Skocz do zawartości

Ursus wskaźnik poziomu paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy masz u siebie oryginalny wskaźnik poziomu paliwa?

 

Witam. Czy masz u siebie oryginalny wskaźnik poziomu paliwa?

 

Witam. Czy masz u siebie oryginalny wskaźnik poziomu paliwa?

Opublikowano

Jak chcesz, to mogę Ci przysłać zdjęcie zegara z rezystancjami pomiędzy poszczególnymi wyprowadzeniami. Sprawdzisz, czy Twój zegar jest sprawny. Też mam ten zegar z napisem TANK.

Opublikowano

pływak do wymiany... jak go wyjmiesz i rozbieżesz to zobaczysz dla czego, albo druciki popekały albo taka blaszka co szoruje po drucikach pękła, miałem tak w 914

Opublikowano (edytowane)

tzn coś mu odpiepszy... bo pokazuje mi cały czas na zegarze 1/2 , połowe . Tak jak by jakies zwarcie było> .... Co to może byc panowie ??

Edytowane przez booster12
Opublikowano

Pomiędzy dwoma skrajnymi wyprowadzeniami w pływaku powinna być rezystancja ok. 400 ohm. Czujnik mocowany jest na 5 śrub. W jednym otworze śruby w czujniku masz pierścień miedziany. Trzeba go podłączyć koniecznie do masy (najlepiej zegara), bo zbiornik jest osadzony na gumowych poduszkach.

Opublikowano

Jeśli wskaźnik jest sprawny, to musisz sprawdzić pływak. Wykręć go ze zbiornika ostrożnie, wyjmij go i odkręć dwie śruby małym płaskim wkrętakiem. Jeśli druty oporowe nie są uszkodzone, to sprawdź stan miedzianych ślizgaczy czy nie są ułamane. Są one bardzo łamliwe. Jak wyjmiesz i rozkręcisz go, to napisz.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Odkopię trochę temat, zanim ktoś założy nowy o tej samej tematyce. Otóż działanie zegara można sprawdzić omomierzem, badając rezystancję między jego wyprowadzeniami. Zwykle wynosi ona kilkaset omów. Jeśli omomierz wykaże przerwę, to zegar należy rozebrać i sprawdzić połączenia między wyprowadzeniami, a cienkimi zwojami. Jeśli połączenia są pewne (wszystkie wyprowadzenia cewek przylutowane do wyprowadzeń), to należy sprawdzić, czy zwoje nie są spalone (poczerniałe). Uwaga: do wyprowadzenia oznaczonego kolorem czerwonym powinny być przylutowane dwa kabelki. Jest to sprawdzony i skuteczny sposób na sprawdzenie tego zegara bez obawy o jego ewentualne uszkodzenie podczas pomiarów. Niech ta informacja przyda się tym, co chcą sprawdzić działanie swojego zegara.

Edytowane przez Ares
Opublikowano (edytowane)

Witajcie , kilka dni temu podłaczyłem wskaźnik do 1214 i żeby działał to mam do niego podłączone 2 kable (do czujnika) jeden kabel do śrubki z tulejką i na pierwszy skrajny na wsuwkę. działa ale jak jadę  nawet do delikatnych koleinach to wskazówka mocno się buja. Dodam że w innym podłączeniu   w ogóle nie działa.

Edytowane przez malin1986x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v