego oleju? myślisz że ci żywotność silnika przedłuży? na pewno nie tylko lżej ci na kieszeni będzie, do tego typu silników wystarczający będzie turdus

Edytowano przez sznajdik
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    37

Cudów nie oczekuje od ciagnika z 90r. Odpukać... sparawuję się dobrze i niech tak zostanie. Pytałem o jakość oleju a nie opinie o ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    15

Co do samego fuchsa to wiem jedynie tyle że raczej ludzie na niego nie narzekają. Odnośnie wypowiedzi "a po co lejesz...." - kiedyś na superolu latali wszyscy i chodziło to czemu tyle ludzi jednak na nim nie jeździ? Ojciec mój kiedyś jeździł na superolu, potem Milvus następnie turdus 15w50 dwa lata i teraz drugi rok Mobil Delvac 15w40, a wahałem się nad tym fuchsem. Po to człowiek stara wlać się lepszy bo być może będzie lepiej trzymał parametry przy granicznych wartościach aczkolwiek to jedynie oczekiwania bo nie zawsze cena i jakość idą w parze. O samej jakości oleju cieżko będzie powiedzieć bo to do zbadania w laboratorium ale zapewne znajdzie się stado które będzie wiedziało mimo braku konstruktywnych argumentów. 

Swoją drogą to uważam ze lepiej zmienić gorszy olej częściej niż dobry jako longlajfa traktować.

 

Ps. Ile na tej kieszenie odczuje? 30 zł? Co to jest w przeciagu roku.

  • Like 1

Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    15

Z ciekawostek napiszę jeszcze, że różnica w ciśnieniu miedzy Turdusem 15w50 a Mobilem 15w40 na przyjechanym silniku jest bardzo nieznaczna. Przykladowo na Mobilu na jałowym w upalny dzień przy fest rozgrzaniu ciśnienie 1 bar, na Turdusie w identycznej sytuacji może było z 1.2 a może nawet nie, ale też nie jest to miarodajne bo nie znam dokladnej temp. Otoczenia, cieczy chłodzącej oraz oleju ale jeśli ktoś chce w ten sposób ciśnienie poprawić to niech nie liczy na sukces. 

 

Jeśli zakupisz fuchsa to podziel sie wrażeniami, może skuszę się na przyszły rok.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    220
Napisano (edytowany)

Myślę że tu tylko logo na opakowaniu nabija cenę nie jakieś tam mega parametry tak samo jak logo na obuwiu czy odzieży niby jest jakiś prestiż z noszenia też wyprodukowane wiadomo gdzie i też się rozlatuje jak takie no name a kto temu winien użytkownik. Tak samo olej przyszedł z zachodu razem z ciągnikami wprowadzanymi przez duże koncerny i ludzie se do łbów wbili że to dobre skoro oni stosują i zalecają i tak zostało, inne firmy dostosowały swoje parametry do tych mega dobrych olei i sprzedają je taniej ot cała filozofia. Może to i dobre ale do sprzętów z końca lat 90-tych

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    15

Niby tak, ale dam taki przykład. Olej jasol gl-5 85w140 i orlen gl-5 85w140. Jasol temp płynięcia minus 18 natomiast orlen minus 26. Niby te same normy a przepaść. Cena na korzyść jasolu. Widać doskonale że cena to jednak też czasami odzwierciedlenie jakości. Identycznie może być w porównaniu Turdusa z tym Fuchsem, ale oczywiście nie musi i raczej nikt z nas tego nie zweryfikuje bo o ile jakąś maszynę można podczas pracy no to z olejami jest dużo trudniej. 

 

Dodam, że jestem świadom iż jakość oleju to nie temp. Jego płynięcia, ale jakoś dodanych dodatków,  ale skoro na wstępie taka d*pa to co dalej może być dobrego.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347

Diesel 2 z Orlenu to bardzo dobry olej jak na taki silnik, nie wiem czego potrzebujesz ale parametrami nic nie zyskasz. Pewny olej to Mobil Delvac MX 15W/40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    19

Przy pierwszej wymianie oleju zalałam mf 6190 orlenowskim Agro utto i hydraulika oraz skrzynia chodziła tak sobie. Później mechanik wymienił mi na fuchsa agrifarma o takich samych parametrach i ciągnik lepiej pracuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    347

Jakbyś zalał Agro STOU to byś nie zauważył różnicy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    19

Możesz mieć rację  😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adammikielski
      Witam. Mam pewien problem. otóż nie moge odpowietrzyc hamulcow i sprzęgła. z trojdzialu cały czas płynie jakby zapowiedziany olej i nie mogę zlokalizować z jad bierze lewe powietrze.
    • Przez tomuss17
      witam wszystkich forumowiczów
      mam problem z moim 3095 juz tłumacze problem. Ostatnio podczas cofania z wycinakiem do pryzmy z sianokiszonką "tradycyjnie z przednim napędem" dało sie zauważyć wyraźny brak "przedniego" pomimo ze byl on włączony zaciekawiło mnie to i z ciekawości zachamowałem dość ostro na mokrej trawie kontrolka przedniego na konsoli zareagowała poprawnie zapalając sie lecz nie zauważyłem blokady czy poślizgu przednich kol pomyślalem ze pewnie zawór sie zacioł lub zepsuł czytając forum zrobilem juz różne rzeczy przekladalem kable od blokady mostów lecz nie dało to efektu brałem na krótko zarór przy wylączonym ciągniku i było go słuchać jak cyka ale jeszcze nie sprawdzałem czy w czasie jazdy bedzie dzialać licze na wszystkie podpowiedzie właśnie ide coś pogrzebać może to włącznik liczy sie każda podpowiedz pozdrawiam
    • Przez chrap17
      Witam.  Ciagnik mf6140 skrzynia dynashift 97r.
      Podczas jazdy na 4 po zatrzymaniu chcialem ruszyc z 2 lecz wajcha od biegow juz nie  reagowala.  Okazalo sie ze wyleciala pod ciagnikiem z wybieraka taka kulka. Lecz po powtornym jej wlozeniu biegi ciezko.maja wejsc i nie czuc ich poprostu. Najgorzej jest wlaczyc 1 trzeba uzyc bardzo duzo sily. Az szarpnac wajcha aby weszla.  I zastanawiam sie czy sa jakies czesci  aby te luzy wyelimonowac. moze ktos cos chodz troche podpowie. Z gory dziekuje
    • Przez lukbold
      Jakie znacie możliwości regeneracji tego nieszczęsnego wieloklinu wałka atakującego? Od dłuższego czasu gościu jeździł bez  łożyska na ów wałku atakującym i sądziłem, że cały zestaw atak i talerz poleci do wymiany z tego powodu a tu ździwko, bo wszystko jak nowe a grama oleju w moście nie było.... no i teraz tak trochę szkoda wywalić 1.5tys jeśli można w jakiś sposób regenerować sam wieloklin (o ile się da zrobić to porządnie). Jakieś przetestowane propozycje?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Czy jest mi ktoś w stanie pomóc rozszyfrować to zdjęcie?
      Kupiłem rozsiewacz i musiałbym trzymać 540 obr/min na wałku. Pytanie jakie musiałbym trzymać obroty silnika. Chciałbym jechać ok 10km/h
      Co oznacza km/H i ten ludzik?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj