tata1

Ursus wskaźnik poziomu paliwa

Polecane posty

Ares    3

Witam. Czy masz u siebie oryginalny wskaźnik poziomu paliwa?

 

Witam. Czy masz u siebie oryginalny wskaźnik poziomu paliwa?

 

Witam. Czy masz u siebie oryginalny wskaźnik poziomu paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Tak jest mam orginalna częską kontrolkę poziomu paliwa z podpisem "TANK" - nie czołg , tylko być może paliwo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares    3

Jak chcesz, to mogę Ci przysłać zdjęcie zegara z rezystancjami pomiędzy poszczególnymi wyprowadzeniami. Sprawdzisz, czy Twój zegar jest sprawny. Też mam ten zegar z napisem TANK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Możesz przysłąc , ale wiesz co zegar jest sprawny bo wczesniej mi chodził tylko go odpinałem i chyba albo żle podbpiołem, albo spaliłem rezystor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

pływak do wymiany... jak go wyjmiesz i rozbieżesz to zobaczysz dla czego, albo druciki popekały albo taka blaszka co szoruje po drucikach pękła, miałem tak w 914


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

tzn coś mu odpiepszy... bo pokazuje mi cały czas na zegarze 1/2 , połowe . Tak jak by jakies zwarcie było> .... Co to może byc panowie ??

Edytowano przez booster12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

dotknij kabelkiem co idzie do pływaka do masy i jak wskazówka wychyli się na max to znaczy że zegar jest doby.Do wymiany pływak.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares    3

Pomiędzy dwoma skrajnymi wyprowadzeniami w pływaku powinna być rezystancja ok. 400 ohm. Czujnik mocowany jest na 5 śrub. W jednym otworze śruby w czujniku masz pierścień miedziany. Trzeba go podłączyć koniecznie do masy (najlepiej zegara), bo zbiornik jest osadzony na gumowych poduszkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

a czyli kwestia przepiecia masy pod której jest pierścien miedziany . Bo go kiedys rozbieralem i nie własciwie pod łaczyłem kiedys chodziłi i było w porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares    3

Jeśli wskaźnik jest sprawny, to musisz sprawdzić pływak. Wykręć go ze zbiornika ostrożnie, wyjmij go i odkręć dwie śruby małym płaskim wkrętakiem. Jeśli druty oporowe nie są uszkodzone, to sprawdź stan miedzianych ślizgaczy czy nie są ułamane. Są one bardzo łamliwe. Jak wyjmiesz i rozkręcisz go, to napisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ares    3

Witam. Odkopię trochę temat, zanim ktoś założy nowy o tej samej tematyce. Otóż działanie zegara można sprawdzić omomierzem, badając rezystancję między jego wyprowadzeniami. Zwykle wynosi ona kilkaset omów. Jeśli omomierz wykaże przerwę, to zegar należy rozebrać i sprawdzić połączenia między wyprowadzeniami, a cienkimi zwojami. Jeśli połączenia są pewne (wszystkie wyprowadzenia cewek przylutowane do wyprowadzeń), to należy sprawdzić, czy zwoje nie są spalone (poczerniałe). Uwaga: do wyprowadzenia oznaczonego kolorem czerwonym powinny być przylutowane dwa kabelki. Jest to sprawdzony i skuteczny sposób na sprawdzenie tego zegara bez obawy o jego ewentualne uszkodzenie podczas pomiarów. Niech ta informacja przyda się tym, co chcą sprawdzić działanie swojego zegara.

Edytowano przez Ares

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tuning221    0

Witam. Chcialbym sie zapytac w ktorym miejscu w zbiorniku paliwa jest zamontowany czujnik tzw. Pływak, chodzi mi o zbiornik ktory sie znajduje na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk22134    16

według mnie na środku zbiornika od góry najlepiej ściągni maskę i wtedy będziesz widział albo zajrzyj przez wlew paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

czujnik poziomu paliwa znajduje się w zbiorniku.... zdejmij maskę to bedziesz miał wszystko jasne....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malin1986x    0
Napisano (edytowany)

Witajcie , kilka dni temu podłaczyłem wskaźnik do 1214 i żeby działał to mam do niego podłączone 2 kable (do czujnika) jeden kabel do śrubki z tulejką i na pierwszy skrajny na wsuwkę. działa ale jak jadę  nawet do delikatnych koleinach to wskazówka mocno się buja. Dodam że w innym podłączeniu   w ogóle nie działa.

Edytowano przez malin1986x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie w ursusie 912 po podłączeniu pływaka wskaźnik ciągle pokazuje pełno. Przy innym podłączeniu przewodów pokazuje "0" gdzie szukać przyczyny? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj