Polecane posty

sebekWRX    0

Witam. Mam dwa problemy w Fergusonie 6480 silnik Perkins. Pierwszy z nich to brak napięcia na przewodzie od świecy żarowej, przy przekręceniu stacyjki na pozycję grzania, słychać włączenie stycznika ale nie ma napięcia. Świeca i styczniki są dobre bo sprawdzałem. Drugi problem to skok obrotów przy gaszeniu silnika. Dlaczego tak jest? Te modele tak mają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4571

świece w tym modelu uruchamia sterownik silnika, musi być poniżej -5* C , inaczej wcale jej nie uruchomi, możesz wymusić uruchomienie świecy odpięciem kostki od czujnika temperatury w kolektorze ssącym, czujnik jest obok świecy, jest tam 2 czujniki, drugi od ciśnienia jakby co, wtedy po odpieciu czujnika sterownik poda napiecie ale też nie koniecznie bo bierze jeszcze temperaturę z czujnika płynu w głowicy, więc jak odpalałeś wcześniej i płyn jest letni lub ciepły to nie poda napięcia na świecę, najlepiej rano jak silnik zimny nie odpalany, odepnij kostkę i zobaczysz czy sterownik podaje napięcie.

U mnie jak się gasi to też jest delikatny wzrost obrotów, jest tak odkąd kupiłem, w innych też tak jest, bo jak oglądałem inne takie ciągniki to też tak miały, czy tak ma byc ? nie wiem, ale pewnie tak, bo wątpie że wszystkie by miały taki mankament.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Przemoc13    5

U mnie tez jest lekka przygazówka przy gaszeniu. A przy odpalaniu tez tak macie, że jak silnik odpali to chodzi na niższych obrotach i po chwili wskakuje na wyższe? U mnie jest tak za kazdym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4571

jest coś takiego, obroty wzrastają o 50 albo o 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartius17
      koledzy mam problem ostatnio w moim mf spadła mi moc. nie kopci odpala dobrze tylko tak jakby nie miał doładowania a z turbo wszystko dobrze. potrzebuje pomocy.
    • Przez Przemoc13
      Spotkał sie moze ktos z podobnym problemem. Ciągnik nie przełącza z żółwia na zająca po pracy z turem. Podczas normalnej jazdy czy czegokolwiek normalnie przerzuca, ale jak popracuje na żółwiu z turem i po jakims czasie chce wrócić na zająca to nie przerzuca. Probuje go gasić i odpalac jeszcze raz i wszystkie inne cuda, ale nic nie pomaga, dopiero jak zgasze ciągnik i postoi jakis czas to może przełączy.
    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
    • Przez masseyek6280
      Mam problem z mf 6280, ciągnik nie ma takiej mocy jak powinien, najprawdopodobniej to wina pompy wtryskowej. Czytałem o tej membranie w pompie wtryskowej która steruje dawką paliwa w zależności od ciśnienia doładowania, chciałbym na początku to sprawdzić niż oddawać pompę do kogokolwiek skoro możliwe że sam to naprawię w miarę szybko. Problemem jest tylko lokalizacja jej, jest ktoś kto byłby w stanie wysłać mi zdj pompy i zaznaczyć gdzie membrana się znajduje? Będę wdzięczny 🙂
    • Przez zuczek015
      Witam !
      Mam problem z sterownikiem silnika Sisu w Massey ferguson 6495 z 2006 r. Po rozgrzaniu silnika i jeździe na automatycznym gazie A lub B w pada w tryb automatyczny i obroty spadają  do 1400 ostatnio odkryłem że jeśli się stuknie w obudowę sterownika  wszystko wraca do normy . Jedna to nie wszystko bo nieraz ginie zasilanie pompki zasilającej i ciągnik gaśnie gdzie popadnie najgorzej w transporcie  . Co chwila wyrzuca jakiś błąd   ostatnio er25 za chwilę er9219 . Dodam że pompa wtryskowa po remoncie i pompka zasilająca też nowa .
      Czy zna ktoś kogoś kto naprawia takie sterowniki ?
      Pisałem i dzwoniłem do Agroelektronixa  ale nie odpowiada  . Pisałem też i dzoniłem do  Elfago  tez zero kontaktu  ,może to przez epidemię ?
      Studiomaszyn  sobie odpuściłem .



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj