rolnik_profil

MF 590 oringi rurki oleju problem

Polecane posty

Potrzebuje pomocy 

posiadam rurkę nr 16 nr katalogowy 1872539M92 podobna jest do rurek paliwowych. W środku są oringi gumowe (u mnie akurat zniszczone) mógłby ktoś pomóc jakie tam oringi przychodzą ? Jeden przychodzi w nakrętkę a drugi na koniec rurki.  Żaden sklep nie może do tego dojść, w katalogu jak widać nie ma rozpisanego co jest w środku a za taką rurkę krzyczą 700zł

rurka jest ok tylko oringi trzeba zmienić. A dać 700zł za 4 gumki to trochę średnio. 
może poda ktoś namiar na ogarnięty sklep albo co tam włożyć - jaki wymiar. Pozdrawiam

FF53FD9A-4C58-4B36-9A49-509CEE2E2532.jpeg

5DBD58BF-CB03-48C1-B9F9-2BD8EA2F124A.jpeg

43A2D39E-B53C-41AC-81CD-24ED03D654F7.jpeg

9DBA7CDC-07B8-42B1-B620-2A9918C22078.jpeg

12AB11D8-AF22-413E-8150-DDFFC7359296.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

A na pewno potrzebne są te oryngi.jak rozbierałeś to siedziały jakieś.jak tak to dobierz jaki były i już,tylko olejo odporne .ale nawet w katalogu który pokazałeś nie widać że są tam jakieś oryngi.temu 700zł bo to jest filtr .

Edytowano przez grzen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268

Ewidentnie widać, ze końcówki tej rurki są złączami stożkowymi w których inne poza spasowaniem uszczelnienia nie są wymagane. Te oringi to pewnie modyfikacja pozostała po poprzednim mechaniku, tym bardziej, że nie widać ich w katalogu,  a gdyby miały być, to z pewnością by były. Próbuj skręcać bez gum, a jak będzie kapać, to wtedy nie oringi, a cienkie o odpowiedzieć średnicy podkładki miedziane podłóż, uprzednio je wyżarzając. Będą dużo bardziej miękkie i ładnie się ułożą. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Łączenia są na stożku, a jak już potrzebujesz oringów ,to sklepy z częściami do ciężarówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Robiłem to kiedyś w teścia 690 i też potwierdzę że to się uszczelnia na stożku. Jeśli chcesz tam coś koniecznie wcisnąć to weź ze sobą do sklepu i dobierz tak żeby wymiar wewnętrzny nachodził na rurkę a zewnętrznego nie ściął gwint wewnętrzny nakrętki bo wg mnie można by dać oringi dopiero za kołnierzami rurki aby uszczelniło tam ewentualny wyciek na stożku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi 

15 godzin temu, sawin698 napisał:

Robiłem to kiedyś w teścia 690 i też potwierdzę że to się uszczelnia na stożku. Jeśli chcesz tam coś koniecznie wcisnąć to weź ze sobą do sklepu i dobierz tak żeby wymiar wewnętrzny nachodził na rurkę a zewnętrznego nie ściął gwint wewnętrzny nakrętki bo wg mnie można by dać oringi dopiero za kołnierzami rurki aby uszczelniło tam ewentualny wyciek na stożku.

Czyli nie potrzeba tam nic wciskać ? Ani do środka ani na początek rurki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Oringi gumowe nie są drogie więc tak jak napisałem można pod nakrętkę dać jeśli orginalny stożek jest uszkodzony. Nie da się sprawdzić szczelności w tym miejscu po zmontowaniu całości więc żeby nie jechać rozpołówki taniej jest się zabezpieczyć. Takie moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj