klauss

Zapłon ursus 1224

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
klauss    0

 

Witam. Mam pytanie w mojej szustce wyciągnąłem pompę paliwowa i zawiozłem do sprawdzenia. Okazało się że była za duża dawka paliwa i dlatego kopii na czarno. Po zamontowaniu i odpaleniu nie chce przez jakieś 10 sekund wejść w obroty dopiero później się rozkręca. Ustawiłem pompę na znaku ale okazało się że zapłon jest opóźniony. Razem z mechanikiem przekrecilismy pompę na Maxa żeby przyspieszyć zapłon ale to nie wystarczyło. Nie ma już regulacji. I co teraz? Ciągnik kopci na niebiesko nie ma siły. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bzyk333    2

Zdejmowales koło zębate to przykrecone do pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klauss    0

Zakrecam rurkę kapilarna na pierwszą sekcję od przodu ciągnika, wkładam kruciec w otwór przy wiencu i kręcę wieńcem. I gdy pompa podaje paliwo na pierwszej sekcji kruciec nie wpada w otwór dopiero za kilka pokrecen wieńca do góry. A pompa jest pochylona od silnika na Maxa więc przyspieszyć zaplonu już się nie da. Rozrzad był by przedstawiony? Ale przed wyjeciem pompy odpalam na dotyk i od razu wchodził w obroty tylko kopcil na wolnych na niebiesko A przy obciążeniu na czarno jak lokomotywa. Teraz po zmniejszeniu dawki o wiele mniej kopci na czarno ale dziwnie pracuje i na wolnych na niebiesko dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2365
Napisano (edytowany)

Sorry, odchylona na maksa, źle odczytałem.  Pompiarz przestawił coś i pewnie nie wie nawet co.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klauss    0

To znaczy co? Nie znam się na tym za dobrze tyle co byłem jak mechaniķ sprawdzał ten zapłon. 

Aaa.  Tylko mówił drugi mechanik że w pompie nic przestawić się nie da jeśli nie zdejmowal tryba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2365

W pompach też się ustawia moment podania paliwa na 1 sekcji, to wiem na pewno, pompiarze to rozregulowują i potem są cyrki że brakuje regulacji.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klauss    0

Wlasnie dodzwonilem się do tego pompiaza i powiedział że pewnie ktoś zanim go kupiłem zwiększył dawkę bo nie miał siły. A nie miał siły bo zapłon był zle ustawiony. Prawdopodobnie trzeba zmienić zębatek na pompie. A dokładnie trzeba założyć taką którą ma przesunięte zeby w stosunku do klina w odpowiednim kierunku co przyspieszy zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2365

Być może,  dwa typy sprzęgiełek są w czwórkach.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek904    41

można też zeszlifować ząbek tylko trzeba rozkminić w którą stronę ale dla pewności odkręć pokrywę i weź kogoś kto potrafi ustawić rozrząd i go sprawdź


powiedz jeszcze czy silnik stary typ czy nowy i czy pompa odpowiednia do tego silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klauss    0

Nowy typ. 1995 rok. Pompa odpowiednia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek904    41

pompa oryginalna czy po wymianie. miałem przypadek u siebie ojciec dał pompę na wymianę i dali mu stary typ założył nawet nie odpalił przyjechał pseudo mechanik podkręcił tak dawkę paliwa że odpalił co z tego jak ciągnik w 5 godzin wypalał cały bak paliwa zrobiłem pipetę i sam chciałem ustawić kąt wtrysku ale się nie dało więc zeszlifowałem jeden ząbek i ustawiłem poprawnie ale i tak kupiłem pompę taką jak powinna być dałem do pompiarza do zrobienia i teraz chodzi jak zegarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klauss    0
5 godzin temu, tomek904 napisał:

pompa oryginalna czy po wymianie. miałem przypadek u siebie ojciec dał pompę na wymianę i dali mu stary typ założył nawet nie odpalił przyjechał pseudo mechanik podkręcił tak dawkę paliwa że odpalił co z tego jak ciągnik w 5 godzin wypalał cały bak paliwa zrobiłem pipetę i sam chciałem ustawić kąt wtrysku ale się nie dało więc zeszlifowałem jeden ząbek i ustawiłem poprawnie ale i tak kupiłem pompę taką jak powinna być dałem do pompiarza do zrobienia i teraz chodzi jak zegarek

Kupiłem go rok temu. Coś przy pompie było robione ale nie wiem kakretnie.

5 godzin temu, tomek904 napisał:

można też zeszlifować ząbek tylko trzeba rozkminić w którą stronę ale dla pewności odkręć pokrywę i weź kogoś kto potrafi ustawić rozrząd i go sprawdź

 

powiedz jeszcze czy silnik stary typ czy nowy i czy pompa odpowiednia do tego silnika?

 

Też słyszałem o szlifowanie tego zęba

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    2

Jeśli trzeba szlifować ząb to znaczy że wałek w pompie jest od turbo. Przerabiałem temat i szukałem odpowiedniego sprzegielka, kombinowalem z wycinaniem zęba, ale to ciągle nie było to. Dopiero później okazało się że wałki są różne i wymienilem cała pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    2
3 godziny temu, tomek904 napisał:

w 4 cylindrowych są 4 typy wałków

Temat jest o 6 cyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek725
      Czy w ursusie 5314 po wymianie oleju hydraulicznego trzeba odpowietrzyć układ i jak się to robi ?
    • Przez perkoz156
      Cześć, czy jest możliwość założenia tej sprężyny przez okienko boczne? Czy można jeździć bez tych sprężyn czy lepiej rozpołowić ciągnik i założyć?
       
       
    • Przez mateuszs1993
      Witam,
      Mam pytanie odnośnie ostatniego przełożenia czyli pompy podnośnika zależnej od biegów czemu gdy włączę tak dźwignię to podnośnik ponosi gdy wbije bieg na luzie reduktora ale nadal działa WOM dodam że 3 położenie działa dobrze WOM działa adekwatnie do biegów i podnośnik nie podnosi co może być przyczyną ? Miał ktoś taki problem ? Pozdrawiam
    • Przez doge3514
      Potrzebna pomoc mianowicie rozpadło się łożysko na wałku ataku  to mniejsze czy tam są jakieś dystanse wiem że trzeba wyjąć mechanizm roznicowy wraz  z kołem A wałek wyszedł z obudową łożyska  teraz tak czy z tyłu przy tym mniejszym łożyska są dystanse  bo na dnie mostu znalazłem kawałki cienkiej blaszki przemielonej koloru żółtego proszę o pomoc 
    • Przez BELARUS820BX
      Witam mam pytanie chce kupić nowe siedzenie do c-360 i c-330 i nwm które wybrać może ktoś montował u  siebie zastanawiam się nad numerem 1-4 które będzie wygodniejsze https://www.olx.pl/oferta/siedzenie-dwuczesciowe-boczne-ursus-c-330-c-360-mf-zetor-CID757-IDrM59L.html
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj